Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Proszę o ocenę Logów

Silniki wysokoprężne
Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

[ AFB 2.5 150 KM] Proszę o ocenę Logów

Post autor: Daniel1555 » 25 lis 2012, 13:01


Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 25 lis 2012, 13:20

Daniel1555 zrob kpl. i wrzucaj logi na te stronke :
http://vaglog.rtnet.pl/

[ Dodano: 2012-11-25, 13:24 ]
z tych logów widać już parę jakiś problemow ale wrzuć porządny komplet i pamietaj ze silnik ma byc dogrzany (powyzej 85*C, u Ciebie 83 w tych logach) i statycznie grupy 001 003 004 007 010 011 013 014 018

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 lis 2012, 14:19


michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lis 2012, 20:04

Kolego powiedz co się z samochodem dzieje ? Więcej pali ? dymi?

EGR albo nie żyje albo zaślepiony.
Kąt do poprawy.
Tragiczne korekcje wtryskiwaczy.

dorzuć jeszcze 011BS

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 lis 2012, 21:08

EGR jest zaślepiony przepływka padnięta ale chodziło mi zeby ktoś powiedział ile powinien wynosić kąt wtrysku w której tabeli to jest i co z wtryskami jest nie tak
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lis 2012, 21:30

Za kąt wtrysku odpowiadają 2 logi. 004 oraz 004bs.

Tutaj masz to ładnie opisane :
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550

czemu twierdzisz, że masz padniętą przepływkę ?

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 lis 2012, 22:02

bo pokazuje max 4000 a domaga sie nawet 8000
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lis 2012, 22:11

gdzie to Kolego wyczytałeś ? skąd wziąłeś takie wartości ? one są chyba trochę nierealne:P.
Gdyby takie wartości występowały, to samochód dymiłby na czarno.
Poza tym powinien być błąd.

Aby zdiagnozować przepływkę należy mieć komplet logów 003, 003bs, 008 oraz 010 o ile się nie mylę.

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 lis 2012, 22:30

takie wartości pokazuje polvag
http://chomikuj.pl/Daniel155/zrzuty+pulpitu
4 zdjecie

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lis 2012, 22:44

Ok.

Ja biorę pod uwagę logi które przedstawiłeś używając Vag coma.

Jak przedstawisz logi dynamiczne, wtedy będzie można ocenić jakość przepływki.

Wracając do wtryskiwaczy. Jeżeli korekty wtryskiwaczy wybiegają poza wartości -1.5 - 1.5 oznacza to, że " coś się dzieje".

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 lis 2012, 22:53

to znaczy autko ma takie szarpnięcia to moze być tym z powodowane (w której grupie są te korekcje wtryskiwaczy i o czym mówi ta wartość -1.5 - 1.5
Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 23:48 przez Daniel1555, łącznie zmieniany 1 raz.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lis 2012, 22:57

Opisz dokładniej te szarpanie.

Fajnie jakby wypowiedział się ktoś bardziej ogarnięty...

Jeżeli męczy Cie myśl z tą przepłytką, to można ją po prostu odłączyć. Nie jest to wskazane przy automacie, ale Ty masz manuala także nie ma problemu ( ECU przyjmie wtedy wartość domyślną )

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 lis 2012, 23:23

na wolnych obrotach wyglada to tak ze zatrzesie silnikiem obroty spadną gwałtownie ale nie dużo tak ze 80obr/min i szybko wraca do normalnych obrotów a z silnika słychać tak jak by gwałtownie wybuchła mieszanka ale o dużo za wcześnie a czasie jazdy nie kiedy jest to pojedyńcze szarpnięcie albo seria szarpnięć i autko jedzie żabką (gwałtowne zwolnienie i jedzie )
a jak miałem odpiętą przepływke to polvag przez chwile wzkazywał ok240 a jak dodałem gazu wzkakuje na ok5500 i sie nie zmienia(i bez przepływki jest żwawsze)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lis 2012, 23:46

Ja bym na Twoim miejscu oddał samochód jak najszybciej do dobrego mechanika... Bo to co opisujesz, nie brzmi zbyt dobrze ( lejące wtryski ? )
Czy masz jakieś błędy w silniku ?

Powiedz co zrobiłeś do tej pory w samochodzie ( rozrząd, hydraulikę itp ).

Może wypowie się ktoś ogarnięty w temacie..

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 26 lis 2012, 00:01

są nowe końcówki i uszczelniony silnik ,zmieniony termostat ,pompa wody
wtryski na pewno nie leją mam błąd 550 a to widać po logach
te szarpnięcia widać w log 004
http://vaglog.rtnet.pl/danielbin_105869.html
tam gdzie wartość spada z 100.2 na 84.4 i 56.8
(masz gg bo by pogadal z Tobą)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja