Witam!!!
A6 2,5 TDI 150PS z przebiegiem 198tyś z walniętą pompą sam przywiozłem z Niemiec na początku 2008r. Pompke regenerowałem w lubartowie, nastepnie przychipowałem auto w DVT (Ożarów). serynie na hamowni wyszło 147Ps i 298Nm. Po zmianie programu wyszło 174Ps i 355Nm. Gościu powiedział że z tego silnika powinno być około 190Ps i 380Nm, ale że pompa jest już po regeneracjii i niestety nie puści więcej paliwa!!!
Po chipie zrobiłem 25tyś km i auto spisuje się bez zarzutów. Jeździ się o niebo lepiej szczególnie powyżej 100km/h widać dużą różnice a spalanie naprawde sie nie zmieniło. Lecz pozostał niedosyt w związku z tym mam pytania:
Czy do 150-tki AKN można zamontować wydajniejszą pompe wtryskową od 180-tki?
Czy do 150-tki można zainstalować lepsze wtryski od 180-tki
[A6 C5 Avant2,5 TDI] Po chipie i co dalej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
[A6 C5 Avant2,5 TDI] Po chipie i co dalej
Ostatnio zmieniony 22 gru 2008, 13:56 przez Andreus1979, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Różnica jest naprawde duża, i nie ma wpływu na spalanie. Szczególnie na wyższych biegach powyżej 2000tyś obrotów, rozpędza się rewelacyjnie. Np ścigałem się z Betką 530d (184 Ps) i nie dała mi rady. Ale tak to jest że zawsze i tak mało. Jeśli wymieniłbym wtryski i udało sie założyć wydajniejszą pompe to przekroczyłbym 200Ps i 400Nm. Za program w DVT dałem 1100PLN
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
tak tylko z czystej ciekawości, do ilu można max podkręcić KM i Nm w 2,5 TDI 180KM żeby sprzęgło wytrzymało no i żeby silnik nie przekręcił się po kilku tys km 

A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Akurat mi musieli kiepsko zregenerować
. Bo wiem że 2,5 TDI większość tych motorów z nową lub regenerowaną pompą puszcza 190 koni. Wymienię jeszcze wtryski na te wydajniejsze od 180-tki, powinno pomóc
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-03-07, 17:14 ]
I po zabiegu, teraz mam nowiotkie wtryski od 180-tki. Wyrzuciłem jeszcze katalizator, bo już mocno przypchany był i na pewno roli swej nie spełniał.
Po tych modyfikacjach pojechałem do tunera, wynik 189,2Ps i 427,3Nm.
I teraz nareszcie to autko jeździ
[ Dodano: 2009-03-13, 09:52 ]
Elastyczność na 4-tym biegu 60-100 5,5sek
Na 5-tym od 80-120 7,2sek


Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-03-07, 17:14 ]
I po zabiegu, teraz mam nowiotkie wtryski od 180-tki. Wyrzuciłem jeszcze katalizator, bo już mocno przypchany był i na pewno roli swej nie spełniał.
Po tych modyfikacjach pojechałem do tunera, wynik 189,2Ps i 427,3Nm.
I teraz nareszcie to autko jeździ

[ Dodano: 2009-03-13, 09:52 ]
Elastyczność na 4-tym biegu 60-100 5,5sek
Na 5-tym od 80-120 7,2sek