[ MULTI] [C6 2.0tdi] problem z multitronikiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 paź 2012, 20:26
- Imię: Mariusz
- Moje auto: Allroad C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
[ MULTI] [C6 2.0tdi] problem z multitronikiem
Witam!
Od paru miesięcy mam A6 C6 2.0TDI ze skrzynią multitronic. Wymieniłem wszystkie oleje i części zużyte, w silniku oczywiście została zrobiona pompa oleju, wymieniona dwumasa itd... ale został jeden problem... skrzynia
Mianowicie czasem jak dojeżdżam do świateł, hamuję i przed samym zatrzymaniem się czuję, że auto walczy i zaczyna się dusić oraz gaśnie jak się zatrzymam... drugi problem jaki zauważyłem to że podczas jazdy potrafi sam zrzucić bieg na N i nie mogę wrócić na D dopóki nie zatrzymam się, zmienię na P i dopiero z powrotem na D, podobna sytuacja jest z biegiem R... nie za każdym razem wsteczny "wchodzi"... mimo, że auto jest na R wyświetla się N i auto stoi... dopiero po zmianie na P i ponownym wrzuceniu R zadziała... nie ukrywam, że doprowadza mnie to do...
Proszę o pomoc lub wskazanie kogoś kto może mi pomóc, jestem z Białegostoku. Pozdrawiam!
Od paru miesięcy mam A6 C6 2.0TDI ze skrzynią multitronic. Wymieniłem wszystkie oleje i części zużyte, w silniku oczywiście została zrobiona pompa oleju, wymieniona dwumasa itd... ale został jeden problem... skrzynia
Mianowicie czasem jak dojeżdżam do świateł, hamuję i przed samym zatrzymaniem się czuję, że auto walczy i zaczyna się dusić oraz gaśnie jak się zatrzymam... drugi problem jaki zauważyłem to że podczas jazdy potrafi sam zrzucić bieg na N i nie mogę wrócić na D dopóki nie zatrzymam się, zmienię na P i dopiero z powrotem na D, podobna sytuacja jest z biegiem R... nie za każdym razem wsteczny "wchodzi"... mimo, że auto jest na R wyświetla się N i auto stoi... dopiero po zmianie na P i ponownym wrzuceniu R zadziała... nie ukrywam, że doprowadza mnie to do...
Proszę o pomoc lub wskazanie kogoś kto może mi pomóc, jestem z Białegostoku. Pozdrawiam!
- gregor100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 150
- Rejestracja: 02 lis 2011, 21:21
- Lokalizacja: dublin/irlandia
Nie koniecznie, nie zawsze podswietlone biegi wskazuja usterke, tzn. moga nie byc podswietlone a skrzynia moze byc walnieta:) Jak np. bylo w moim przypadku. Musisz najpierw podpiac kabel i sprawdzic ECU skrzyni czy zapisaly sie jakies bledy wtedy bedziesz wiedzial na czy stoisz. Chyba nie ma uczciwego sprzedawcy autrobert73 pisze:jak coś się dzieje ze skrzynią to bedzie podświetlone prnd lub będzie migać jak coś poważnego
Polecam poczytac http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/ znajdziesz tam wiele info i watkow o awarjach MULTI.
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 30 paź 2012, 20:26
- Imię: Mariusz
- Moje auto: Allroad C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
Nie mam czegos takiego jak VAG... w poniedzialek podjade do mechanika w Białym który zajmuje się podnoszeniem mocy i cała elektorniką w autach... jak on nic nie pomoże to chyba do tego z zagórza się wybiore... lekarz12_18 a możesz coś dokładniej napisać o tym specjaliście od skrzyń? gdzie dokładnie to jest i czy muszę się tam umówić?
[ Dodano: 2012-12-11, 14:09 ]
No i się dowiedziałem, że na 99% sterownik padnięty... była zrobiona adaptacja, posprawdzane błędy i chyba będzie trzeba zdecydować się na regeneracje... robił to już ktoś? domyślam się, że tak... tu na miejscu dowiedziałem się, że będzie to koszt 1300-1400 zł.
[ Dodano: 2012-12-11, 14:09 ]
No i się dowiedziałem, że na 99% sterownik padnięty... była zrobiona adaptacja, posprawdzane błędy i chyba będzie trzeba zdecydować się na regeneracje... robił to już ktoś? domyślam się, że tak... tu na miejscu dowiedziałem się, że będzie to koszt 1300-1400 zł.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga