To że ECU zmienia kąt zapłonu, to normalne, tak stabilizuje bieg jałowy, natomiast w Twoim przypadku nienormalny jest zakresMerc pisze:panowie, ustawiłem rozrząd na blokadach dedykowanych jak być powinno... kąty wałków grupa 093 to:
2
-1
4
3
wartości się zmieniły... znalazły się bliżej wartości idealnych lecz nie rozwiązało to problemu... auto nadal się przydusza przy dodaniu gazu.... a kąt zapłonu BDTC czy jakoś tak skacze na jałowym jak głupie w zakresie 2-20... po dodaniu i podtrzymaniu gazu kąt zapłonu jest powyżej 20 zależy jakie to obroty ale stoi praktycznie w miejscu.. ewentualnie +/-1 wystarczy że lekko dodam gazu na 1000obr/min i kąt zapłonu stoi w okolicy 20... przy ok 4-5tys obr/min kąt zapłonu stoi na granicy 30...
jednak jałowe to wariacja...
to może ktoś wpadł jeszcze na jakiś genialny pomysł co może być przyczyną skakania na jałowych obrotach, kątu czy tam wyprzedzenia zapłonu??? nie wiem jak to się fachowo nazywa...
jak ktoś czegoś mądrego i prostego do sprawdzenia nie napisze to się poddaje i sprzedaje to w c**j... przecież wpier***ić w auto 10tys... to jest przegięcie ludzkiej głupoty...

Rozrząd, jest lepiej, ale powinno być 0,0,0,0, o 1st bym się nie czepiał, ale 4 to sporo
