[ AAT 2.5 115 KM] problem z uruchomieniem na zimnym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
- Lokalizacja: kłodzko
[ AAT 2.5 115 KM] problem z uruchomieniem na zimnym silniku
długo kręci moja niunia na zimnym... ciekła pompa-uszczelniona filtry zmienione rozrusznik wydaje mi sie kręci ok świece sprawne powietrza w ukł. paliwowym nie ma rozrząd wymieniony jakieś 3 m-ce temu ( ok 6000 km) podam jeszcze podstawowe dane reg. pompy: dawka 4,00-4,4; kąt nastawy- 51-61; kąt bloki 2,5-3,2 stopnia oczywiście motor rozgrzany do ok 90 stopni założony też nowy czujnik temp. płynu chłodniczego VEMO; moc-ok dynamika-ok spalanie-ok kultura pracy-ok na vagu bez błędów i powiem już że głupieję nie wiem co jest...?
kozi77
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
- Lokalizacja: kłodzko
problem z uruchomieniem na zimnym silniku
przed naprawą pompy( po rozebraniu okazało się ,że sprężyna tłokorozdzielacza była pęknięta -wymienione obie na nowe boscha) miał kąt mniej więcej o którym piszesz i też ciężko palił a temperatury były dużo wyższe niż dziś a świece grzeją bo dziś np. po 10 godz postoju na temp -2 świece zagrzały i zapalił od strzała a postoi jakiś czas i lipa...
kozi77
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
- Lokalizacja: kłodzko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
- Lokalizacja: kłodzko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
- Lokalizacja: kłodzko
tragedii nie ma właśnie swój wytargałem. Masz 2 śruby do odkrecenia które go trzymają oczywiście najpierw poodkręcać trzeba wszystkie przewody również masę nad rozrusznikiem osłonę przegubu wewnętrznego aluminiową jedna śruba jest dostępna od góry(wspólna dla mocowania skrzyni) druga od dołu nakrętka ze śrubą też mocuję skrzynię po ich odkręceniu luźny rozrusznik można wyjąć choć pozornie przeszkadza filtr oleju lecz manewrując umiejętnie można go wyjąć mi z kumplem na glebie zajęło to 3 kwadranse ale jestem mechanikiem po prostu jak ktoś ma trochę smykałki i technicznego pojęcia da sobie radę gorzej już troszeczkę sprawa wygląda z demontażem na części pierwsze tutaj już trzeba troszkę pojęcia mieć choć to też nie jest mega trudne aczkolwiek wymiana szczotek to problem przynajmniej w boschu gdyż są zgrzane ze stojanem i zalane styki masą z tworzywa sztucznego. Jutro to poskładam todam zna ć jaski efekt... oczywiście czyszczenie bo syf straszny wym tulejek ze szczotkami daję sobie na razie spokój bo nie są za mocno zużyte Powodzenia!!!!!!!!!!!!
kozi77
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
I u mnie w AELu jest to samo? Mechanik mi mowil ze trzeba wydech demontowac...?rafał kozar pisze:tragedii nie ma właśnie swój wytargałem. Masz 2 śruby do odkrecenia które go trzymają oczywiście najpierw poodkręcać trzeba wszystkie przewody również masę nad rozrusznikiem osłonę przegubu wewnętrznego aluminiową jedna śruba jest dostępna od góry(wspólna dla mocowania skrzyni) druga od dołu nakrętka ze śrubą też mocuję skrzynię po ich odkręceniu luźny rozrusznik można wyjąć choć pozornie przeszkadza filtr oleju lecz manewrując umiejętnie można go wyjąć mi z kumplem na glebie zajęło to 3 kwadranse ale jestem mechanikiem po prostu jak ktoś ma trochę smykałki i technicznego pojęcia da sobie radę gorzej już troszeczkę sprawa wygląda z demontażem na części pierwsze tutaj już trzeba troszkę pojęcia mieć choć to też nie jest mega trudne aczkolwiek wymiana szczotek to problem przynajmniej w boschu gdyż są zgrzane ze stojanem i zalane styki masą z tworzywa sztucznego. Jutro to poskładam todam zna ć jaski efekt... oczywiście czyszczenie bo syf straszny wym tulejek ze szczotkami daję sobie na razie spokój bo nie są za mocno zużyte Powodzenia!!!!!!!!!!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
- Lokalizacja: kłodzko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
U mnie wyraznie jest "pierwszy" obrot dziwnie slaby dlatego podejrzewam ze to rozrusznik, pozniej jak zacznie krecic to juz jest dobrze, pompa robiona byla wiec zostal rozrusznik, aku dobry i to 95AhHincó pisze:U mnie przy obecnych temperaturach były problemy z paleniem po długim postoju. Robiłem wszystko tylko nie wymieniałem przewodów od paliwa co rozwiązało problem.tylko ze u mnie jak po postoju załapał to nawet jak się go od razu zasilo to palil już normalnie...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
- Lokalizacja: kłodzko
- manieksoma
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: wyszków
Witam, miałem podobne problemy po tym jak pękł mi pasek rozrządu i oczywiście razem pasek od pompy paliwa. Ale do meritum sprawy zapowietrzał mi się układ przez filtr paliwa a dokładnie przez czujnik wody w paliwie usunąłem go i zostawiłem oryginalną nakrętkę która była z filtrem. Jeżdżę już 2 miesiące i nie widać nawet deka powietrza w przewodach i pali na dotyk.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga