Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVF 1.9 131 KM] Muł i dymi - naprawione :-)

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

[ AVF 1.9 131 KM] Muł i dymi - naprawione :-)

Post autor: sebaal123 » 20 lis 2012, 20:03

Witam, dopiero rozpoczynam przygodę z kabelkiem VAG itp itd :-)
Chciałbym aby ktoś przeanalizował logi statyczne które dziś zrobiłem. Dziś też postaram się zrobić logi dynamiczne, które wkleję później.

Grupy: 001,002,003
Grupy: 013,015,016
Grupy: 010,011,012
Grupy: 004,005,006

Z góry dziękuję każdemu za pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 12 gru 2012, 18:54 przez sebaal123, łącznie zmieniany 4 razy.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 20 lis 2012, 20:44

Tutaj masz Kolego jak należy Vagować auto :
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm

Logi robisz ZAWSZE na włączonym silniku, także 001, 003 do poprawki.

Poza tym dorzuć BS-y.

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 20 lis 2012, 22:44

Zrobiłem dynamiczny
008, 010, 011

BS:
003
011

obroty dochodzą do ok 2800 i zaczyna szarpać samochodem (błąd czujnika G71) i tryb awaryjny.

Bardzo proszę o analizę

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

Post autor: sebaal123 » 22 lis 2012, 16:42

Błąd jest taki:
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 - 35-00--

Poprawione logi:
001 002 003 004 005 007 008 009 010 011

- dynamiczne 008, 010, 011

- bsy 003 004 011
Ostatnio zmieniony 11 gru 2012, 08:16 przez sebaal123, łącznie zmieniany 1 raz.

sebaal123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 13 sie 2011, 22:59
Lokalizacja: Pcim

[A6 C5 130KM] Muł i dymi - Prośba o przeanalizowanie logów

Post autor: sebaal123 » 25 lis 2012, 19:59

Silnik rozgrzany do temperatury min 80 *C
- niestety mam padnięty termostat dlatego taka temperatura. W przyszły weekend będę termostat wymieniał dopiero.
Jeżeli w czyszczenie chcesz "bawić" się samodzielnie
- sam bawić się nie będę. Odstawie samochód do warsztatu i niech się dzieje :-)
Ale gdzie czyściłeś ? Odma w AVFie jest w pokrywie zaworów[/code]
- zakupiłem uszczelkę pod pokrywę zaworów i po prostu po zdjęciu umyłem ją w nafcie co chyba pomogło bo jak dmuchałem w rurkę biegnącą do turbiny to już nie była zalepiona.

[ Dodano: 2012-11-28, 22:18 ]
Więc kontynuując dalej ten post robię małą aktualizację:
- turbina po regeneracji już zamówiona
- wąż podciśnienia (te kolanko wychodzące od egr) zamówione ponieważ w starym urwał się zatrzask i guma spada.
- czujniki N18 i N75 sprawdzone i dają podciśnienie więc z nimi jest wszystko ok.
- egr zostawiam na koniec bo za duże koszta są jak na ten moment :-)
- przy okazji pewnie zrobię termostat bo ten padł jakiś czas temu.

Będę informował co i jak po kolei aby następni mieli łatwiej :-)

[ Dodano: 2012-12-10, 22:00 ]
Witam,

Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent (po skasowaniu wraca - chyba znalazłem problem uszkodzonego przepływomierza. Jutro będę testował nowy)

Logi:
000
001
003
004
007
010
011
013
023

[ Dodano: 2012-12-12, 18:55 ]
Witam,

co działo się z z samochodem jest w innym poście:

Ciąg dalszy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja