[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Chyba jeszcze tragedii nie mafabricjo pisze:wygląda na to, że zapieczone. Podobne wartości do moich.
Dolej do paliwa dodatku czyszczącego układ wtryskowy, pojezdzij ok 1000km i znów zrób logi. Powinno trochę pomóc.
Jest jeszcze metoda jet cleaning liqui molly, można wyczyścić układ wtryskowy, dolot i turbine
Pozdr
- fabricjo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
- Imię: Mario
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość
Tak by się zdawało, że tragedii nie macamelllcamelll pisze:Chyba jeszcze tragedii nie ma
Pozdr
Ale jak chcesz spokojniej spać to zrób to co Piotruś napisał kilka postów wcześniej w tej samej sprawie:
Ja swoje zamierzam sprawdzić na maszynie, albo przynajmniej czyszczenie jet cleaning zrobićPiotruś pisze:W mojej ocenie wcale nie wiadomo czy sa zapieczone, a jakieś (jak dla mnie) bzdurne pomiary kalibracyjne zupełnie o niczym nie świadczą.
Prawdziwą wiedzę nt. rzeczywistej kondycji wtrysków CR określa sie w drodze próby paliwowej (o dziwo niektóre ASO wiedzą nawet jak ją przeprowadzić) oraz weryfikacji parametrów odpowiednimi urządzeniami Bosch'a (tylko po zdemontowaniu injektorów z silnika).
pozdro
Piotruś
Pojechałem do aso stwierdzono ze wtryski są do wymiany i bedą wymienione w przyszły czwartek. Myśle ze doboru wtryskow dokonano na podstawie nr. Vin. Nie wiem nawet czy jestem w stanie podważać ich dobór bo jakim jakim ja to jestem fachowcem abym mógł ingerować w ich wewnętrzne systemy doboru czesci.
Tak więc czekam na wymianę i napisze po wymianie co mam w aucie.
Piotrus czy napewno masz zaktualizowana etka?
Pozdrawiam
Pojechałem do aso stwierdzono ze wtryski są do wymiany i bedą wymienione w przyszły czwartek. Myśle ze doboru wtryskow dokonano na podstawie nr. Vin. Nie wiem nawet czy jestem w stanie podważać ich dobór bo jakim jakim ja to jestem fachowcem abym mógł ingerować w ich wewnętrzne systemy doboru czesci.
Tak więc czekam na wymianę i napisze po wymianie co mam w aucie.
Piotrus czy napewno masz zaktualizowana etka?
Pozdrawiam
Piotruś
Myśle ze temat został dosyć głęboko zanalizowany i wniosek jest taki ze BB jak BX nadają sie o silnika BPP co wyżej potwierdziles. Pytanie jest jednak inne, czy te BB oraz BX są wykonane w nowszej lepszej technologi w SPAM do tych AJ? Czy jesteśmy sie w stanie coś na te n temat dowiedzieć czy tak jak już pisałeś jest to tajemnica producenta i nie dowiemy sie dopóki jest fizycznie nie sprawdzimy
Pozdrawiam
Myśle ze temat został dosyć głęboko zanalizowany i wniosek jest taki ze BB jak BX nadają sie o silnika BPP co wyżej potwierdziles. Pytanie jest jednak inne, czy te BB oraz BX są wykonane w nowszej lepszej technologi w SPAM do tych AJ? Czy jesteśmy sie w stanie coś na te n temat dowiedzieć czy tak jak już pisałeś jest to tajemnica producenta i nie dowiemy sie dopóki jest fizycznie nie sprawdzimy
Pozdrawiam
Drodzy
Właśnie jestem po wymianie wtryskow samochód odzyskał druga młodość (choć mi sie wydawało ze dobrze chodził wcześniej) koszt około 5400 jako ze sie zalapalem na dofinansowanie ze strony audi. Pisze to dla tych którzy być moze maja rownież taka możliwość ale o tym nie wiedza (tak jak w moim przypadku)
Chce podziękować inicjatorem tego forum jako ze dzięki właśnie forum sprawdziłem te wtryski i temat potoczył sie pozniej sam. Dziwne ze audi serwis nie sprawdza tych wtryskow podczas standardowego przeglądu, pewnie dlatego ze nie jest to w ich interesie.
Pozdrawiam
Właśnie jestem po wymianie wtryskow samochód odzyskał druga młodość (choć mi sie wydawało ze dobrze chodził wcześniej) koszt około 5400 jako ze sie zalapalem na dofinansowanie ze strony audi. Pisze to dla tych którzy być moze maja rownież taka możliwość ale o tym nie wiedza (tak jak w moim przypadku)
Chce podziękować inicjatorem tego forum jako ze dzięki właśnie forum sprawdziłem te wtryski i temat potoczył sie pozniej sam. Dziwne ze audi serwis nie sprawdza tych wtryskow podczas standardowego przeglądu, pewnie dlatego ze nie jest to w ich interesie.
Pozdrawiam
Witam wszystkich.
Wymieniłem niedawno wszystkie wtryski w samochodzie.
Przejechałem już ponad 500km i chciałbym prosić o ocenę logów.
Oto one:
Group 072
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Group 073
-6.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Group 074
-26.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
Group 075
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
Group 076
-26.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Group 077
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Po wymianie wtrysków przede wszystkim zniknął efekt przycinania się przy rozruchu, chodzi samochód trochę lepiej.
Pozostało tylko buczenie przy dodawaniu gazu, oraz delikatne wibracje przenoszone na karoserię i wnętrze samochodu.
Na początku listopada jadę sprawdzić szczelność dolotu, intercoolery, kolektory oraz samą skrzynię.
Dam znać do czego doszedłem.
Teraz jednak proszę o ocenę logów.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Wymieniłem niedawno wszystkie wtryski w samochodzie.
Przejechałem już ponad 500km i chciałbym prosić o ocenę logów.
Oto one:
Group 072
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Group 073
-6.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Group 074
-26.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.
Group 075
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
Group 076
-26.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Group 077
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
Po wymianie wtrysków przede wszystkim zniknął efekt przycinania się przy rozruchu, chodzi samochód trochę lepiej.
Pozostało tylko buczenie przy dodawaniu gazu, oraz delikatne wibracje przenoszone na karoserię i wnętrze samochodu.
Na początku listopada jadę sprawdzić szczelność dolotu, intercoolery, kolektory oraz samą skrzynię.
Dam znać do czego doszedłem.
Teraz jednak proszę o ocenę logów.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Dzięki za informację, co do wtrysków to kupiłem je w hurtowni części.
Samochód oddaję do mechanika dopiero między 12, a 13 Listopada.
Będę Was na bieżąco informował co było tego przyczyną. Samochód będzie robił mechanik który polecił mi kolega z zaprzyjaźnionego Skoda Club Polska.
Mechanik pracował kiedyś w warsztacie VW i na co dzień ogarnia te silniki. Posiada także sprzęt serwisowy, min. może sprawdzać wtryski.
Pozdrawiam
Paweł
Samochód oddaję do mechanika dopiero między 12, a 13 Listopada.
Będę Was na bieżąco informował co było tego przyczyną. Samochód będzie robił mechanik który polecił mi kolega z zaprzyjaźnionego Skoda Club Polska.
Mechanik pracował kiedyś w warsztacie VW i na co dzień ogarnia te silniki. Posiada także sprzęt serwisowy, min. może sprawdzać wtryski.
Pozdrawiam
Paweł
- alexpulawy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 16:05
- Lokalizacja: Puławy/Didcot UK
Witka
Czy mógłby ktoś zerknąć okiem i ocenić stan moich wtrysków??
Autko ma przejechane 180tys km.
Logi zrobione na rozgrzanym silniku 90 stopni
Grupa 013
0,09
-0,09
-0,09
Grupa 014
0,42
-0,52
0,24
Grupa 072
-28
-8
-12
Grupa 073
-26
0
0
Grupa 074
-36
-8
-8
Grupy 075
-12
0
0
Grupa 076
-46
-16
-16
Grupa 077
-30
-6
-12
Dzięki
[ Dodano: 2012-11-20, 16:49 ]
Panowie, po przestudiowaniu całego tematu wiem już że na 100% do wymiany jest piąty wtrysk Reszta też nie jest idealna i wkrótce muszę się liczyć z wymianą wszystkich ale puki co trochę się spłukałem i muszę uzbierać fundusze na wymianę wszystkich...
ÂŻadnych oznak zużytych wytrysków nie zaobserwowałem, chodzi gładko, obroty równe, nie dymi, zdarzyło mi się że przyciął się przy rozruchu ale to może ze 3 razy w przeciągu 4-5 miesięcy a odpalam średnio 7-9 razy dziennie.. Co do przybywania oleju to szczerze mówiąc nie wiem bo robiłem serwis miesiąc temu i chyba tak szybko bym nie zauważył że przybywa
Jak radzicie, wymiana tego 5tego wtrysku wystarczy na razie czy muszę wymieniać od razu wszystkie?? A może jeszcze ten jeden da radę jak oznak nie widać poza logami??
Czy mógłby ktoś zerknąć okiem i ocenić stan moich wtrysków??
Autko ma przejechane 180tys km.
Logi zrobione na rozgrzanym silniku 90 stopni
Grupa 013
0,09
-0,09
-0,09
Grupa 014
0,42
-0,52
0,24
Grupa 072
-28
-8
-12
Grupa 073
-26
0
0
Grupa 074
-36
-8
-8
Grupy 075
-12
0
0
Grupa 076
-46
-16
-16
Grupa 077
-30
-6
-12
Dzięki
[ Dodano: 2012-11-20, 16:49 ]
Panowie, po przestudiowaniu całego tematu wiem już że na 100% do wymiany jest piąty wtrysk Reszta też nie jest idealna i wkrótce muszę się liczyć z wymianą wszystkich ale puki co trochę się spłukałem i muszę uzbierać fundusze na wymianę wszystkich...
ÂŻadnych oznak zużytych wytrysków nie zaobserwowałem, chodzi gładko, obroty równe, nie dymi, zdarzyło mi się że przyciął się przy rozruchu ale to może ze 3 razy w przeciągu 4-5 miesięcy a odpalam średnio 7-9 razy dziennie.. Co do przybywania oleju to szczerze mówiąc nie wiem bo robiłem serwis miesiąc temu i chyba tak szybko bym nie zauważył że przybywa
Jak radzicie, wymiana tego 5tego wtrysku wystarczy na razie czy muszę wymieniać od razu wszystkie?? A może jeszcze ten jeden da radę jak oznak nie widać poza logami??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga