Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Utin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2011, 15:40
Lokalizacja: Lausanne

Post autor: Utin » 19 paź 2012, 19:02

Piotruś
Sprawdze jeszcze jedna rzecz jutro, zadzwonie do bosha i sprawdze ile kosztuja te które mam oryginalne 059130277AJ a ile te (czy wogole maja) regenerowane 059130855BX
Pociągnie za jezyk moze coś wiecej sie dowiem odnośnie jakości tych powyższych.
Pozdrawiam

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 19 paź 2012, 21:17

fabricjo pisze:wygląda na to, że zapieczone. Podobne wartości do moich.
Dolej do paliwa dodatku czyszczącego układ wtryskowy, pojezdzij ok 1000km i znów zrób logi. Powinno trochę pomóc.
Jest jeszcze metoda jet cleaning liqui molly, można wyczyścić układ wtryskowy, dolot i turbine :)
Chyba jeszcze tragedii nie ma ??

Pozdr

Awatar użytkownika
fabricjo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 26 gru 2009, 19:16
Imię: Mario
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Lokalizacja: St-Ghislain BE/Zamość

Post autor: fabricjo » 19 paź 2012, 22:23

camelllcamelll pisze:Chyba jeszcze tragedii nie ma ??
Pozdr
Tak by się zdawało, że tragedii nie ma ;)
Ale jak chcesz spokojniej spać to zrób to co Piotruś napisał kilka postów wcześniej w tej samej sprawie:
Piotruś pisze:W mojej ocenie wcale nie wiadomo czy sa zapieczone, a jakieś (jak dla mnie) bzdurne pomiary kalibracyjne zupełnie o niczym nie świadczą.
Prawdziwą wiedzę nt. rzeczywistej kondycji wtrysków CR określa sie w drodze próby paliwowej (o dziwo niektóre ASO wiedzą nawet jak ją przeprowadzić) oraz weryfikacji parametrów odpowiednimi urządzeniami Bosch'a (tylko po zdemontowaniu injektorów z silnika).
Ja swoje zamierzam sprawdzić na maszynie, albo przynajmniej czyszczenie jet cleaning zrobić :)
pozdro ;)

Utin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2011, 15:40
Lokalizacja: Lausanne

Post autor: Utin » 20 paź 2012, 21:55

Piotruś
Dzięki za zglebienie tematu. Mam nadzieje ze te regenerowane są wykonane w lepszej technologi aniżeli te które mam obecnie (059130277AJ) i ze pochodzą dłużej. Natomiast to będzie jakiś argument jesli chodzi o negocjacje ceny (jesli będzie)?
Pozdrawiam

Utin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2011, 15:40
Lokalizacja: Lausanne

Post autor: Utin » 21 paź 2012, 17:40

Piotruś
Pojechałem do aso stwierdzono ze wtryski są do wymiany i bedą wymienione w przyszły czwartek. Myśle ze doboru wtryskow dokonano na podstawie nr. Vin. Nie wiem nawet czy jestem w stanie podważać ich dobór bo jakim jakim ja to jestem fachowcem abym mógł ingerować w ich wewnętrzne systemy doboru czesci.
Tak więc czekam na wymianę i napisze po wymianie co mam w aucie.
Piotrus czy napewno masz zaktualizowana etka?
Pozdrawiam

Utin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2011, 15:40
Lokalizacja: Lausanne

Post autor: Utin » 21 paź 2012, 21:43

Piotruś
Myśle ze temat został dosyć głęboko zanalizowany i wniosek jest taki ze BB jak BX nadają sie o silnika BPP co wyżej potwierdziles. Pytanie jest jednak inne, czy te BB oraz BX są wykonane w nowszej lepszej technologi w SPAM do tych AJ? Czy jesteśmy sie w stanie coś na te n temat dowiedzieć czy tak jak już pisałeś jest to tajemnica producenta i nie dowiemy sie dopóki jest fizycznie nie sprawdzimy
Pozdrawiam

Utin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2011, 15:40
Lokalizacja: Lausanne

Post autor: Utin » 21 paź 2012, 22:20

Piotruś
Nie rozumiem, czyżby te BB oraz BX istniały na rynku dopiero od półtora roku? Jesli tak to jest duża szansa ze są nowszy lepsze
Pozdrawiam

Utin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 20 lis 2011, 15:40
Lokalizacja: Lausanne

Post autor: Utin » 24 paź 2012, 17:04

Drodzy
Właśnie jestem po wymianie wtryskow samochód odzyskał druga młodość (choć mi sie wydawało ze dobrze chodził wcześniej) koszt około 5400 jako ze sie zalapalem na dofinansowanie ze strony audi. Pisze to dla tych którzy być moze maja rownież taka możliwość ale o tym nie wiedza (tak jak w moim przypadku)
Chce podziękować inicjatorem tego forum jako ze dzięki właśnie forum sprawdziłem te wtryski i temat potoczył sie pozniej sam. Dziwne ze audi serwis nie sprawdza tych wtryskow podczas standardowego przeglądu, pewnie dlatego ze nie jest to w ich interesie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 30 paź 2012, 08:57

Przemcio,

Kanał do kodowania 71 odpowiada kanałowi 72 wtryskiwacza ,nie wiem czemu tak jest ale jest .U siebie też tak kodowałem.

Pozd. :)
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

global09

Post autor: global09 » 30 paź 2012, 19:13

Witam wszystkich.
Wymieniłem niedawno wszystkie wtryski w samochodzie.
Przejechałem już ponad 500km i chciałbym prosić o ocenę logów.
Oto one:

Group 072
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


Group 073
-6.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


Group 074
-26.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
-6.0 ms Time Corr.


Group 075
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.


Group 076
-26.0 ms Time Corr.
-2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


Group 077
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.

Po wymianie wtrysków przede wszystkim zniknął efekt przycinania się przy rozruchu, chodzi samochód trochę lepiej.
Pozostało tylko buczenie przy dodawaniu gazu, oraz delikatne wibracje przenoszone na karoserię i wnętrze samochodu.
Na początku listopada jadę sprawdzić szczelność dolotu, intercoolery, kolektory oraz samą skrzynię.
Dam znać do czego doszedłem.
Teraz jednak proszę o ocenę logów.

Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 02 lis 2012, 20:25

Dalej za bardzo leją coś nie tak z silnikiem.
Sprawdz kompresję na początek.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 03 lis 2012, 04:31

global09 pisze:Przejechałem już ponad 500km i chciałbym prosić o ocenę logów.
Sprawdź czy Ci nie przybywa oleju w silniku

Pozdr

global09

Post autor: global09 » 03 lis 2012, 10:34

Witam.
Wtryski nadal leją? Kupiłem nówki sztuki, czy mogą być uszkodzone? Jeśli według was leją to które konkretnie? Co robić w takim przypadku, jeśli jest słaba kompresja, jakie to mogą być koszta naprawy?

Pozdrawiam
Paweł

global09

Post autor: global09 » 03 lis 2012, 13:27

Dzięki za informację, co do wtrysków to kupiłem je w hurtowni części.
Samochód oddaję do mechanika dopiero między 12, a 13 Listopada.
Będę Was na bieżąco informował co było tego przyczyną. Samochód będzie robił mechanik który polecił mi kolega z zaprzyjaźnionego Skoda Club Polska.
Mechanik pracował kiedyś w warsztacie VW i na co dzień ogarnia te silniki. Posiada także sprzęt serwisowy, min. może sprawdzać wtryski.

Pozdrawiam
Paweł

Awatar użytkownika
alexpulawy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 27 wrz 2008, 16:05
Lokalizacja: Puławy/Didcot UK

Post autor: alexpulawy » 19 lis 2012, 15:15

Witka <lol>
Czy mógłby ktoś zerknąć okiem i ocenić stan moich wtrysków?? :)
Autko ma przejechane 180tys km.
Logi zrobione na rozgrzanym silniku 90 stopni

Grupa 013
0,09
-0,09
-0,09

Grupa 014
0,42
-0,52
0,24

Grupa 072
-28
-8
-12

Grupa 073
-26
0
0

Grupa 074
-36
-8
-8

Grupy 075
-12
0
0

Grupa 076
-46
-16
-16

Grupa 077
-30
-6
-12

Dzięki ;)

[ Dodano: 2012-11-20, 16:49 ]
Panowie, po przestudiowaniu całego tematu wiem już że na 100% do wymiany jest piąty wtrysk :| Reszta też nie jest idealna i wkrótce muszę się liczyć z wymianą wszystkich <uoee> ale puki co trochę się spłukałem i muszę uzbierać fundusze na wymianę wszystkich...
ÂŻadnych oznak zużytych wytrysków nie zaobserwowałem, chodzi gładko, obroty równe, nie dymi, zdarzyło mi się że przyciął się przy rozruchu ale to może ze 3 razy w przeciągu 4-5 miesięcy a odpalam średnio 7-9 razy dziennie.. Co do przybywania oleju to szczerze mówiąc nie wiem bo robiłem serwis miesiąc temu i chyba tak szybko bym nie zauważył że przybywa :|
Jak radzicie, wymiana tego 5tego wtrysku wystarczy na razie czy muszę wymieniać od razu wszystkie?? A może jeszcze ten jeden da radę jak oznak nie widać poza logami?? <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga