Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 Avant] 1.8T ANB po hamowni , co dalej?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

[ A6 C5 Avant] 1.8T ANB po hamowni , co dalej?

Post autor: MrcZk » 17 paź 2012, 12:08

Obrazek
auto seria nic nie robione, pierwszy wynik to benzyna drugi to gaz, najwiecej na benzynie wyszlo 159 koni ale biore pod uwage gorszy wynik z momentu kiedy turbo juz bylo gorace.Rozmawialem z osoba ktora hamowala auto i robi softy , powiedziala mi ze na seryjnych gratach bezpiecznie moge zrobic na 180-185, za kilka dni wycinam kata i wstawiam rurke, kumpel zrobi mi poprostu downpipe za ktorego zaplace o ponad polowe mniej, bo nie widzi mi sie placic za downpipe z allegro 400 zl skoro to tak samo jest tylko rurka z tym ze ladnie blyszczy;) Jesli chodzi o kata to potwierdzil ze moze to odetkac troszke auto , natomiast kiedy mu powiedzialem ze chce wstawi wieksy ic to mowil ze to dosc kosztowne i nieadekwatne przy robieniu mocy ponizej 200KM. Wtryski od gazu napewno bede zmienial na wydajniejsze bo obecne sa do 190KM max a lepiej aby mialy lekki zapas mocy.Jakies propozycje?
1.8T MrcZk'a hybryda itd

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 17 paź 2012, 16:57

FMIC - po samym chipie daje dużo, na seryjnym IC w cieplejszy dzień auto po 2 szybszych startach spod świateł już straci moc, na fmic problemu nie ma. Koszt montażu we własnym zakresie to jakieś 700-800zł (tyle kosztują graty)

Co dalej - zależy jaki budżet, można wstawić turbo hybrydę, do tego większe wtryski i dopiero robić program. Można ustrzelić w 220-230km.

Sam program bez zmiany wtryskiwaczy w tym silniku to będzie problem z wystrojeniem lpg później. Aby osiągnąć te 185km seryjne wtryski praktycznie leją paliwo i mają czasy wtrysku rzędu 20-25ms -> dla wtryskiwacza gazowego to już 30ms, więc robi się pętla wtryskiwaczy.
Nawet jak robisz samego chipa - warto zmienić wtryski, żeby później nie było problemów w strojeniu lpg.
disco to dla mnie wszystko :)

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 17 paź 2012, 17:20

rozmawialem z gazownikiem ktory mi zakladal gaz, powiedzial ze sie dogadamy, dam mu swoje wtryski doplace i da mi wydajniejsze, natomiast FMIC chodzi mi caly czas po glowie, znalazlem nawet Twoj temat z tym jakie graty sa potrzebne i juz wszystko obliczylem i na stronie fmic i wlasnie wyszlo miedzy 700-800 zl za graty reszte ogarne z kumplem, mozesz wrzucic foty jak to u Ciebie wyglada?(bo zakladam ze bedzie identycznie u mnie bo raczej pod maska jest to samo:) halogeny zostaly?jesli chodzi o turbo to raczej nie bede zmienial, wiem ze z tego auta rakiety nie zrobie, ale chcialbym aby bylo cos kolo 200 koni,

[ Dodano: 2012-10-21, 00:14 ]
kat wyciety zrobiony downpipe, roznica kolosalna:) jednak pojawil sie problem, mam dwie sondy czego na pierwszy rzut oka nie bylo widac bo druga sonda byla dosc schowana. Zapadla decyzja kontynuowania, final taki ze auto zbiera sie lepiej , i nie jest to efekt placebo roznice wyraznie mozna odczuc.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 18 lis 2012, 21:06

Ale pavliq mówi o wtryskach benzyny a nie gazu, że wypada zmienić na większe bo ciężko gaz będzie ustawić przez zapętlanie.

Dobrze myślę??
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 18 lis 2012, 23:56

dokładnie tak - wtryski benzynowe do zmiany na większe, żeby mieć małe czasy wtrysków - inaczej będą duże problemy z wystrojeniem LPG, albo inaczej - przy czasach rzędu 25ms nie da rady tego dobrze wystroić na lpg :)
disco to dla mnie wszystko :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja