Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] Pękający konwerter, cieknący tiptronic

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kuba94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 08 paź 2012, 21:54
Lokalizacja: Białystok

[ AKN 2.5 150 KM] Pękający konwerter, cieknący tiptronic

Post autor: kuba94 » 15 lis 2012, 22:38

Witam, panowie jakaś paranoja gdy kupiłem auto po kilku dniach zobaczyłem że cieknie ze skrzyni troszkę kapało oddałem auto na regenerację skrzyni po około 200 km polało się z niej znowu tylko nie kroplami tak jak wcześniej tylko ciurkiem więc auto wróciło do zakładu odebrałem 200 km i znowu skrzynia pociekła za każdym razem pęka konwerter. Panowie byli pewni że wał korbowy jest krzywy więc wymieniłem silnik po czym skrzynia została ponownie złożona odebrałem auto zrobiłem 200 km i przed chwilą pociekła skrzynia do ku... tak się nie da żyć. Panowie podpowiedzcie co mogą źle składać że dzieją się takie rzeczy jutro zabierają go znowu i mają wstawić inną nową skrzynie powiem dla właściciela warsztatu że po naprawie ma zrobić nim 500 km bo to jest chore. Dodam że nie jest to zakład w stodole tylko większy zakład zajmujący się głównie naprawami skrzyń automatycznych. Co może powodować pękanie konwertera ?

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 16 lis 2012, 08:30

ja sobie odpuściłem zabawy z Tipem i przesiadam się na manuala :).
Koszt 3k zł i święty spokój :).

Ja bym odpuścił ten Twój super-hiper warsztat i oddał audi do jakiegoś speca od skrzyń.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 16 lis 2012, 11:09

na wal korbowy zestawiany z tipem, jest zalozona nakladka centrujaca polozenie tarczy zabierka.... tylko troche trudno uwierzyc aby jej nie bylo....

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 17 lis 2012, 02:01

oli80,
:)

faktycznie -

przy okazji: (moze akurat mierzyles) - czy grubosc podkladki dystansujacej (3 lub 4 mm) jest faktycznie wieksza od koncowki wału ? tzn - nawet gdyby nie bylo nabitej nakladki centrujacej, czy kolo zabieraka nie centrowaloby sie jeszcze na wale ?

Mialem to rozgrzebane i zapomnialem zmierzyc :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga