
Wybieram sie do Boscha w Czarnowąsach niedaleko Opola.Tylko taki znalazłem.Nie wiem czy jest ktoś inny mi w stanie tak szybko pomóc
Piotruś nie jestem urażony a tym bardziej nie bedę sie spinałPiotruś pisze:Bez urazy i bez spiny ale moim zdaniem Twoje założenia są błędne i kosztowne.KrzysiekR pisze:Myślałem, że jak BIP'y w kanale 023 maja na trzech wtryskach od -30, -60, -90, a max wydajności ich wychodzi chyba -70/+70, powinny miec -30/+30, aby było super.
Ja to już w ogóle się nie mogę doczekać tej wizyty.Piotruś pisze:
Saintdf, niecierpliwie i z nadzieją czekam na kolejne dobre wieści z "frontu walki"![]()
.
Powodzenia
Czyli już wszystko OK z autem?saintdf pisze: Witam ponownie.Jestem po kolejnym zabiegu doprowadzenia mojego samochodu do ładu.Mój wirusik,który robiłem w AZ miał mieć obiecane 180 KM , ale niestety nie miał.Wyłapałem kolejne ich oszustwo.Autko miało 161 koników i 337 Nm.Dzisiaj wróciłem do serii i wyszło 138 koni.Został mi "wszczepiony" nowy wirus i mam 173 konie przy 383 Nm.Teraz to jest już sama przyjemność z jazdy.Wywalenie przez AZ filtra DPF też pozostawiało wiele do życzenia.Teraz jest już wszystko jak należy.Pozdrawiam
KrzysiekR pisze: Czyli już wszystko OK z autem?
Dobrze, że poprawili już błedy poprzedniej firmy.![]()
Szkoda tylko tego DPF'u- oddali ci go czy coś z nim sie stało?
KrzysiekR pisze:
Czytając Twój temat to ja na Twoim miejscu, bym chciał zwrot pieniędzy za wstawienie tego CHIPSA <szok>
Masz jakiś wydruk z hamowni od nich?
Masz rację tylko,że minęło już 18 miesięcy i wiesz jaka może być ich wymówka.Ja jestem z tych osób,którzy wolą zostawić gó..o i nie ruszać ,by nie śmierdziało,ale jak pomyślę ile kasy tam zostawiłem (dojazdu nie liczę) to szlag mnie trafia.KrzysiekR pisze:Ja na Twoim miejscu zażądałbym zwrot pieniedzy minimum 2000pln.
1000 pseudo CHIP Ty wiesz najlepiej ile u nich zostawiłeś dokładnie.
1000 za swój DPF, który mógłyś za tyle sprzedać na allegro.
A ile doszło kosztów dodatkowych z ich pracą sam najlepiej wiesz.
Ja rozumiem, że czasami coś nie wyjdzie ale trzeba sie do tego przyznać i wyjść z tego z honorem.
Wtedy jest szacunek KLIENTA