Wybieram sie do Boscha w Czarnowąsach niedaleko Opola.Tylko taki znalazłem.Nie wiem czy jest ktoś inny mi w stanie tak szybko pomóc
[ BRE 2.0 140 KM] Kopcenie,spadek mocy ,bujanie
-
saintdf
Myślałem, że jak BIP'y w kanale 023 maja na trzech wtryskach od -30, -60, -90, a max wydajności ich wychodzi chyba -70/+70, powinny miec -30/+30, aby było super.
Kanał 013 korekty wynoszą 0,90, 1,08, i 1,32 a powinny miec około 0,05mg - 0,50mg to że wtryski do wymiany. Ale zobaczymy jeszcze te logi jak zostaną wrzucone.
Kanał 013 korekty wynoszą 0,90, 1,08, i 1,32 a powinny miec około 0,05mg - 0,50mg to że wtryski do wymiany. Ale zobaczymy jeszcze te logi jak zostaną wrzucone.
-
saintdf
Piotruś nie jestem urażony a tym bardziej nie bedę sie spinałPiotruś pisze:Bez urazy i bez spiny ale moim zdaniem Twoje założenia są błędne i kosztowne.KrzysiekR pisze:Myślałem, że jak BIP'y w kanale 023 maja na trzech wtryskach od -30, -60, -90, a max wydajności ich wychodzi chyba -70/+70, powinny miec -30/+30, aby było super.
Sam jestem ciekawy co wyjdzie
Wiem, że korekty nie zawsze mówia o zużyciu wtrysków, ale te były już odjechane od normalej normy, chociaż Bipy czasami wystepują nawek około 100 i są dobre.
Może bardziej sugerowałem aby wtryski połozyć na stół i dla 100% pewności je sprawdzić.
Czasami w korektach pokazuje, że jest OK a wtryski są do wyrzucenia wiec w tym była moja opinia o wtryskach aby zwrócić na nie uwage.
-
saintdf
Drodzy koledzy.Jeszcze jedna prośba.Moglibyście mi powiedzieć co oznaczają te błędy
Address 07: Control Head Labels: 4F0-910-7xx-07-H.lbl
Part No SW: 4F0 910 732 S HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 5150
Revision: 00000000 Serial number: 350BN077760392
Coding: 0000013
Shop #: WSC 00000 000 00000
Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H01 0060
1 Fault Found:
00384 - Optical Databus
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 5
Reset counter: 204
------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Part No SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Component: Gateway H11 0070
Revision: 11 Serial number: 1300807210854A
Coding: ECEE53C41B3104
Shop #: WSC 02334 785 00200
1 Fault Found:
01303 - Telephone Transceiver (R36)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 64
Mileage: 196050 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.29
Time: 14:10:53
-------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System (J525) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 223 M HW: 4F0 035 223 N
Component: Amp.-ASK-RD H07 0270
Revision: 08S00000
Coding: 080001
Shop #: WSC 02399 823 56573
1 Fault Found:
02095 - Component Protection Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 13
Reset counter: 176
Mileage: 204922 km
Time Indication: 0
Date: 2011.08.21
Time: 03:18:06
Freeze Frame:
Voltage: 12.10 V
Temperature: 26.0°C
Bin. Bits: 00000011
---------------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: J0644 BEM H12 0590
Revision: 00000000 Serial number: 00000000023680
Shop #: WSC 00306 211 66415
Part No: 4F0 915 105 D
Component: von VA0 2702130003
Coding: 344630393135313035442056413032373032313330303033
Shop #: WSC 00000 384 00290
3 Faults Found:
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 196050 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.29
Time: 14:08:54
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 196050 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.29
Time: 14:16:13
02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 225116 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.11
Time: 17:48:44
--------------------------------------------------------------------------------------
Address 77: Telephone Labels: 4E0-910-336.lbl
Part No SW: 4E0 910 336 M HW: 4E0 862 335
Component: Handyvorb2 H13 1130
Revision: 00000000 Serial number: 00000007542739
Coding: 0010900
Shop #: WSC 00000 000 00000
1 Fault Found:
02454 - Microphone Unit (in Front Roof Module) (R164)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 41
Address 07: Control Head Labels: 4F0-910-7xx-07-H.lbl
Part No SW: 4F0 910 732 S HW: 4E0 035 729
Component: Interfacebox H43 5150
Revision: 00000000 Serial number: 350BN077760392
Coding: 0000013
Shop #: WSC 00000 000 00000
Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H01 0060
1 Fault Found:
00384 - Optical Databus
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 5
Reset counter: 204
------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Part No SW: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Component: Gateway H11 0070
Revision: 11 Serial number: 1300807210854A
Coding: ECEE53C41B3104
Shop #: WSC 02334 785 00200
1 Fault Found:
01303 - Telephone Transceiver (R36)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 64
Mileage: 196050 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.29
Time: 14:10:53
-------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System (J525) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 223 M HW: 4F0 035 223 N
Component: Amp.-ASK-RD H07 0270
Revision: 08S00000
Coding: 080001
Shop #: WSC 02399 823 56573
1 Fault Found:
02095 - Component Protection Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 13
Reset counter: 176
Mileage: 204922 km
Time Indication: 0
Date: 2011.08.21
Time: 03:18:06
Freeze Frame:
Voltage: 12.10 V
Temperature: 26.0°C
Bin. Bits: 00000011
---------------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: J0644 BEM H12 0590
Revision: 00000000 Serial number: 00000000023680
Shop #: WSC 00306 211 66415
Part No: 4F0 915 105 D
Component: von VA0 2702130003
Coding: 344630393135313035442056413032373032313330303033
Shop #: WSC 00000 384 00290
3 Faults Found:
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 196050 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.29
Time: 14:08:54
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 196050 km
Time Indication: 0
Date: 2011.04.29
Time: 14:16:13
02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 225116 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.11
Time: 17:48:44
--------------------------------------------------------------------------------------
Address 77: Telephone Labels: 4E0-910-336.lbl
Part No SW: 4E0 910 336 M HW: 4E0 862 335
Component: Handyvorb2 H13 1130
Revision: 00000000 Serial number: 00000007542739
Coding: 0010900
Shop #: WSC 00000 000 00000
1 Fault Found:
02454 - Microphone Unit (in Front Roof Module) (R164)
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 41
-
saintdf
majk86 jak by nie było to mój post o moim samochodzie i moich z nim problemach,a te błędy to też problem.ÂŻeby nie było,że zaśmiecam swój temat proszę moderatora o przeniesienie powyższych błędów do odpowiedniego działu.Zaznaczę również,że nadal czekam choć na małe podpowiedzi odnośnie tych błędów.
Piotruś o naprawach,które będą zaczęte w najbliższym czasie oczywiście Was poinformuję.W przyszłym tygodniu auto oddaje na łóżko szpitalne u Gladyska (skierowanie już mam
)
[ Dodano: 2012-11-05, 15:24 ]
Witam forumowiczów.Jak już pisałem auto jest już u Gladyska.Wtryski sprawdzone.Wtryski 1,2 i 4 są ok.Jedynie przy pierwszym wtrysku uszczelka była zniszczona i paliwo "waliło" bokiem.Przy trzecim wtrysku dawki były o prawie 50% za małe.Po wymianie końcówki wtryskiwacza jest prawie idealnie.Co prawda samochodu jeszcze nie mam,ale jak tylko go dostanę to napiszę coś więcej.Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-11-06, 20:02 ]
Autko już odebrane.Sam Gładysek stwierdził,że nie wszystkie problemy są rozwiązane.Bujanie na zimnym silniku niby pozostało,ale nie byłem w stanie tego sprawdzić, gdyż autko odebrałem cieplutkie.Teraz moje wnioski.Telepanie budą podczas przyspieszania praktycznie zniknęło (ja przynajmniej nie zauważam,chyba się już przyzwyczaiłem
) , dynamika jazdy jest zadowalająca.Kolejnym zabiegiem będzie jazda do GoodHope w Pleszewie.Jutro do nich dzwonię i umawiam się na termin.Jeśli chodzi o samego Gładyska to jestem z ich pracy zadowolony.
Piotruś o naprawach,które będą zaczęte w najbliższym czasie oczywiście Was poinformuję.W przyszłym tygodniu auto oddaje na łóżko szpitalne u Gladyska (skierowanie już mam
[ Dodano: 2012-11-05, 15:24 ]
Witam forumowiczów.Jak już pisałem auto jest już u Gladyska.Wtryski sprawdzone.Wtryski 1,2 i 4 są ok.Jedynie przy pierwszym wtrysku uszczelka była zniszczona i paliwo "waliło" bokiem.Przy trzecim wtrysku dawki były o prawie 50% za małe.Po wymianie końcówki wtryskiwacza jest prawie idealnie.Co prawda samochodu jeszcze nie mam,ale jak tylko go dostanę to napiszę coś więcej.Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-11-06, 20:02 ]
Autko już odebrane.Sam Gładysek stwierdził,że nie wszystkie problemy są rozwiązane.Bujanie na zimnym silniku niby pozostało,ale nie byłem w stanie tego sprawdzić, gdyż autko odebrałem cieplutkie.Teraz moje wnioski.Telepanie budą podczas przyspieszania praktycznie zniknęło (ja przynajmniej nie zauważam,chyba się już przyzwyczaiłem
-
saintdf
Ja to już w ogóle się nie mogę doczekać tej wizyty.Piotruś pisze:
Saintdf, niecierpliwie i z nadzieją czekam na kolejne dobre wieści z "frontu walki"![]()
.
Powodzenia
[ Dodano: 2012-11-09, 16:41 ]
Witam ponownie.Jestem po kolejnym zabiegu doprowadzenia mojego samochodu do ładu.Mój wirusik,który robiłem w AZ miał mieć obiecane 180 KM , ale niestety nie miał.Wyłapałem kolejne ich oszustwo.Autko miało 161 koników i 337 Nm.Dzisiaj wróciłem do serii i wyszło 138 koni.Został mi "wszczepiony" nowy wirus i mam 173 konie przy 383 Nm.Teraz to jest już sama przyjemność z jazdy.Wywalenie przez AZ filtra DPF też pozostawiało wiele do życzenia.Teraz jest już wszystko jak należy.Pozdrawiam
-
saintdf
Czyli już wszystko OK z autem?saintdf pisze: Witam ponownie.Jestem po kolejnym zabiegu doprowadzenia mojego samochodu do ładu.Mój wirusik,który robiłem w AZ miał mieć obiecane 180 KM , ale niestety nie miał.Wyłapałem kolejne ich oszustwo.Autko miało 161 koników i 337 Nm.Dzisiaj wróciłem do serii i wyszło 138 koni.Został mi "wszczepiony" nowy wirus i mam 173 konie przy 383 Nm.Teraz to jest już sama przyjemność z jazdy.Wywalenie przez AZ filtra DPF też pozostawiało wiele do życzenia.Teraz jest już wszystko jak należy.Pozdrawiam
Dobrze, że poprawili już błedy poprzedniej firmy.
Szkoda tylko tego DPF'u- oddali ci go czy coś z nim sie stało?
Czytając Twój temat to ja na Twoim miejscu, bym chciał zwrot pieniędzy za wstawienie tego CHIPSA <szok>
Masz jakiś wydruk z hamowni od nich?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2012, 15:20 przez KrzysiekR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
saintdf
KrzysiekR pisze: Czyli już wszystko OK z autem?
Dobrze, że poprawili już błedy poprzedniej firmy.![]()
Szkoda tylko tego DPF'u- oddali ci go czy coś z nim sie stało?
Mam taką wielką nadzieje,że wszystko już ok.Może jakieś drobne drgania są wyczuwalne,ale auto prowadzi się teraz fantastycznie.Nie zauważyłem żadnych skoków obrotów na zimnym silniku i biegu jałowym.W porównaniu do tego co było to jest rewelacja.Jednym słowem wizyta u Gładyska i w GoodHope rozwiązała wszystkie problemy które mnie męczyły.Jeśli chodzi o DPF to co Ci mogę powiedzieć.Wykosili go ,powiem grzecznie, w bardzo nieładny sposób i na tym się skończyło.Nigdy go nie widziałem.Mój przypadek jest potwierdzeniem,że chęć zarobku w AZ przewyższyła jakość wykonania usług i dbania o dobro klienta.Zapewne nie jestem sam i jestem pewien,że większość ludzi ,którym AZ wywalił DPF nie wie tak naprawdę co oni zrobili.Dopóki się nie zagłębią w swoim ECU wszystko wygląda pięknie,ale ja już wiem co oni wyprawiają.Nigdy już do nich nie pojadę
[ Dodano: 2012-11-10, 15:27 ]
KrzysiekR pisze:
Czytając Twój temat to ja na Twoim miejscu, bym chciał zwrot pieniędzy za wstawienie tego CHIPSA <szok>
Masz jakiś wydruk z hamowni od nich?
Wydruk od nich?Spytaj się lepiej czy ktokolwiek dostał wydruk od AZ.Nie jedną osobę znam która u nich była i gdy zaczęła się rozmowa o wydruku to była zmiana tematu.
Ja na Twoim miejscu zażądałbym zwrot pieniedzy minimum 2000pln.
1000 pseudo CHIP Ty wiesz najlepiej ile u nich zostawiłeś dokładnie.
1000 za swój DPF, który mógłyś za tyle sprzedać na allegro.
A ile doszło kosztów dodatkowych z ich pracą sam najlepiej wiesz.
Ja rozumiem, że czasami coś nie wyjdzie ale trzeba sie do tego przyznać i wyjść z tego z honorem.
Wtedy jest szacunek KLIENTA
1000 pseudo CHIP Ty wiesz najlepiej ile u nich zostawiłeś dokładnie.
1000 za swój DPF, który mógłyś za tyle sprzedać na allegro.
A ile doszło kosztów dodatkowych z ich pracą sam najlepiej wiesz.
Ja rozumiem, że czasami coś nie wyjdzie ale trzeba sie do tego przyznać i wyjść z tego z honorem.
Wtedy jest szacunek KLIENTA
-
saintdf
Masz rację tylko,że minęło już 18 miesięcy i wiesz jaka może być ich wymówka.Ja jestem z tych osób,którzy wolą zostawić gó..o i nie ruszać ,by nie śmierdziało,ale jak pomyślę ile kasy tam zostawiłem (dojazdu nie liczę) to szlag mnie trafia.KrzysiekR pisze:Ja na Twoim miejscu zażądałbym zwrot pieniedzy minimum 2000pln.
1000 pseudo CHIP Ty wiesz najlepiej ile u nich zostawiłeś dokładnie.
1000 za swój DPF, który mógłyś za tyle sprzedać na allegro.
A ile doszło kosztów dodatkowych z ich pracą sam najlepiej wiesz.
Ja rozumiem, że czasami coś nie wyjdzie ale trzeba sie do tego przyznać i wyjść z tego z honorem.
Wtedy jest szacunek KLIENTA
Ale zadzwonić i porozmawiać możesz jak juz wiesz na czym stoisz.
Jak sie nie zapytasz to nigdy sie nie dowiesz czy Ci oddadzą.
Moze są honorowi i nie bedzie problemu.
Dla zasady bym sie zapytał, dał temat do przeczytania i na sam koniec tego tematu napisał jak sie zachowali, czy oddali czy ol...li.
Po tym już bedzie wiadomo jak do nich podchodzić czy omijać szerokim łukiem
Jak sie nie zapytasz to nigdy sie nie dowiesz czy Ci oddadzą.
Moze są honorowi i nie bedzie problemu.
Dla zasady bym sie zapytał, dał temat do przeczytania i na sam koniec tego tematu napisał jak sie zachowali, czy oddali czy ol...li.
Po tym już bedzie wiadomo jak do nich podchodzić czy omijać szerokim łukiem









