[1.8T 150KM] Nie ma mocy, muli sie
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
mam pytanie.
od jutra będę posiadaczem audi a6c5 1.8t 150k jest niezwykła( bynajmniej tak mi sie wydaje) bo gdy dodaje gazu i puszczam to słuchać stukanie jakiejś blaszki. chandlaż mi powiedział że to od katalizatora cos puka. Oprucz tego zamiast na 900 obrotów spada na 600 zatrząśnie autem( lekko odczuwalne drgania) i znów wchodzi na 900 obrotów. co to może być takiego i ewentualny koszt naprawy? jestem nowym forumowiczem od dziś rana więc proszę żebyście mnie nie zjedli:) Pozdrawiam
od jutra będę posiadaczem audi a6c5 1.8t 150k jest niezwykła( bynajmniej tak mi sie wydaje) bo gdy dodaje gazu i puszczam to słuchać stukanie jakiejś blaszki. chandlaż mi powiedział że to od katalizatora cos puka. Oprucz tego zamiast na 900 obrotów spada na 600 zatrząśnie autem( lekko odczuwalne drgania) i znów wchodzi na 900 obrotów. co to może być takiego i ewentualny koszt naprawy? jestem nowym forumowiczem od dziś rana więc proszę żebyście mnie nie zjedli:) Pozdrawiam
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No jest coś niezwykłego w A6 z RWDGluzar pisze:mam pytanie.
od jutra będę posiadaczem audi a6c5 1.8t 150k jest niezwykła( bynajmniej tak mi sie wydaje) bo gdy dodaje gazu i puszczam to słuchać stukanie jakiejś blaszki. chandlaż mi powiedział że to od katalizatora cos puka. Oprucz tego zamiast na 900 obrotów spada na 600 zatrząśnie autem( lekko odczuwalne drgania) i znów wchodzi na 900 obrotów. co to może być takiego i ewentualny koszt naprawy? jestem nowym forumowiczem od dziś rana więc proszę żebyście mnie nie zjedli:) Pozdrawiam


Może mieć brudną przepustnicę, może mieć padniętą sondę, może mieć ..... jeszcze kilkanaście przypadłości, bez kompa i obserwacji parametrów nic nie zdziałasz

Ale te dwa pierwsze przypadki, mocno prawdopodobne.
- tomeks11021.8T
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 lis 2012, 20:00
- Lokalizacja: Rybnik
rozebrałem dzisiaj te wszystkie bebechy odchyliłem kata od turba przejechalem sie i wygląda na to ze kat zapchany. bd trzeba go wybebeszyć
a metaliczny odgłos po spuszczeniu gazu to podkładki od wodzika z gruszki które są w turbie. samo turbo nie ma luzów po prostu ktoś próbował przyśpieszyć otwieranie z gruszki czy coś i źle zabezpieczył śrube poluźniła sie i z tond ten odgłos;p wujek zajmuje sie regeneracja turbin zawiozłem mu to niech sie bawi a kata sam opróżnie
znowu jakiś grosz ha 

![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)

- tomeks11021.8T
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 lis 2012, 20:00
- Lokalizacja: Rybnik
kat był zapchany
ale turbo też zregenerowałem do tego wyszło że zawór DV i N75 też do wymiany. regeneracja 850 dv w VW po 150zł w Audi 450zł xd N75 200zł w Audi ok 350zł:) czesći po numerze seryjnym szukane i Audi ma taką przebitke masakra. od dzisiaj kupuje w VW
dużo taniej
[ Dodano: 2012-11-18, 10:37 ]
a i dodam tyle.. jeszcze śmigam na 18" letnich
+ nowa moc... ujechałem 100m z domu pierwszy zakręt i już w rowie wylądowałem
obróciło mnie w rowie o 180* ale tylko zderzak do poklejenia malowania i belke troche poprostowac
autko dalej śmiga tyle że z tablicą rej na podszybiu
całe szczęście że na kołach sie oparł a nie na drzwiach i słupkach uffff chrom z grila mi troche odleciał ale to zrobie czarny grill
bd bardziej sweet ^^



[ Dodano: 2012-11-18, 10:37 ]
a i dodam tyle.. jeszcze śmigam na 18" letnich




