Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

(INNY) 1.9Tdi 110ps dzienw zachowanie w zakrecie

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

(INNY) 1.9Tdi 110ps dzienw zachowanie w zakrecie

Post autor: raftor » 27 paź 2012, 18:54

Witam

pisze w sprawie mojego passata którego zakupiłem niedawno , przewaliłem forum i nie spotakałem sie z takim przypadkiem jak mam w aucie

otóż kiedy wchodze w zakret łagodny czuje jak by cos pchało kierownice przez chwile , dziwne uczucie , nie jest to przeskakiwanie , ani stukanie , skrzypienie itp historie , dałem nowe drązki nowe górne wachacze , jeszcze mam do wymiany jeden dolny prosty wachacz zastanawiam sie czy to on moze powodowac to zjawisko guma na tuleji do której jest mocowany amorek jest juz na wykonczeniu , napewno go wymienie w przyszlym tyg i smigne na zbierznosc bo ustawiałem po wymianie drązków sam , ale zjawisko tego pogłebiania ruchu kierownica wystepowało przed wymiana wachaczy i drązków i to nawet bardziej nasilone

boje sie jedynie ze to moze byc cos z maglownica ;/ , ale z 2 strony układ chodzi płynnie , wymieniłem w nim olej na febbi zielony , i powiem ze układ jest równie precyzyjny co w moim audi i kreci sie lżej ale to juz zasługa opon 195 a 245 to spora różnica :)

moze macie jakies sugestie moze to drązki kierownicze jaki jest objaw ich zuzycia i jak zajrzec pod te gumy?

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 27 paź 2012, 23:45

stawiam na układ kierowniczy i brak geometrii. sprawdz jeszcze felgi jakie mają et. w paskach do 2000 roku bez esp montowane były stalówki et 45 od 2000 z et 37. i jeśli ktoś założył do polifta z esp off 45 bedą się działy różne cuda. felga alu standardowo dla b5 ma et 35. warto to sprawdzić przed regulacją geometrii zawiasu
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 13 lis 2012, 16:34

poobserwowałem temat i niestety chyba problem jest z maglem bo jak na postoju skrece max w krórąś ze stron i tak poruszam lekko prawo lewo czuje jak by ona sama sie ruszała prawo lewo bez mojej ingerencji to samo czasami dzieje sie w zakretach nie ostrych ale nawet łagodnych wiec w kazdym zakresie skretu kierownicy zaobserwowałem takie cuda ?
Wykluczam:
koncówki drązków (zrobione)
luzy w zawiasie (zrobiony )
płyn (wymieniony wraz z płukaniem układu Febbi zielony)

Obawy:
Magiel
drązki kierownicze (watpliwe bo to raczej wina hydrauliki , ale moze ktos mi podpowie jak sprawdzic drązki zdjac te gumy na maglu ?)
Pompa wspomagania

jakies sugestie jak sprawdzic te 3 rzeczy magiel drązki pompa?

dodam ze auto prowadzis sie okej , wpspomoganie daje dobre cisnienie bo poza wspomnianym defektem kołem kreci sie łatwo i przyjemnie , raz jeszcze jak by magiel mi zaskrzypiał tak jakby nie miał oleju w sobie takie odgłosy wydawał podczas pracy na sucho jak spusciłem płyn od wspomagania

pozdrawiam i czekam na sugestie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja