Witam
juz troche znam swoje autko dozo w nim porobiłem i jest praktycznie igiełka , ostatnio jednak powrócił pewien problem sporadyczny.
Problem dotyczy ze po odpaleniu auto gasnie , jesli nie doda sie odrobiny gazu to obroty opadaja
wyglada to nastepujaco :
- jeśli silnik jest zimny np po nocy czy dłuzszym staniu nie ma mowy zeby zgaznoł nigdy to sie nie stało wchodzi na obroty pieknie i sie utrzymuje w pewnym zakresie wiec tu problemu nie ma oczywisicie odpala na benzynie i po nagrzaniu na gaz
-jesli silnik jest lekko nagrzany np wskazówka w połowie miarki , wtedy zaczyna swirowac odpalam silnik wchodzi na obroty i odrazu spada i gasnie , nie telepie nie trzesie nie faluje , jesli dodam gazu lekko przełaczy sie na gaz lekko zafaluje i juz jest ok
-jeśli silnik jest nagrzany do optymalnej temp pracy auto równiez odpala normalnie ew lekko zafaluja obroty i jest ok
jeśli chodzi o błedy to mam :
18010 (P1602) Power Supply (B+) terminal 30 Low Voltage
SPORADYCZNY
17604 (P1196)---Nieznany kod Bledow
17545 (P1137)---Nieznany kod Bledow
16806 (P0422) Main Catalyst Efficiency Below Threshold (Bank 1)
SPORADYCZNY
P0422
Główny katalizator (Bank 1) - wydajność poniżej progu
P1137
Lack of HO2S12 switch - sensor indicates lean
P1196
Key off voltage too high
P1602
Immobilizer/ECM comms error
mam 2 nowe sondy lambda nosze sie z zamiarem ich wymiany i pojechaniem na regulacje gazu
czy macie jakies pomysły
dodam ze wymieniałem:odme , ezektor , olej mam valvoline 10w40 , niedawno filtr pow , uszczelnienie , rozrzad +termostat
nosze sie z wymiana sond lambda , ale one raczej nie maja wpływu na odpalanie tym bardziej na ciepłym silniku
Pozdrawiam i czekam na sugestie
[ ACK 2.8 193 KM] Gaśnie przy odpalaniu ???
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Może tak być, że coś (wtryski, reduktor) puszcza gaz do kolektora.raftor pisze:Steronik Stag 300
myśli kolega ze to wina LPG ?
Może też być to problem z ciepłym startem, - wtedy auto zapala na LPG, ale piszesz że się przełącza, więc trzeba to sprawdzić, bo może być całkiem inaczej.
Sprawdź, czy na pewno startuje z Pb, jeśli tak zrób taki test - przed dojechaniem do miejsca postoju, na jakieś 0,5km, przełącz auto na Pb, postaw, nie postoi, i za jakiś czas idź odpalić, jak nie zgaśnie to trzeba szukać problemu w puszczających bąki do kolektora elementach LPG - reduktor bądź wtryski.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
dziekuje bardzo kolego za sugestie tez mi sie wydaje ze to wina instalacji gazowej zrobie tak jak mówisz
dzis obserwoawałem i naprawde gasnie jedynie jesli silnik jest słabo nagrzany ale nie zimny jeśli jest zminy lub nagrzany do ok90s to jest wszystko w m aiare ok bo na ciepłym zafaluje
zrobie jeszcze ta obserwacje i podjade do gaziarza
dzis obserwoawałem i naprawde gasnie jedynie jesli silnik jest słabo nagrzany ale nie zimny jeśli jest zminy lub nagrzany do ok90s to jest wszystko w m aiare ok bo na ciepłym zafaluje
zrobie jeszcze ta obserwacje i podjade do gaziarza
