[ AKE 2.5 180 KM] słabe przyśpieszenie do 1900obr
[ AKE 2.5 180 KM] słabe przyśpieszenie do 1900obr
Ponad tydzień temu kupiłem A6 2.5tdi 180km od samego początku dziwiło mnie to że dość późno łapie moc mianowicie 1900obr gdy przekroczy te bariere auto nie do poznania
Wyczytałem na forum że może się dziać dlatego bo wąż od doładowania łapie lewe powietrze sprawdziłem był zamontowany po skosie poprawiłem jest delikatnie lepiej z jazdą
Później wyczytałem że może to byc wina przepływomierza wykręciłem przemyłem i jest znowu lepiej ale miałem wcześniej allroada też 2.5tdi 180km automat i przyśpieszał od niskich obrotów i zaczynam się zastanawiać czy manual tak ma że musi się wkrecić czy dalej jest coś nie tak
podpiołem komputer do vag i był błąd czujnika od pedału gazu usunełem go przejechałem się i narazie jest czysto bez błędów
Wyczytałem na forum że może się dziać dlatego bo wąż od doładowania łapie lewe powietrze sprawdziłem był zamontowany po skosie poprawiłem jest delikatnie lepiej z jazdą
Później wyczytałem że może to byc wina przepływomierza wykręciłem przemyłem i jest znowu lepiej ale miałem wcześniej allroada też 2.5tdi 180km automat i przyśpieszał od niskich obrotów i zaczynam się zastanawiać czy manual tak ma że musi się wkrecić czy dalej jest coś nie tak
podpiołem komputer do vag i był błąd czujnika od pedału gazu usunełem go przejechałem się i narazie jest czysto bez błędów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
U mnie tak jest odkąd mam auto już 5 rok:)myślałem że diesle tak maja a nie jest tak że turbo się wtedy załącza?
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Logi na postoju:
Grupy 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102308.html
Grupy 004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102309.html
Grupy 007,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102310.html
Grupy 010,011,012 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102311.html
Grupy 013,014,015 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102312.html
Logi podczas jazdy:
Grupy 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102313.html
Panowie jakie grupy logować podczas jazdy i jak logować te bs-y?
Czy te logi wystarczą do ocenienia problemu?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-10-24, 19:46 ]
W komputerze był też następujący błąd:
550 Regulacja początku wtrysku
przekroczona wartość kontrolna - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
Grupy 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102308.html
Grupy 004,005,006 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102309.html
Grupy 007,008,009 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102310.html
Grupy 010,011,012 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102311.html
Grupy 013,014,015 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102312.html
Logi podczas jazdy:
Grupy 001,002,003 - http://vaglog.rtnet.pl/drek6_102313.html
Panowie jakie grupy logować podczas jazdy i jak logować te bs-y?
Czy te logi wystarczą do ocenienia problemu?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-10-24, 19:46 ]
W komputerze był też następujący błąd:
550 Regulacja początku wtrysku
przekroczona wartość kontrolna - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 23 kwie 2009, 13:04
- Lokalizacja: Rybnik
siemanko adrian055, najpierw rozgrzej silnik do ~90stopni (w tych logach masz ~70) a potem wykonaj log statyczne + BS
A jak narazie to powinnienes;
-wyregulowac kat wtrysku u Ciebie jest 3,4BTDC a ma byc okolo 1,6 ATDC, wtedy blad 550 juz sie nie pojawi (wszystko jest na forum co i jak zrobic a6-c5-25-afbbd-550-regkata-wyprzwtrysku ... .htm#80890 )
-prawdobonie EGR nie pracuje, przejzyj wezyk z zaworka elektryczego ktory steruje EGRem czy jest szczelny (lub przeplywka jest padnieta ale w AKE raczej jest to malo prawdopodobne)
Narazie to chyba na tyle, najwazniejsze jest zebys rozgrzal porzadnie silnik i wrzucil kpl. logi stat. + nastawy podstawowe 003,004,011(BS)
Pozdro
A jak narazie to powinnienes;
-wyregulowac kat wtrysku u Ciebie jest 3,4BTDC a ma byc okolo 1,6 ATDC, wtedy blad 550 juz sie nie pojawi (wszystko jest na forum co i jak zrobic a6-c5-25-afbbd-550-regkata-wyprzwtrysku ... .htm#80890 )
-prawdobonie EGR nie pracuje, przejzyj wezyk z zaworka elektryczego ktory steruje EGRem czy jest szczelny (lub przeplywka jest padnieta ale w AKE raczej jest to malo prawdopodobne)
Narazie to chyba na tyle, najwazniejsze jest zebys rozgrzal porzadnie silnik i wrzucil kpl. logi stat. + nastawy podstawowe 003,004,011(BS)
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
mozesz...na allegro masz nawet blaszki pod 2.5 tdi...ale jak poczytasz wiecej to dojdziesz do wniosku, ze chyba nie warto.
[ Dodano: 2012-10-26, 09:22 ]
jak mozesz to zrob jeszcze logi BS.
tutaj masz dokladny temat co i jak robic :
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
Oczywiscie, zamiesc logi na poczatku statyczne oraz BS aby ocenic po wymianie czujnika
[ Dodano: 2012-10-26, 09:22 ]
jak mozesz to zrob jeszcze logi BS.
tutaj masz dokladny temat co i jak robic :
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
Oczywiscie, zamiesc logi na poczatku statyczne oraz BS aby ocenic po wymianie czujnika
termostat wymieniony i został wymieniony bez sciągania przodu tylko że na samym końcu przy składaniu obudów śróbka wpadła do rozrządu i żeby ja wyciągnąć musiałem zdemontowac przód gdy zdjęłem obudowe paska rozrządu srubka weszła w sam duł w pasek dobrze że zauważyłem to gdy wpadała tak to bym dziś płakał więc tak termostat zrobiony kat wtrysku ustawiony samochód od samego dołu sie zbiera bez jakich kolwiek oznak zamulenia teraz można cieszyć się z jazdy:))))))))) AKE UZDROWIONY:)))))
michok w temacie kolegi syyu93 wspomniałem że również mam zaślepiony egr ponieważ on miał dylemat czy zostawić u siebie zaślepiony czy nie.
Pozwolę sobie powtórzyć się w temacie kolegi adrian055 i również powiem że nie zauważyłem jakiejkolwiek różnicy w szybkości nagrzewania się silnika a raczej widzę same pozytywne strony tego zabiegu.
Pozwolę sobie powtórzyć się w temacie kolegi adrian055 i również powiem że nie zauważyłem jakiejkolwiek różnicy w szybkości nagrzewania się silnika a raczej widzę same pozytywne strony tego zabiegu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga