[S6 C5] Moje S6 2000r. str 6 na gwincie i 19"
W więc tak wygląda autko na letnich butach. Niezbędne będą dystanse bo felgi za bardzo siedzą w nadkolach. W między czasie wymieniłem koĂącówki drążków, ustawiłem geometrię, wymieniłem wieszaki tłumików tylnych. Do zrobienia jest jeszcze przedni prawy błotnik bo jest pokrzywiony......
AUDI S6 340KM 2000r - wreszcie V8
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
Właśnie wymieniłem amortyzatorki tylnej klapy bo nie zawsze chciała zostać u góry, oraz wymieniłem łączniki stabilizatora tył. Miejsca tam zostawili że niech ich.....
na zdjęciach widać że na nowych lemforderach jest nawet nabity numer oryginału
na zdjęciach widać że na nowych lemforderach jest nawet nabity numer oryginału
AUDI S6 340KM 2000r - wreszcie V8
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
no przydałby się przydał, tylko nie wiem czy 17 czy 20mmm.......
[ Dodano: 2012-10-14, 17:24 ]
A więc trochę się działo przez ostatnie trzy miesiące. aktualnie auto stoi u lakiernika, czekam na odbiór więc opisze ostatnie zmiany i wymiany
W trakcie jednej z ostatnich burz jechałem akurat pod górkę z której płynęła niemal rzeka, auta stawały zalane, lub spływały na dół a ja zadowolony że mam Quattro wjechałem na górę. Radość skoĂączyła się kiedy zgasiłem auto, wyciągnąłem kluczyk a wentylatory chodziły na maksymalnych obrotach. Pa paru minutach ruszyłem dalej, kiedy się zatrzymałem wentylatory dalej chodziły. Odłączyłem akumulator, po 2 godz podłączyłem i dalej to samo, po 5 min wentylatory zgasły, ucieszyłem się że wyschło ale nagle poczułem smród czegoś co się pali lub topi, szybko maska do góry, zero dymu, nic nie widać a śmierdzi. Po chwili poszukiwaĂą pojechałem do domu. Następnego dnia zlokalizowałem spalony element. Sterownik wentylatorów. Umiejscowiony jest pod zderzakiem obok lewego halogenu (super miejsce). Cena nowego mnie rozśmieszyła więc musiałem kupić na allegro. Tak to wyglądało:
Przy okazji jak podniosłem auto to zobaczyłem pękniętą osłonę przegubu więc zakupiłem:
dalsze oględziny i nie spodobały mi się tylne przewody hamulcowe więc zakupiłem:
Przy wymianie przewodów przy okazji zrobiłem regenerację zacisków z tyłu ( wymiana gumek, polerowanie tłoczków) oraz zdecydowałem się pomalować zaciski na czerwono, pomimo że nigdy mi się czerwone nie podobały (hihihi)
Teraz wygląda to tak:
Kiedy autko tak sobie wisiało zamówiłem dystanse 20 mm. Po założeniu wygląda to tak:
W międzyczasie wymieniłem również olej. Przed wylaniem oleju zastosowałem płukacz silnika firmy Liqui Moly. ÂŚrodek wlewamy przed wymianą do oleju, 13 min na wolnych obrotach i wylewamy. Lekko pociła mi się miska olejowa, więc ją wyciągnąłem i wymyłem ładnie w środku. Szkoda że nie mam zdjęć... Nowa uszczelka wszystko skręcone i wlany olej Motul 6100 Synergie +
A więc doszło parę zmian.
Pierwsza z nich to felgi RIAL 8x19", na nich opony 235/35/19 plus oczywiście dystans 20mm
Przez zimę coś chcę zrobić z kolorem felg. Albo całe na srebrno, albo ranty na srebrno, albo najmniej prawdopodobna opcja ranty w poler.....
Na wiosnę trzeba coś pomyśleć z wysokością auta, może springi a może dobrze pójdzie i gwint..... czas i dolary pokażą....
Druga sprawa to podtlenek LPG. Elektronika Solaris, dwa reduktory Tomasetto, wtryski Hana2000 zielone. Przejechałem już 3tys, auto lata tak samo jak na benzynie.
Miałem niedawno stłuczkę nie ze swojej winy
Mam już kupione jedne i drugie drzwi, przedni błotnik, robota ma być profi w komorze no i w warsztacie gdzie pracuje mój znajomy który zna się na tych sprawach....
No i jeszcze jedno małe foto
[ Dodano: 2012-10-14, 17:24 ]
A więc trochę się działo przez ostatnie trzy miesiące. aktualnie auto stoi u lakiernika, czekam na odbiór więc opisze ostatnie zmiany i wymiany
W trakcie jednej z ostatnich burz jechałem akurat pod górkę z której płynęła niemal rzeka, auta stawały zalane, lub spływały na dół a ja zadowolony że mam Quattro wjechałem na górę. Radość skoĂączyła się kiedy zgasiłem auto, wyciągnąłem kluczyk a wentylatory chodziły na maksymalnych obrotach. Pa paru minutach ruszyłem dalej, kiedy się zatrzymałem wentylatory dalej chodziły. Odłączyłem akumulator, po 2 godz podłączyłem i dalej to samo, po 5 min wentylatory zgasły, ucieszyłem się że wyschło ale nagle poczułem smród czegoś co się pali lub topi, szybko maska do góry, zero dymu, nic nie widać a śmierdzi. Po chwili poszukiwaĂą pojechałem do domu. Następnego dnia zlokalizowałem spalony element. Sterownik wentylatorów. Umiejscowiony jest pod zderzakiem obok lewego halogenu (super miejsce). Cena nowego mnie rozśmieszyła więc musiałem kupić na allegro. Tak to wyglądało:
Przy okazji jak podniosłem auto to zobaczyłem pękniętą osłonę przegubu więc zakupiłem:
dalsze oględziny i nie spodobały mi się tylne przewody hamulcowe więc zakupiłem:
Przy wymianie przewodów przy okazji zrobiłem regenerację zacisków z tyłu ( wymiana gumek, polerowanie tłoczków) oraz zdecydowałem się pomalować zaciski na czerwono, pomimo że nigdy mi się czerwone nie podobały (hihihi)
Teraz wygląda to tak:
Kiedy autko tak sobie wisiało zamówiłem dystanse 20 mm. Po założeniu wygląda to tak:
W międzyczasie wymieniłem również olej. Przed wylaniem oleju zastosowałem płukacz silnika firmy Liqui Moly. ÂŚrodek wlewamy przed wymianą do oleju, 13 min na wolnych obrotach i wylewamy. Lekko pociła mi się miska olejowa, więc ją wyciągnąłem i wymyłem ładnie w środku. Szkoda że nie mam zdjęć... Nowa uszczelka wszystko skręcone i wlany olej Motul 6100 Synergie +
A więc doszło parę zmian.
Pierwsza z nich to felgi RIAL 8x19", na nich opony 235/35/19 plus oczywiście dystans 20mm
Przez zimę coś chcę zrobić z kolorem felg. Albo całe na srebrno, albo ranty na srebrno, albo najmniej prawdopodobna opcja ranty w poler.....
Na wiosnę trzeba coś pomyśleć z wysokością auta, może springi a może dobrze pójdzie i gwint..... czas i dolary pokażą....
Druga sprawa to podtlenek LPG. Elektronika Solaris, dwa reduktory Tomasetto, wtryski Hana2000 zielone. Przejechałem już 3tys, auto lata tak samo jak na benzynie.
Miałem niedawno stłuczkę nie ze swojej winy
Mam już kupione jedne i drugie drzwi, przedni błotnik, robota ma być profi w komorze no i w warsztacie gdzie pracuje mój znajomy który zna się na tych sprawach....
No i jeszcze jedno małe foto
AUDI S6 340KM 2000r - wreszcie V8
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 08 sty 2012, 23:33
- Lokalizacja: Katowice
Mówi osoba jeżdżąca 1.9tdi, uważam że jak na polskie warunki to żaden wstyd, koni pod maską tyle że idzie poszaleć i to za całkiem przyzwoite koszty utrzymania, a i nowa generacja to obniżenie mocy w granicach 5-10KM, a tutaj kolega 1.9tdi 110km i jak tu rowerzystę wyprzedzić taką ciężką budą ?slajar0888 pisze:Autko naprawdę super:) drugie są takie czarne buciki??;) moim zdaniem w eSce gaz to nie grzech ale wstyd;)
- krzysiek-54
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zagórów, Słupca
- Kontakt:
Hehe... Trzeba sobie trochę nogami pomóc i odpychać!MarioMAX pisze:Mówi osoba jeżdżąca 1.9tdi, uważam że jak na polskie warunki to żaden wstyd, koni pod maską tyle że idzie poszaleć i to za całkiem przyzwoite koszty utrzymania, a i nowa generacja to obniżenie mocy w granicach 5-10KM, a tutaj kolega 1.9tdi 110km i jak tu rowerzystę wyprzedzić taką ciężką budą ?slajar0888 pisze:Autko naprawdę super:) drugie są takie czarne buciki??;) moim zdaniem w eSce gaz to nie grzech ale wstyd;)
Chyba, że jedzie kolarzówką...
Wtedy nie da rady!
Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga