
19Maaarcin89,
Też masz błąd przerwa/zwarcie, czy coś innego?
zgadzam sie bank 2 jest to strona kierowcy , mechanior miał z tym racje19Maaarcin89 pisze:To jest ciekawe ze wszycy co maja problem z tym czujnikiem to chodzi o bank 2.
Ja mam rowniez ten sam blad od roku i przeszukalem juz chyba caly internet i wszyscy tylko bank 2 a nikt niema problemu z bank 1.
Z tego co ja wiem to bank 2 niby jest od strony kierowcy a nie pasazera (tak czytalem w wielu postach)
Ja wymienilem caly rozrzad i ten blad mam dalej, ostatnio postanowilem sprawdzic czy kable od czujnika do ECU sa nie przerwane i oczywiscie nie rozwalalem calej wiazki bo to bez sensu tylko znalazlem tutaj na forum schemat elektryki (jest w dziale download) i zobaczylem ktore kable ida od czujnika i w jakie piny wchodza w ECU.
Do sprawdzenia użyłem zwykłego miernika , właczylem go na opcje gdzie brzeczy jak sie styknie dwa przewodu i tak sprawdzalem.
Jeden przewod wkladalem we wtyczke od czujnika a drugi we wtyczke od ECU i takim sposobem sprawdzilem czy wszystkie kable przewadza.
U mnie wszystkie kable przewodzily czyli 6 sztuk po 3 sztuki na jedna strone.
Czujnik od strony kierowcy mam wymieniony bo tam niby jest bank 2 a blad jest dalej ale tu widze ze jest sugestia ze bank 2 jest od strony pasazera a tam nic nie robilem tylko sprawdzilem czy przewody nie sa przerwane.
W tym tygodniu zmienie ten czujnik ze strony pasazera i zobaczymy czy cos da.
A jak nic nieda to juz nie wiem co tam moze byc. Rozrzad mam nowy i niby dobrze zalozony.
Wymienie ten czujnik od strony pasazera i jak blad nie zniknie to mam zle rozrzad ustawiony albo nie wiem co juz jest grane.
Ale mowie ja z tym bledem jezdze ponad rok i zrobilem 30.000km i nic sie nie dzieje z silnikiem
W teście drogowym 3-ci bieg, od ok. 2k rpm wciskasz do dna, ale bez kickdown'u (jesli to automat) i ciągniesz do odcinki, w tym czasie uruchomione logowanie kanału 090, albo kogoś na prawy fotel i patrzy w lapka, wartości w polach 3 i 4 powinny mieć nie mniej niż 16, optymalnie 21-22.19Maaarcin89 pisze:A wiesz moze jak to sie sprawdza czy przelancza fazy?? Mam vag ale nie wiem jak to sprawdzic
Wczoraj szukalem troche na forum i znalazlem takie cos czy to jest dobry sposob?? Na wolnych tez da rade sprawdzic:Zagór pisze:W teście drogowym 3-ci bieg, od ok. 2k rpm wciskasz do dna, ale bez kickdown'u (jesli to automat) i ciągniesz do odcinki, w tym czasie uruchomione logowanie kanału 090, albo kogoś na prawy fotel i patrzy w lapka, wartości w polach 3 i 4 powinny mieć nie mniej niż 16, optymalnie 21-22.19Maaarcin89 pisze:A wiesz moze jak to sie sprawdza czy przelancza fazy?? Mam vag ale nie wiem jak to sprawdzic