Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Maglownica-śruba regulacji

Układ kierowniczy
Awatar użytkownika
Oxygen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 307
Rejestracja: 03 cze 2009, 15:32
Lokalizacja: Elbląg

Maglownica-śruba regulacji

Post autor: Oxygen » 13 sie 2012, 19:21

Witam
Może ktoś ma jakiś pomysł jak odkręcić zapieczoną śrubę, prawdopodobnie nie ruszana od 1999 r. Mam lekkie stukanie na maglu (przy włączonym silniku też).
Dokładnie to chodzi o srubę do regulacji na maglownicy
Obrazek
Nie idzie jej ruszyć w żadną stroną. WD 40 nie pomogło :(

długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 13 sie 2012, 20:37

A coca-colą prubowałeś lub płynem hamulcowym.
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 13 sie 2012, 20:43

Oxygen, nafta czyni cuda polecam <okok>

Awatar użytkownika
Oxygen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 307
Rejestracja: 03 cze 2009, 15:32
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Oxygen » 28 sie 2012, 20:53

Problem już rozwiązany. Maglownica jest ok. ÂŚruby nie ruszałem, bo okazało się że magiel jest dobry. Poluzowała się śruba trzymająca przekładnie, ta pod akumulatorem i waliło o karoserię
Obrazek
Obrazek
PS. 800 PLN w kieszeni <radocha>

Darek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 07 gru 2008, 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Darek... » 11 paź 2012, 07:47

@oxygen - napisz coś więcej o objawach - coś mi stuka czasem na torowisku , tak jakby spod deski - zawieszenie sprawdzone OK... <stres>

Awatar użytkownika
Oxygen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 307
Rejestracja: 03 cze 2009, 15:32
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Oxygen » 14 paź 2012, 19:14

Darek..., długo trwało zanim doszedłem do tego że to ta śruba. Sprawdziłem wszystko co możliwe no i prawie nie dałem magla do regeneracji. Wyjmij akumulator i ręką sprawdzisz stan dokręcenia.
Ps. po drugiej stronie jest druga śruba mocująca

Darek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 07 gru 2008, 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Darek... » 15 paź 2012, 12:07

hm... sprawdziłem te śruby , niestety dokręcone . Chyba pozostaje maglownica albo coś jeszcze, bo działa płynnie bez luzów i wycieków a coś w jej okolicy stuka <mysli>

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 30 paź 2012, 18:58

ja mam tak jak jadac wolno krece kierownica lewo prawo tak po pół obrotu puka coś jak by zaa kierownicy troche z lewej strony gdzies okolice kratki na desce. troche jak by gdzies wypial sie kabel i spinka pukała o deske. lub właśnie jakaś śruba. może ktoś ma jakiś pomysł? sprawdze też te pod akumulatorem.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
MFJemilo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 16 mar 2013, 11:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MFJemilo » 08 kwie 2013, 22:13

Witam! ponawiam temat!

Potrzebuje rady, pomocy.. Wymnienialem dzisiaj plyn do wspomagania i chyba zrobilem luz wlasnie na śrubie maglownicy przez ten zabieg. Spieprzylem sprawe bo zamiast od razu podnieść auto, to kreciłem kierownicą na twardej powierzchni w hali, co doprowadzalo że dość oszarpałem sie kierownicą. Zastanawiam sie czy te stuki to spiepszona maglownica czy tylko luz zrobiłem na tej śrubie?! przed zabiegiem było wszytsko ok. po 2 razach szarpania sie na ziemi, auto na podnosnik i chodzilo luzniutko.. Ale niestety juz za póżno i teraz musze ten luz zlikwidować.. A luz który czuję to są krótkie ruchy lewo/prawo ok 2/3cm na kierownicy i słychać stuki tak jakby z pod akumulatora lub właśnie z maglownicy.. Jutro zajrzę pod akumulator ale obawiam sie że to dalej. Czy bezpieczne jest dokręcanie tej śruby przy maglownicy?
emilos

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 18 maja 2013, 21:50

MFJemilo, najlepiej unieś przód auta i na wyłączonym silniku kręć kołami , jeśli lekko chodzi układ kierowniczy to możesz w/w śrubę dokręcić ale co jakis czas sprawdzaj czy nadal kierownicą możesz lekko kręcić

zosia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 19 maja 2013, 18:35
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zosia » 19 maja 2013, 18:49

Witam . Jeżdżą Audi A6 C5 1998 . Byłem na diagnostyce i powiedziano mi , że są luzy i stuki , wymieniłem drążek kierowniczy i końcówkę . . Luzy i stuki są nadal , gdy ustawiano zbieżność , były problemy z ustawieniem , diagnosta powiedział , że do wymiany jest maglownica . Czy można to wyeliminować , czy czeka mnie wymiana ? Proszę o pomoc .

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Post autor: cichykk » 19 maja 2013, 22:15

raczej wymaina

Awatar użytkownika
MFJemilo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 16 mar 2013, 11:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: MFJemilo » 21 maja 2013, 22:15

cichykk pisze:MFJemilo, najlepiej unieś przód auta i na wyłączonym silniku kręć kołami , jeśli lekko chodzi układ kierowniczy to możesz w/w śrubę dokręcić ale co jakis czas sprawdzaj czy nadal kierownicą możesz lekko kręcić
Już naprawione.. Wszystko było ok.. luz był na śrubie mocującej krzyżak.. wystarczyło zdjąć osłone pod kieronicą i dokręcić kluczem.. :) także czasem warto sprawdzić tam, jeśli coś stuka..
emilos

Awatar użytkownika
Tomi1309
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:27
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Tomi1309 » 01 kwie 2016, 18:00

Witam, mam pytanie jak dotrzeć do śruby regulującej na maglownicy?? Dokładnie w którym miejscu się ona znajduje?
Z góry dzięki.

cichykk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grójec

Re: Maglownica-śruba regulacji

Post autor: cichykk » 02 kwie 2016, 07:17

Oxygen pisze:Witam
Może ktoś ma jakiś pomysł jak odkręcić zapieczoną śrubę, prawdopodobnie nie ruszana od 1999 r. Mam lekkie stukanie na maglu (przy włączonym silniku też).
Dokładnie to chodzi o srubę do regulacji na maglownicy
[url=http://images35.fotosik.pl/1568/93bdc06d98973390m.jpg]Obrazek[/URL]
Nie idzie jej ruszyć w żadną stroną. WD 40 nie pomogło :(
tu masz srube do regulacji , a dojdziesz do niej od kola jak podniesiesz lewa strone auta

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga