Maglownica-śruba regulacji
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ja mam tak jak jadac wolno krece kierownica lewo prawo tak po pół obrotu puka coś jak by zaa kierownicy troche z lewej strony gdzies okolice kratki na desce. troche jak by gdzies wypial sie kabel i spinka pukała o deske. lub właśnie jakaś śruba. może ktoś ma jakiś pomysł? sprawdze też te pod akumulatorem.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Witam! ponawiam temat!
Potrzebuje rady, pomocy.. Wymnienialem dzisiaj plyn do wspomagania i chyba zrobilem luz wlasnie na śrubie maglownicy przez ten zabieg. Spieprzylem sprawe bo zamiast od razu podnieść auto, to kreciłem kierownicą na twardej powierzchni w hali, co doprowadzalo że dość oszarpałem sie kierownicą. Zastanawiam sie czy te stuki to spiepszona maglownica czy tylko luz zrobiłem na tej śrubie?! przed zabiegiem było wszytsko ok. po 2 razach szarpania sie na ziemi, auto na podnosnik i chodzilo luzniutko.. Ale niestety juz za póżno i teraz musze ten luz zlikwidować.. A luz który czuję to są krótkie ruchy lewo/prawo ok 2/3cm na kierownicy i słychać stuki tak jakby z pod akumulatora lub właśnie z maglownicy.. Jutro zajrzę pod akumulator ale obawiam sie że to dalej. Czy bezpieczne jest dokręcanie tej śruby przy maglownicy?
Potrzebuje rady, pomocy.. Wymnienialem dzisiaj plyn do wspomagania i chyba zrobilem luz wlasnie na śrubie maglownicy przez ten zabieg. Spieprzylem sprawe bo zamiast od razu podnieść auto, to kreciłem kierownicą na twardej powierzchni w hali, co doprowadzalo że dość oszarpałem sie kierownicą. Zastanawiam sie czy te stuki to spiepszona maglownica czy tylko luz zrobiłem na tej śrubie?! przed zabiegiem było wszytsko ok. po 2 razach szarpania sie na ziemi, auto na podnosnik i chodzilo luzniutko.. Ale niestety juz za póżno i teraz musze ten luz zlikwidować.. A luz który czuję to są krótkie ruchy lewo/prawo ok 2/3cm na kierownicy i słychać stuki tak jakby z pod akumulatora lub właśnie z maglownicy.. Jutro zajrzę pod akumulator ale obawiam sie że to dalej. Czy bezpieczne jest dokręcanie tej śruby przy maglownicy?
emilos
Witam . Jeżdżą Audi A6 C5 1998 . Byłem na diagnostyce i powiedziano mi , że są luzy i stuki , wymieniłem drążek kierowniczy i końcówkę . . Luzy i stuki są nadal , gdy ustawiano zbieżność , były problemy z ustawieniem , diagnosta powiedział , że do wymiany jest maglownica . Czy można to wyeliminować , czy czeka mnie wymiana ? Proszę o pomoc .
Już naprawione.. Wszystko było ok.. luz był na śrubie mocującej krzyżak.. wystarczyło zdjąć osłone pod kieronicą i dokręcić kluczem.. także czasem warto sprawdzić tam, jeśli coś stuka..cichykk pisze:MFJemilo, najlepiej unieś przód auta i na wyłączonym silniku kręć kołami , jeśli lekko chodzi układ kierowniczy to możesz w/w śrubę dokręcić ale co jakis czas sprawdzaj czy nadal kierownicą możesz lekko kręcić
emilos
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
Re: Maglownica-śruba regulacji
tu masz srube do regulacji , a dojdziesz do niej od kola jak podniesiesz lewa strone autaOxygen pisze:Witam
Może ktoś ma jakiś pomysł jak odkręcić zapieczoną śrubę, prawdopodobnie nie ruszana od 1999 r. Mam lekkie stukanie na maglu (przy włączonym silniku też).
Dokładnie to chodzi o srubę do regulacji na maglownicy
[url=http://images35.fotosik.pl/1568/93bdc06d98973390m.jpg]Obrazek[/URL]
Nie idzie jej ruszyć w żadną stroną. WD 40 nie pomogło
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga