Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

ÂŚwiezo zakupiony 2.7 biturbo Avant

Prezentacja w/w aut.
czesiu-84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 lip 2012, 18:19
Lokalizacja: Holandia

ÂŚwiezo zakupiony 2.7 biturbo Avant

Post autor: czesiu-84 » 09 paź 2012, 22:47

Chciałem się pochwalić swoim nowym nabytkiem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 13:49 przez czesiu-84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 09 paź 2012, 23:18

Inwalida :( Co w połączeniu z tym silnikiem jest moim zdaniem pomyłką :(

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 10 paź 2012, 07:47

Autko ładnie się prezentuje... jednak pozostaje kwestia, o której wspomniał Zagór... brak Quattro... :(

Awatar użytkownika
Gadeflin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 27 lis 2011, 20:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gadeflin » 10 paź 2012, 10:38

Ano niestety 230 KM na przednią oś to nieporozumienie. Generalnie ładna sztuka :)

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 10 paź 2012, 11:20

emblematy mistrzostwo :) lekkie sztukowanie. Nie wiedziałem, że robili 2.7 na ośkę a tym bardziej Skę i z jedną rurą. Trochę serca i będzie ładna maszyna.

borussia_CK

Post autor: borussia_CK » 10 paź 2012, 12:09

st.john, Wlasnie zastanawialem sie nad tym samym- 2.7 FWD???
a te rury? Czy mi sie wydaje czy widze po lewej stronie 2 pary rur???

ogolnie bardzo mi sie podoba i gratuluje zakupu- oby bezawaryjnie i dlugo sluzyl ;)

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 10 paź 2012, 12:27

po lewej widzisz 2 końcówki wydechu, równie dobrze może mieć ich 3 - ja się zastanawiam na duplexem czyli 2 oddzielne rury z kolektora (wtedy masz wydech po prawej i po lewej), a nie same końcówki.

Arre84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 31 sty 2012, 19:38
Lokalizacja: Jelenia góra

Post autor: Arre84 » 10 paź 2012, 12:59

Popieram auto piekne - lakier, srodek, tyle ze oska i tip <uoee>
Marzy mi sie taka czarna 2.7 ale w manualu i Q

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 10 paź 2012, 20:17

Widać, że sztuka zadbana. Ale jako wyżej.. Ośka.. Tip.. <zalamka> Nawet nie wiedziałem, ze 2.7 robili FWD.. A no i z tymi eSowymi znaczkami, to rzeczywiście mistrzostwo, wszędzie ich pełno.
PS. Lakier mam taki sam - wymaga DUÂŻO pracy by był zawsze pięknie błyszczący.

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Rocznik: 2016
Moje auto: Inne
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 11 paź 2012, 03:13

Piękna sztuka, nie przejmuj się tym Quattro, do niczego Ci to nie potrzebne, bryczka ciężka, nawet w zimie świetnie się drogi trzyma, 230 koni na ośce, to nie tak wiele w tym samochodzie, dopiero jak mokro, to ASR sobie mrugnie. Troszkę w zimie żal jak na pasie obok Quattro startuje jak strzała a Ty słuchasz jak ASR walczy ale nie ma tragedii, odbije się to na spalaniu no i zawieszenie z tyłu proste. Moja w sześciobiegowym manualu bardzo rzadko przekroczy 15 litrów LPG a do emeryckiej jazdy mi bardzo daleko.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 paź 2012, 08:48

Raf4rb pisze:Piękna sztuka, nie przejmuj się tym Quattro, do niczego Ci to nie potrzebne, bryczka ciężka, nawet w zimie świetnie się drogi trzyma, 230 koni na ośce, to nie tak wiele w tym samochodzie, dopiero jak mokro, to ASR sobie mrugnie. Troszkę w zimie żal jak na pasie obok Quattro startuje jak strzała a Ty słuchasz jak ASR walczy ale nie ma tragedii, odbije się to na spalaniu no i zawieszenie z tyłu proste. Moja w sześciobiegowym manualu bardzo rzadko przekroczy 15 litrów LPG a do emeryckiej jazdy mi bardzo daleko.
Trakcji przy FWD brakuje już na suchym, świadczy o tym czas 0-100 FWD, wolniej o 0,4s. Na mokro to będzie już masakra, oczywiście wszystko obrobi ESP/ASR, i nie będzie stał w miejscu i mielił kołami :)
To spalanie, to chyba z 1.8t ci się pomyliło ;), chyba że w trasie, to się zgodzę.
Producent podaje optymistyczne 15ltr Pb w mieście, więc LPG to będzie jakieś 18, licząc cięższą nogę 20 powinno wypić jak nic - mowa o aucie FWD, dla q jest 1,5 ltr więcej.
Ale autko autora, bardzo ładne :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 11 paź 2012, 08:54

Raf4rb pisze:nie przejmuj się tym Quattro, do niczego Ci to nie potrzebne
Chyba mało jeździłeś autem w Quattro... ten napęd jest naprawdę rewelacyjny i przydaje się w każdych warunkach <okok> o deszczu czy śniegu nie wspomnę...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 paź 2012, 09:21

0x4B25A pisze:
Raf4rb pisze:nie przejmuj się tym Quattro, do niczego Ci to nie potrzebne
Chyba mało jeździłeś autem w Quattro... ten napęd jest naprawdę rewelacyjny i przydaje się w każdych warunkach <okok> o deszczu czy śniegu nie wspomnę...
Dokładnie dla mnie AUDI=Quattro, jest mnóstwo fajnych aut z napędem FWD, RWD, ale tylko jedno z TAKIM napędem AWD :) i pewnie bym latał nadal BMW, bo miałem i dobrze je wspominam, może poza wypadami w góry (zakładanie łancuchów, itd...)
I BMW z xDrive, i Merc z 4Matic się mogą schować :)

Arre84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 31 sty 2012, 19:38
Lokalizacja: Jelenia góra

Post autor: Arre84 » 11 paź 2012, 17:42

Quattro moze i potrzebne nie jest... gorzej jak mokro albo snieg i 1.8TQ robi 2.7BiT fwd <rotfl>
Kolego Raf4rb przyjedz w gory to zobaczysz jak jezdzi Quattro a jak fwd i nie musi byc sniegu....

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Rocznik: 2016
Moje auto: Inne
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 11 paź 2012, 20:30

Spodziewałem się takiego odzewu, co kto lubi, mi jest potrzebne duże kombi z mocnym silnikiem i takie kupiłem, w górach nie mieszkam i w rajdach nie jeżdżę, co do spalania, w zbiornik LPG wchodzi mi dokładnie 50 litrów i regualrnie robię na mim 340km, czasami więcej, rzadko mniej, liczyć umiem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja