u mnie szczelony był sterownik pompyoli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy
[ AKE 2.5 180 KM] Nie można ustawić kąta wtrysku albo mechan
oli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy
Oli80 możliwe żeby wtrysk padł ot tak sobie bo wymieniałem go już jakieś 2,5 roku temu


U mnie watpliwe ze sterownik bo dopiero co pompe kupiłem chyba ze pompiarz tez dupa

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
tutaj masz nt kata wtrysku.
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
Kolego jak chcesz i bedziesz mial czas to mozemy sie ustawic na odbior kabla+program.
Kata nie bede Ci ustawial gdyz nie jestem mechanikiem a juz kilka "zjeb" za niecelna pomoc otrzymalem.
Mechanik ustawial kat na "oko" czy uzywal Vaga ?
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
Kolego jak chcesz i bedziesz mial czas to mozemy sie ustawic na odbior kabla+program.
Kata nie bede Ci ustawial gdyz nie jestem mechanikiem a juz kilka "zjeb" za niecelna pomoc otrzymalem.
Mechanik ustawial kat na "oko" czy uzywal Vaga ?
ja tez miałem swiezo co załozona pompe a nawet 2 :P gosciu co to robił to była totalna dupa co 2 razy szczelona pompe mi wysłałingwin75 pisze:oli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy
U mnie watpliwe ze sterownik bo dopiero co pompe kupiłem chyba ze pompiarz tez dupaale mam wydruk ze stołu pobierniczego wiec powinno chyba byc ok
Kurcze panowie sam już nie wiem ale zapewne spróbuję to ogarnąć z podpowiedziami. a Gość ma waga o dziwo pracuje w serwisie SKODA VOLKSWAGEN AUDI więc myślę, że się choć ciut zna. A kąt ponoć ani drgnie jak przestawia kołem pompy czy czymś tam. Co do tego, że sam nie chciałem to wynika to tylko z mojej niewiedzy mechanicznej auta jakiegokolwiek
no może przesadziłem bo od kąt mam to auto wiem coraz więcej. O dziwo musiałem sam dojść po numerze win jaki rodzaj pompy jest u mnie bo mechanik mi nie powiedział co mam zamówić i montował to co mu dałem a porządny mechanik raczej najpierw sprawdzi co montuje a tu lipa druga taka sama po wymianie na kolejną taką samą tez montował dopiero się wkurzyłem i nakrzyczałem na pompiarza i w Interkarsie doszedłem jaką mam mieć pompę okazało się że ktoś wmontował od 150konnej audolki pompę i przerabiał sterownik. No ale to na marginesie. co do wtrysku sterującego to chyba jak by był walnięty auto by nie zapalało choć nadmienię, że się nie znam i już był wymieniany.
Michok jak najbardziej w każdym możliwym dla Ciebie terminie
[ Dodano: 2012-10-10, 11:33 ]
Ten temat czytałem ale dla mnie czarna magia jezeli chodzi o wykonanie odczytu i logów ale mamy elektronika w firmie co ma kabel i się zna trochę na tym może on mi pomoże zrobić logi i może coś wtedy więcej mi pomożecie
[ Dodano: 2012-10-10, 11:36 ]
A zresztą niedługo będe miał swój :D kabelek

Michok jak najbardziej w każdym możliwym dla Ciebie terminie

[ Dodano: 2012-10-10, 11:33 ]
michok pisze:tutaj masz nt kata wtrysku.
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
Kolego jak chcesz i bedziesz mial czas to mozemy sie ustawic na odbior kabla+program.
Kata nie bede Ci ustawial gdyz nie jestem mechanikiem a juz kilka "zjeb" za niecelna pomoc otrzymalem.
Mechanik ustawial kat na "oko" czy uzywal Vaga ?
Ten temat czytałem ale dla mnie czarna magia jezeli chodzi o wykonanie odczytu i logów ale mamy elektronika w firmie co ma kabel i się zna trochę na tym może on mi pomoże zrobić logi i może coś wtedy więcej mi pomożecie
[ Dodano: 2012-10-10, 11:36 ]
A zresztą niedługo będe miał swój :D kabelek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
na dniach bede odbieral samochod i postaram sie ogarnac u siebie kat wtrysku...
Widze, ze przez grube lapy nie obejdzie sie bez wyjmowania prawej lampy
.
Ze zrobieniem logow ( statycznych oraz bs, glownie 004 oraz 004bs ) + wytlumaczeniem Ci ocb z logowaniem auta nie widze problemu.
W temacie nt. zamiany 150 konnej wersji na 180 konna byla mowa o wymianie wtryskow wraz z pompa...
calkiem mozliwe, ze przez to byly problemy, ale fajnie jakby sie jakis ogarniety klubowicz wypowiedzial.
Dam CI na PW znac co i jak, jak sam ogarne temat.
Czy udalo Ci sie zalatwic pompe do Twojego AKE ?
p.s. troche dziwne, ze mechanik ktory pracuje w ASO, nie ogarnal tematu, ze cos moze byc nie tak z pompa ( od innej wersji itp. ).
Widze, ze przez grube lapy nie obejdzie sie bez wyjmowania prawej lampy

Ze zrobieniem logow ( statycznych oraz bs, glownie 004 oraz 004bs ) + wytlumaczeniem Ci ocb z logowaniem auta nie widze problemu.
W temacie nt. zamiany 150 konnej wersji na 180 konna byla mowa o wymianie wtryskow wraz z pompa...
calkiem mozliwe, ze przez to byly problemy, ale fajnie jakby sie jakis ogarniety klubowicz wypowiedzial.
Dam CI na PW znac co i jak, jak sam ogarne temat.
Czy udalo Ci sie zalatwic pompe do Twojego AKE ?
p.s. troche dziwne, ze mechanik ktory pracuje w ASO, nie ogarnal tematu, ze cos moze byc nie tak z pompa ( od innej wersji itp. ).
Pompę jak najbardziej za dopłatą pompiarz mi wymienił na właściwą (900zł dopłaty, bo ponoć mój komputer spalił sterownik po podłączeniu niewłaściwej pompy bo ponoć inne piny czy inaczej ustawione) . A wstawioną miałem nową pompę znaczy jakąś regenerowaną w trakcie wymiany rozrządu ale nie chce mieć nic do czynienia z tamtym serwisem co mi robili rozrząd zdarli ze mnie krocie ok 9tyś za rozrząd cena rosła z każdym dniem
masakra a na koniec nawet nie dostałem opisu części jakie były wymienione więc zaczynam się bać czy nie kombinował coś z wtryskiem jeszcze :O:O:O oby nie.

ja tez mam cos takiego 2 miesiace temu ustawialem kat wtrysku ustawilem na 1,2 atdc dzis chcialem sprawdzic jak mam ustawiony zeby skontrolowac podpinam i tu zonk na layt 0 reary 0 pompa przestawia bo slychac jak sie zmienia dzwiek silnika ale w okienku 0 na layt i reary 0 ,bledu z wtryskiem nie ma zadnego wypiolem wtrysk blad pojawil sie co o tym myslicie