Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Nie można ustawić kąta wtrysku albo mechan

Silniki wysokoprężne
florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: florek102 » 07 paź 2012, 20:50

oli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy <uoee>
u mnie szczelony był sterownik pompy

ingwin75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2009, 15:42
Lokalizacja: Pruszków/Zamość

Post autor: ingwin75 » 08 paź 2012, 09:40

oli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy <uoee>

Oli80 możliwe żeby wtrysk padł ot tak sobie bo wymieniałem go już jakieś 2,5 roku temu :( a autko zgasiłem chodził normalnie a później już nie zapalił. po wymianie pompy autko pali "normalnie" znaczy da się zapalić a jak się rozgrzeje to chodzi w miarę nawet klekotać przestaje trochę ale nie może ustawić kąta :( a nie powinno pokazywać jakiegoś błędu?? Dzięki za info.

U mnie watpliwe ze sterownik bo dopiero co pompe kupiłem chyba ze pompiarz tez dupa ;( ale mam wydruk ze stołu pobierniczego wiec powinno chyba byc ok

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 08 paź 2012, 10:02

tutaj masz nt kata wtrysku.
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550

Kolego jak chcesz i bedziesz mial czas to mozemy sie ustawic na odbior kabla+program.

Kata nie bede Ci ustawial gdyz nie jestem mechanikiem a juz kilka "zjeb" za niecelna pomoc otrzymalem.

Mechanik ustawial kat na "oko" czy uzywal Vaga ?

florek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 29 sty 2012, 18:00
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: florek102 » 08 paź 2012, 18:37

ingwin75 pisze:
oli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy <uoee>

U mnie watpliwe ze sterownik bo dopiero co pompe kupiłem chyba ze pompiarz tez dupa ;( ale mam wydruk ze stołu pobierniczego wiec powinno chyba byc ok
ja tez miałem swiezo co załozona pompe a nawet 2 :P gosciu co to robił to była totalna dupa co 2 razy szczelona pompe mi wysłał

ingwin75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2009, 15:42
Lokalizacja: Pruszków/Zamość

Post autor: ingwin75 » 10 paź 2012, 11:27

Kurcze panowie sam już nie wiem ale zapewne spróbuję to ogarnąć z podpowiedziami. a Gość ma waga o dziwo pracuje w serwisie SKODA VOLKSWAGEN AUDI więc myślę, że się choć ciut zna. A kąt ponoć ani drgnie jak przestawia kołem pompy czy czymś tam. Co do tego, że sam nie chciałem to wynika to tylko z mojej niewiedzy mechanicznej auta jakiegokolwiek :( no może przesadziłem bo od kąt mam to auto wiem coraz więcej. O dziwo musiałem sam dojść po numerze win jaki rodzaj pompy jest u mnie bo mechanik mi nie powiedział co mam zamówić i montował to co mu dałem a porządny mechanik raczej najpierw sprawdzi co montuje a tu lipa druga taka sama po wymianie na kolejną taką samą tez montował dopiero się wkurzyłem i nakrzyczałem na pompiarza i w Interkarsie doszedłem jaką mam mieć pompę okazało się że ktoś wmontował od 150konnej audolki pompę i przerabiał sterownik. No ale to na marginesie. co do wtrysku sterującego to chyba jak by był walnięty auto by nie zapalało choć nadmienię, że się nie znam i już był wymieniany.

Michok jak najbardziej w każdym możliwym dla Ciebie terminie :)

[ Dodano: 2012-10-10, 11:33 ]
michok pisze:tutaj masz nt kata wtrysku.
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550

Kolego jak chcesz i bedziesz mial czas to mozemy sie ustawic na odbior kabla+program.

Kata nie bede Ci ustawial gdyz nie jestem mechanikiem a juz kilka "zjeb" za niecelna pomoc otrzymalem.

Mechanik ustawial kat na "oko" czy uzywal Vaga ?


Ten temat czytałem ale dla mnie czarna magia jezeli chodzi o wykonanie odczytu i logów ale mamy elektronika w firmie co ma kabel i się zna trochę na tym może on mi pomoże zrobić logi i może coś wtedy więcej mi pomożecie

[ Dodano: 2012-10-10, 11:36 ]
A zresztą niedługo będe miał swój :D kabelek

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 10 paź 2012, 11:55

na dniach bede odbieral samochod i postaram sie ogarnac u siebie kat wtrysku...

Widze, ze przez grube lapy nie obejdzie sie bez wyjmowania prawej lampy ;).

Ze zrobieniem logow ( statycznych oraz bs, glownie 004 oraz 004bs ) + wytlumaczeniem Ci ocb z logowaniem auta nie widze problemu.

W temacie nt. zamiany 150 konnej wersji na 180 konna byla mowa o wymianie wtryskow wraz z pompa...
calkiem mozliwe, ze przez to byly problemy, ale fajnie jakby sie jakis ogarniety klubowicz wypowiedzial.

Dam CI na PW znac co i jak, jak sam ogarne temat.

Czy udalo Ci sie zalatwic pompe do Twojego AKE ?

p.s. troche dziwne, ze mechanik ktory pracuje w ASO, nie ogarnal tematu, ze cos moze byc nie tak z pompa ( od innej wersji itp. ).

ingwin75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2009, 15:42
Lokalizacja: Pruszków/Zamość

Post autor: ingwin75 » 10 paź 2012, 15:31

Pompę jak najbardziej za dopłatą pompiarz mi wymienił na właściwą (900zł dopłaty, bo ponoć mój komputer spalił sterownik po podłączeniu niewłaściwej pompy bo ponoć inne piny czy inaczej ustawione) . A wstawioną miałem nową pompę znaczy jakąś regenerowaną w trakcie wymiany rozrządu ale nie chce mieć nic do czynienia z tamtym serwisem co mi robili rozrząd zdarli ze mnie krocie ok 9tyś za rozrząd cena rosła z każdym dniem :( masakra a na koniec nawet nie dostałem opisu części jakie były wymienione więc zaczynam się bać czy nie kombinował coś z wtryskiem jeszcze :O:O:O oby nie.

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 10 paź 2012, 20:44

9k zl za rozrzad ? Kolego do tego slnika rozrzad z robicizna to max 2500 zl...
Chyba, ze Ci cala hydraulike robili...ale to i tak za drogo..

ingwin75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2009, 15:42
Lokalizacja: Pruszków/Zamość

Post autor: ingwin75 » 11 paź 2012, 09:31

Całą plus wiskoza i pompa ale za pompę liczył wtedy jak dobrze pamiętam tylko 1k a wycenił na początku 6k szok na szczęście już prawie dwa latka więc mam to za sobą i staram się nie pamiętać.

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 01 lis 2012, 16:40

ja tez mam cos takiego 2 miesiace temu ustawialem kat wtrysku ustawilem na 1,2 atdc dzis chcialem sprawdzic jak mam ustawiony zeby skontrolowac podpinam i tu zonk na layt 0 reary 0 pompa przestawia bo slychac jak sie zmienia dzwiek silnika ale w okienku 0 na layt i reary 0 ,bledu z wtryskiem nie ma zadnego wypiolem wtrysk blad pojawil sie co o tym myslicie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja