u mnie szczelony był sterownik pompyoli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy
[ AKE 2.5 180 KM] Nie można ustawić kąta wtrysku albo mechan
oli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy
Oli80 możliwe żeby wtrysk padł ot tak sobie bo wymieniałem go już jakieś 2,5 roku temu

U mnie watpliwe ze sterownik bo dopiero co pompe kupiłem chyba ze pompiarz tez dupa

-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
tutaj masz nt kata wtrysku.
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
Kolego jak chcesz i bedziesz mial czas to mozemy sie ustawic na odbior kabla+program.
Kata nie bede Ci ustawial gdyz nie jestem mechanikiem a juz kilka "zjeb" za niecelna pomoc otrzymalem.
Mechanik ustawial kat na "oko" czy uzywal Vaga ?
Kolego jak chcesz i bedziesz mial czas to mozemy sie ustawic na odbior kabla+program.
Kata nie bede Ci ustawial gdyz nie jestem mechanikiem a juz kilka "zjeb" za niecelna pomoc otrzymalem.
ja tez miałem swiezo co załozona pompe a nawet 2 :P gosciu co to robił to była totalna dupa co 2 razy szczelona pompe mi wysłałingwin75 pisze:oli80 pisze:Jeśli mimo regulacji pompą wartosć konta stoi na 0 to do wymiany wtrysk sterujacy
U mnie watpliwe ze sterownik bo dopiero co pompe kupiłem chyba ze pompiarz tez dupaale mam wydruk ze stołu pobierniczego wiec powinno chyba byc ok
Kurcze panowie sam już nie wiem ale zapewne spróbuję to ogarnąć z podpowiedziami. a Gość ma waga o dziwo pracuje w serwisie SKODA VOLKSWAGEN AUDI więc myślę, że się choć ciut zna. A kąt ponoć ani drgnie jak przestawia kołem pompy czy czymś tam. Co do tego, że sam nie chciałem to wynika to tylko z mojej niewiedzy mechanicznej auta jakiegokolwiek