Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVG 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
jjosh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2012, 20:01
Lokalizacja: kielce

[ AVG 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem

Post autor: jjosh » 08 paź 2012, 17:03

Witam

Otóż problem polega na odpalaniu auta. Zdarza się że w temp +2 do +6 (po nocy - temp na fisie) auto nie odpali, badz odpala za 5-7 razem, wystarczy poczekac az w poludniowych godzinach temp na fisie bedzie pokazywac +8 i wiecej
i problem znika. Przy wyzszych temp (+ ~15) raz na jakis czas tez sie zdarzylo. Objawia sie to brakiem jakiejkolwiek reakcji... tzn rozrusznik nie kreci. kontrolki abs + aku nie gasną.....
ÂŚwiece sprawdzane, wszystkie idealne. Aby wykluczyc awarie rozrusznika podpiety mam kabelek do wiązki
z przewodami i w razie problemów przykladam do + na aku i tu zawsze odpali... takze mysle awaria rozrusznika wykluczona. Kostka stacyjki wymieniona i dalej ten problem mnie gnębi... czy ktos miał podobną sytuacje? gdzie
szukac przyczyny ?
Ostatnio zmieniony 10 paź 2012, 21:41 przez jjosh, łącznie zmieniany 2 razy.

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 08 paź 2012, 18:05

szukał bym w liczniku - immobilizer

jjosh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2012, 20:01
Lokalizacja: kielce

Post autor: jjosh » 08 paź 2012, 18:20

mam zamontowane odcięcie rozrusznika na czterocyftowy kod, wedlug elektronika to albo kostka albo ta blokada

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 08 paź 2012, 18:37

to jak masz swoje odcięcie to zaczął bym od tego

jjosh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2012, 20:01
Lokalizacja: kielce

Post autor: jjosh » 10 paź 2012, 18:27

z racji isntniejacego tematu zapytam jeszcze ...

pojawil mi się bląd 18062 (dotyczy zegarów) czy jest mozliwosc aby wskazowki same sie przestawily? Czy to wina czujnika G2\G62, bądź innego. Chodzi o zegar napięcia aku (wskaznik pokazuje max natomiast pod vwtool jest prawidlowe napiecie jakie powinno byc) oraz temp cieczy (zawyża o jakies 20"C... vwtool pokazuje 90"C na rozgrzanym silniku a wskaznik ok 110"C )
~ 3 tygodni temu mialem ten sam problem, wtedy jeszcze dodatkowo wystąpil blad czyjnika G2/G62 (na 99% - czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa lub zwarcie do plusa - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY - ktory tylko skasowalem)
Zegary wtedy zostaly wyregulowane ustawione z wartosciami ktore pokazywal vag. Wczoraj problem wrócił.
Czy to moze byc jakos powiazane z problemem z odpalaniem auta bo szczerze nie wiem gdzie najpierw szukac.
Na dziś dzien nie mam mozliwosci podpięcia pod VAG'a

przyklad z pewnego dnia po okolo 8-10 godzinnym postoju:
godz 6:00, temp na fisie +2"C, próba odpalena 4-5 razy 0 reakcji
godz 7:00, temp na fisie +3"C, próba odpalena 4-5 razy 0 reakcji
godz 9:00, temp na fisie +5"C, próba odpalena 4-5 razy 0 reakcji
godz 10:00, temp na fisie +6"C, próba odpalena 4-5 razy 0 reakcji
godz 12:00, temp na fisie +9"C, jedna próba i odpala elegancko

[ Dodano: 2012-10-13, 17:36 ]
jak mozna sprawdzic czujnik G2\G62? Tylko podmiana na inny ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja