[ BDH 2.5 179 KM] czy można samemu ustawić kąt wtrysku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 19:16
- Lokalizacja: opolskie
[ BDH 2.5 179 KM] czy można samemu ustawić kąt wtrysku
Witam mam pytanie. Moja furka kiepsko pali jak jest zimny silnik tylko o dziwo przy tem.20 stopni jest kiepsko a rano jak jest 5 lub mniej to pali elegancko. Dodam że wymieniłem ostatnio rozrząd i moze to jest przyczyną tej sytuacji teraz,dlatego pytam czy kąt wtrysku można jakoś samemu ustawić albo jak to jest z pompą trzeba rozbierać cały przód by ją nastawić.DZIęKI za odpowiedz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
barabasz73, po pierwsze to sie przywitaj moze na forum
Po drugie, skoro jesteś kobietą to pisz "wymieniłam" a nie "wymieniłem"
Po trzecie chyba szkoda kobiecych rączek do ustawiania kąta wtrysku, znajdź do tej roboty jakiegos faceta
A po czwarte opis ustawiania kąta wtrysku jest na forum od wieków
Po drugie, skoro jesteś kobietą to pisz "wymieniłam" a nie "wymieniłem"
Po trzecie chyba szkoda kobiecych rączek do ustawiania kąta wtrysku, znajdź do tej roboty jakiegos faceta
A po czwarte opis ustawiania kąta wtrysku jest na forum od wieków
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 19:16
- Lokalizacja: opolskie
Dzień dobry dla wszystkich
Wodpowiedzi dla RomanaS to nie jestem kobietą nie wiem skąd taka myśl ale ok a co do ustawienia tego kąta to nie umiałem tego znaleść czy musze ściągnąc cały przedni pas może idzie bez tego jakoś to zrobić dlatego pytam a co do czujnika to był też odrazu wymieniony podobno był orginalny jak cały rozrząd
Wodpowiedzi dla RomanaS to nie jestem kobietą nie wiem skąd taka myśl ale ok a co do ustawienia tego kąta to nie umiałem tego znaleść czy musze ściągnąc cały przedni pas może idzie bez tego jakoś to zrobić dlatego pytam a co do czujnika to był też odrazu wymieniony podobno był orginalny jak cały rozrząd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 19:16
- Lokalizacja: opolskie
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tak się oznaczyłeś i tak to widac w Twoim profilu. Ja widzę, a Ty nie ?barabasz73 pisze:Wodpowiedzi dla RomanaS to nie jestem kobietą nie wiem skąd taka myśl
Zdejmujesz tylko przednią obudowę rozrządu (strona kierowcy), to program minimum. Dla większej wygody zdejmujesz obiebarabasz73 pisze:czy musze ściągnąc cały przedni pas może idzie bez tego jakoś to zrobić
Mocowane na zatrzaski, po stronie kierowcy malo miejsca, dużo gimnastki z wyjęciem tej polówki, uwazaj żeby nie połamać
Sprawdź i ewentualnie reguluj nacią g paska napędzającego pompe wtryskową.
Potem regulacja na fasolkach kołem pasowym napedu pomy (mocowanym do koła pasowego wałka rozrzadu na lewej głowicy (strona kierowcy).
ALE !! Sprawdź najpierw jaki masz ten kat wyprzedzenia wtrysku obecnie a potem ewentualnie cos działaj !! (dział diagnostyka)
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 19:16
- Lokalizacja: opolskie
Witam czemu wszyscy piszą o jakiś fasolkach przecież tam są śruby z łbem na ampulowy klucz-czemu się czepiam? bo sam jak pierwszy raz to robiłem według opisu to szukałem tych tzw. "fasolek" nie prościej napisać zdejmujesz obudowę i masz tam trzy śruby na ampule delikatnie je poluzujesz i zakładasz rękawice (najlepiej spawalnicze) i z wyczuciem kręcisz kołem w prawo lub lewo. Jeśli kogoś uraziłem to sorki ale już kilaka razy widziałem jak ktoś radzi z tymi fasolkamiPotem regulacja na fasolkach kołem pasowym napedu pomy
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Bo regulacja jest na fasolkach To sa otwory, takie podłużne i po łuku !Wasabi30 pisze:Witam czemu wszyscy piszą o jakiś fasolkach przecież tam są śruby z łbem na ampulowy klucz-czemu się czepiam? bo sam jak pierwszy raz to robiłem według opisu to szukałem tych tzw. "fasolek"
A śruby imbusowe nie słuzą do regulacji tylko do zamocowania koła pasowego po zakończonej regulacji
Części samochodowe online - Motostacja pl
a gdzie ja napisałem że tyle razy to robiłem napisałem tylko że jak pierwszy raz to robiłem, miałem problem z tymi "fasolkami" tutaj to nie ja wypowiadam się na każdy temat i wcale nie uważam się za fachowca, forum jest od tego żeby pomagać amatorom takim jak ja wiele rzeczy dowiedziałem się właśnie stąd, i uwierzcie mi że wielu tak jak ja szukało tych tzw. fasolek i znaleźć ich nie mogło no ale teraz temat "fasolek" mamy rozwiązany bo wiemy że chodzi o: "otwory, takie podłużne i po łuku"No ale skoro tyle razy to robiles to takie niuanse powinieneś wiedzieć
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 19:16
- Lokalizacja: opolskie
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga