Mam pytanie ponieważ auto stało 2 tygodnie nie ruszane w warsztacie lakierniczym. Po 2 tygodniach uruchomiłem auto i silnik strasznie kulał jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Po około 30 s wszystko wróciło do normy i jest okej. Natomiast po podłączeniu pod vaga zapisał następujący błąd.
Błąd usunąłem i go nie ma. Samochód też pracuje już teraz bez zarzutów. Moje pytanie czy skoro wszystko wróciło do normy mam ruszać ten czujnik ?
[ ALG 2.8 193 KM] Czujnik wału ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
[ ALG 2.8 193 KM] Czujnik wału ?
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Ja mam ten bład od czasu jak kupilem samochod i niemam pojęcia jak mam go usunac. Juz wymienialem ten czujnik i nic nie dalo (moze wymianilem na zły ale raczej nie)
Mi wlasnie tez silnik troche kuleje na wolnych obrotach i mysle ze to wlasnie przez ten blad ale jednak nie moge dac sobie z tym rady zeby to zdiagnozować
Mi wlasnie tez silnik troche kuleje na wolnych obrotach i mysle ze to wlasnie przez ten blad ale jednak nie moge dac sobie z tym rady zeby to zdiagnozować
- Arrni
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 407
- Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
- Imię: Arni
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
17800/P1392/005010 - Czujnik położenia wałka rozrządu Bank 2 (G163): Otwórz zwarty do plusa
Ewentualne objawy
Straty mocy przy pełnym otwarciu przepustnicy
Wysokie zużycie paliwa
Złe wartości emisji
Możliwe przyczyny
Przewodów między modułem sterowania silnika i czujnik położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163) wadliwe
Zasilanie / Ground połączeń z / do czujnika położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163) wadliwe
Czujnik położenia wałka rozrządu Bank 2 (G163) wadliwe
Moduł sterujący silnika uszkodzony
Możliwe rozwiązania
Sprawdź połączenia pomiędzy modułem sterowania silnika i czujnik położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163)
Zasilanie / Ground połączeń z / do czujnika położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163) wadliwe
Czujnik położenia wałka rozrządu sprawdzić, Bank 2 (G163)
Sprawdź moduł sterujący silnika
Ewentualne objawy
Straty mocy przy pełnym otwarciu przepustnicy
Wysokie zużycie paliwa
Złe wartości emisji
Możliwe przyczyny
Przewodów między modułem sterowania silnika i czujnik położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163) wadliwe
Zasilanie / Ground połączeń z / do czujnika położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163) wadliwe
Czujnik położenia wałka rozrządu Bank 2 (G163) wadliwe
Moduł sterujący silnika uszkodzony
Możliwe rozwiązania
Sprawdź połączenia pomiędzy modułem sterowania silnika i czujnik położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163)
Zasilanie / Ground połączeń z / do czujnika położenia wałka rozrządu Banku 2 (G163) wadliwe
Czujnik położenia wałka rozrządu sprawdzić, Bank 2 (G163)
Sprawdź moduł sterujący silnika
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga