[ A6 C5] Wymiana sprzegła w a6c5 1.8t 150km sedan 99r
[ A6 C5] Wymiana sprzegła w a6c5 1.8t 150km sedan 99r
Witam od jakiegoś czasu sprzęgło zaczęło mi brać bardzo wysoko i okropnie się ślizga. Wiem ze muszę zrobić z tym porządek. Problem polega na tym że cena dwumasy to okolo 1600-1800zł cena wzięta ze sklepu motoryzacyienego (car-system). Moje pytanie wygląda tak. Czy można założyć zwykłe sprzęgło jeśli tak to jakie. Proszę o pomoc. Kolejne pytanie - jeśli jest to możliwe czy są z tym jakieś problemy typu szypkie zużycie tarczy ?. HELP;/
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
moress1, po pierwsze poproś admina lub modera aby Ci przeniósł temat do właściwego działu. W dziale warsztat opisujemy jak dokonaliśmy napraw!
A po drugie to coś mi się zdaje, że nie rozumiesz jak wygląda sprzegło.
Piszesz że Ci się ślizga, nie piszesz nic co by wskazywało na awarię dwumasy.
ÂŚlizgające się sprzegło to zużyte okładziny tarczy sprzegłowej. Wymien tarczę, (lub regeneruj-wymiana okładzin ciernych), ewentualnie również docisk (zalezy od stanu) i łozysko wyciskowe (nawet jak będzie dobre-asekuracyjnie, to najtanszy element). Powierzchnia cierna naa kole zamachowym może być OK i wtedy nic nie robisz, może byc do szlifowania i wtedy wypadałoby to zrobić no a może być zryta (jesli już nie masz okładzin na tarczy i trzesz metalem) wtedy faktycznie jakby do wymiany (ale moze tez regeneracja ?)
Jak rozbierzesz to zobaczysz co jest zuzyte
A po drugie to coś mi się zdaje, że nie rozumiesz jak wygląda sprzegło.
Piszesz że Ci się ślizga, nie piszesz nic co by wskazywało na awarię dwumasy.
ÂŚlizgające się sprzegło to zużyte okładziny tarczy sprzegłowej. Wymien tarczę, (lub regeneruj-wymiana okładzin ciernych), ewentualnie również docisk (zalezy od stanu) i łozysko wyciskowe (nawet jak będzie dobre-asekuracyjnie, to najtanszy element). Powierzchnia cierna naa kole zamachowym może być OK i wtedy nic nie robisz, może byc do szlifowania i wtedy wypadałoby to zrobić no a może być zryta (jesli już nie masz okładzin na tarczy i trzesz metalem) wtedy faktycznie jakby do wymiany (ale moze tez regeneracja ?)
Jak rozbierzesz to zobaczysz co jest zuzyte

Części samochodowe online - Motostacja pl