Witam,
czeka mnie zakup opon zimowych i felg,po drodze zajrzałem dzisiaj do salonu Audi w Hamburgu-Harburg
aby zobaczyć jakie mają felgi w ofercie.
Zaproponowano mi pakiet felg 17 i opon Dunlop SP Winter Sport 3D AO a dokładnie tak jak na skanie z broszurki
5-Arm-Desing Audi
7Jx17 ET 42 plus opony Dunlop SP Winter Sport 3D AO 225/50 R17 98H XL.
Jestem zielony w temacie więc pytam kolegów co myślą o tych oponach,może ktoś używał takich,
jest to mój pierwszy samochód z quattro i czy ten zestaw będzie dobry.
Rozmiar felgi i opon na zimę jest optymalny?
Większość śmigam po Hamburgu i okolicach a tu rzadko jest śnieg zimą.
Pytanie do was czy opony są dobre bo cena troszkę duża (1588€),czy moze innego zestawu szukać w tej cenie,wogóle co myślicie o felgach i oponach.
pozdrawiam
A tutaj się wtrące, gdyż też jestem na etapie zakupu przynajmniej opon zimowych...Przemcio, znajdź mi proszę oponę o podanych przez ciebie parametrach/indeksach o rozmiarze 225/55/16 , takich wiądących producentów jak GOODYEAR ( UG 8 PERFORMANCE ), DUNLOP, czy MICHELIN.. Bo indeks H tylko znajduje we wszystkich sklepach z opon zimowych....a V na zamówienie, ceny ok 700zł sztuka...
Ostatnio zmieniony 03 paź 2012, 20:56 przez wania, łącznie zmieniany 1 raz.
jestem już zdecydowany na :UG 8 Performance 225/55 R16, albo Alpin A4 225/55 R16, ewentualnie SP WINTER SPORT 3D 225/55 R16,,,,Pirelli kosmiczne ale ciekawe, ale mnie interesują test, jakosc, parametry i bezpieczenstwo....
z testów i opinii wypadają najgorzej z tych co wybrałem....one są jakoś dedykowane do audi chyba...i po niezłej promocji coś z 1000 na 500...hehe ciekawe skąd ten 1000...!
źle napisałem mi nie dobrali tylko taką oferte na tą zime mają dla A6 (typ 4F),jak przeglądam całą broszurkę to prawie do wszystkich modeli Audi mają opony z H,wyjątkiem jest RS 3,A5,,S5,RS 5,RS 4,S6,A7,TT, one mają V,reszta jest z H.