[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Nikt jeszcze na tym forum na to pytanie nie odpowiedział. Ja mogę tylko napisać , swoją teorię . Jeśli jest ona błedna to bardzo proszę o poprawienie. Dla mnie zapieczony wtrysk , to taki w którego otworkach znajuję się nagar i sterownik musi podnosić cisnienie na railu/zwiększać czas otwarcia , aby zachować odpowiednią jakość mieszanki (stąd korekcja plusowa w kanałach 72-77) . Jeśli wtrysk leje , czyli ma wyrobioną iglicę oraz otwory nie są już tej jakośći co w sprawnym wtryskiwaczu , wtedy paliwo jest już źle rozpylane i ecu pilnuję żeby dostało się go jak najmniej , bo i tak ten silnik nic nie jest w stanie zrobić ze źle rozpylonym paliwem , jedynie zmiesza się ono z olejem podnosząc jego poziom , mocy/momentu z niego nie będzie.
Jeszcze raz zaznaczam że to tylko moje przemyślenia i pewnie się mylę , ale żadnej lepszej odpowiedzi na temat 3.0 - 2.7tdi i kanałów 72-77 nie znalazłem , ani w sieci ani w literaturze.
Jeszcze raz zaznaczam że to tylko moje przemyślenia i pewnie się mylę , ale żadnej lepszej odpowiedzi na temat 3.0 - 2.7tdi i kanałów 72-77 nie znalazłem , ani w sieci ani w literaturze.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga