Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] Pilnie potrzebna informacja na temat silnika 2.8 qua

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

[ INNY] Pilnie potrzebna informacja na temat silnika 2.8 qua

Post autor: raftor » 03 paź 2012, 15:59

Witam

Mam 3 ważne pytania na które potrzebuje odpowiedzi do jutra gdyz jutro bede miał dostepny kanał i bede mogl dokonac tych prac :

Jak spuszcza sie olej z silnika , nie widze w misce zadnego korka ????

dzis wsunołem sie jakos pod auto i kiedy stał na podjeździe na P i recznym , poruszałem wałem napedowym do torsenu , i ma on luz czy tak powinno byc ? czy to nie jest normalne ?

Jak mozna sie dostac do regulacji linek od recznego gdyz na jedno koło w ogole nie działa reczny ??

prosil bym o fachową pomoc nie chce zeby mi przepadł termin kanalu .

Pozdrawiam

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 04 paź 2012, 10:05

1. Jest w misce olejowej trzeba zdjąć osłonę plastikową silnika i widać elegancko.
2. Wał mógł się obrócić ale nie może mieć luzów poruszając wałem na boki.
3. Hymm raczej jak wszędzie przy tylnym kole.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 04 paź 2012, 10:44

piotrek24dm pisze:1. Jest w misce olejowej trzeba zdjąć osłonę plastikową silnika i widać elegancko.
2. Wał mógł się obrócić ale nie może mieć luzów poruszając wałem na boki.
3. Hymm raczej jak wszędzie przy tylnym kole.
co do linki to mam wrazenie jak by była zerwana albo cos innego bo wajcha do zaciagania chodzi luźno i tylko jedno koło łapie

co do wału to sprawdze czy ma luzy boczne ale raczej ni po prostu mogłem nim obrucic lekko , czyli to jest normalne ?

pozdrawiam

mydoom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 kwie 2012, 18:58
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: mydoom » 08 paź 2012, 17:50

Co do ręcznego to prawdopodobnie poszła ci lina luz na wale minimalny powinien być zależy na ile luźny bo za duży luz nie może być

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 08 paź 2012, 18:00

mydoom pisze:Co do ręcznego to prawdopodobnie poszła ci lina luz na wale minimalny powinien być zależy na ile luźny bo za duży luz nie może być
a jaki ten luz powinien byc, to luz na torsenie? chodzi mi o luz obrotowy ?

znajomi mieli w A8 tak samo i smigali 4 lata , moze to normalne ,

mydoom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 kwie 2012, 18:58
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: mydoom » 08 paź 2012, 18:34

tak obrotowy powinien być minimalny zawsze jeśli podczas jazdy auto nie wchodzi w wibracje nie stuka nic czy podczas dodawania odejmowania gazu nie słychać niczego z okolicy to raczej nie masz się czym przejmować

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja