Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] Duże cisnienie układu chłodzącego .Objawy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
andrzej99122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 05 cze 2012, 22:19
Lokalizacja: Łódź

[ AEB 1.8 150 KM] Duże cisnienie układu chłodzącego .Objawy

Post autor: andrzej99122 » 30 wrz 2012, 09:19

Witam mam pytanie gdyz ,zawazyłem wczesniej lekki wyciek płynu dolewałem 100tke na jakis czas, raz miałem sytuacje w podrozy , ze kontrolka mryga od płynu zatrzymuje sie,a tampołowa zbiorniczka w cieczy i wążz tyłu silnika (obok czujnika temperatury wody) lekko pękł i woda cieknie po 20 min otworzyłem korek i oczywiscieprzez korek cała woda zaczeła sie wylewac do poziomu MINIMUM- za jakis czas znowwrociła do poziomu jeszcze widocznego na zbiorniczku.
Objawy teraz:
Rano wlewam płyn przejade sie ok 40-60km ranojuz jest ok3 cmponizej mini tak dolewam.
Zauwazyłem ze korek strasznie ciezko mi się dokręca,a w momencie drugiego dniagdy chce dolac przed wyjazdem jakby2mm był luzny ,nie mampojecia co to moze byc -naturalnie mam mechanika w czwartek-ale niepokoje się tym faktem.

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 30 wrz 2012, 10:29

kolego najprawdopodobnie masz wydmuchana uszczelke pod głowica <mysli> proponuje zrobic pomiar cisnienia na cylindrach powinno byc miedzy 10-13 bar min 7 bar

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 30 wrz 2012, 15:11

dlatego zeby byc pewnym na 100% sprawdz cisnienie na cylindrach.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2012, 16:47

WymieĂą korek od zbiorniczka.

andrzej99122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 05 cze 2012, 22:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrzej99122 » 01 paź 2012, 12:37

Andi ale ten wirnik odpowiada za "pchanie" wody gdyz ja mam tem 90 stopnii cały czas,nie ukrywam dosc szybko mi seinagrzewa ok 4km i juz mam.

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 01 paź 2012, 14:30

przy wydmuchanej uszczelce tez bardzo sybko sie nagrzewa!! <rotfl>

andrzej99122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 05 cze 2012, 22:19
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andrzej99122 » 01 paź 2012, 16:47

hmmm ciekawe czy to uszczelka nie ukrywam ze
moze i ona ,ale nicmi nie dymi z silnika-w czwartekide do mechanika na zmiane swiec kabli taki przeglad to zdiagnozuje czy uszczelka padła gdyz pisali ze nierowna praca silnika tez moze byctym spowodowana ,u mnie takprzy 60km/h delikatnie opdszarpuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja