Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6 2.7 Tdi] Problem ze sterownikiem turbosprezarki

Silniki wysokoprężne
dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 24 sie 2011, 08:04

Cos mi podpowiada ze to nie to skoro masz nową cześć ale czy na pewno masz nową cześć?
Zapodam temat do chłopaków od all-tdi nie podpowiedzą :)
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Awatar użytkownika
Fahoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 26 cze 2011, 22:52
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Fahoo » 24 sie 2011, 09:57

jak ktos chce mam sterownik moge oddac za pare zyla
Ostatnio zmieniony 28 sie 2011, 09:10 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.
GTI/TDI

Awatar użytkownika
mtrdk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 06 gru 2010, 14:05
Lokalizacja: Skanderborg DK

Post autor: mtrdk » 24 sie 2011, 13:53

Dziekuje,
Niestety sprezarka jest KKK.
Dankan, sterownik mam nowke widzialem jak wyciagali z opakowania razem z calym zestawem naprawczym.
Jak juz wspominalem jest pewne prawdopodobienstwo ze jest on uszkodzony, chociaz ciezko mi w to uwierzyc.
Pzdr.
Mariusz

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 24 sie 2011, 19:31

trze myślę ze to nie to
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Awatar użytkownika
mtrdk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 06 gru 2010, 14:05
Lokalizacja: Skanderborg DK

Post autor: mtrdk » 24 sie 2011, 21:41

Jestem umowiony na piatek u diagnosty ktory ma wlasna hamownie. Facet bawi sie tylko silnikami diesla VAG. I jest ponoc bardzo dobry w te klocki. Zobaczymy co stwierdzi.

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 24 sie 2011, 22:16

Jestem ciekawy jaka jest przyczyna .
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Awatar użytkownika
Fahoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 26 cze 2011, 22:52
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Fahoo » 24 sie 2011, 23:09

greg25 dobra nie szpanuj wiem gdzie jest dział giełda...mam ster bo takie turbo wkładaliśmy z przeróbkami do 1,9tdi.......
Dankan ma racje nasmarujcie serwo w środku
GTI/TDI

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Moje auto: S6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 26 sie 2011, 10:10

Ja mam takie pytanie
błąd o którym piszemy wyskakuje mi zawsze w takiej sytuacji jadę do 220 jak lekko przekroczę i zaraz potem odpuszczę gaz wchodzi w tryb awaryjny.
ostatnio to nawet nie pokazał trybu awaryjnego a była blokada mocy...
po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko jest ok.
Jednak zhamowałem silnik i w porównaniu do wyniku z przed roku stracił w serii prawie 10 KM <uoee> czy to nie pokazuje że kończy się jednak turbo a nie sterownik ?
i co ewentualnie robić... regenerować czy kupować...nowe ?

Awatar użytkownika
mtrdk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 06 gru 2010, 14:05
Lokalizacja: Skanderborg DK

Post autor: mtrdk » 26 sie 2011, 13:37

Witam,
Wrocilem od diagnosty. Wyszlo, ze samochod jest po modyfikacji. Cisnienie podciagniete do 2,19 Bara i moment 500Nm.
Jednoznacznie stwierdzil ze ktos zrobil do d... moda i ze duzo szczescia (poprzedni wlasciciel robil moda). Maks moment od 3000rpm do 3200rpm a cisnienie peak 2,19. Cisnienie 1,8 bara od 2500rpm do 3100rpm.
Teraz jestem ciekaw czy to naprawde bylo przyczyna.

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 26 sie 2011, 14:10

mtrdk, No to ładnie ktoś virusa wpuścił 500 Nm troche za duzo jak na ten nasz silnik 2.7 i 180 KM

Arek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 26 lip 2009, 19:18
Lokalizacja: biala podlaska

Post autor: Arek_ » 09 sty 2012, 22:26

Orientuje się ktoś czy nastawnik turbosprężarki jest zamienny np z koĂącówką A na E ? czy koniecznie trzeba kupić z identyczną koĂącówką nr części? Turbiny kompletne również występują z numerami zamiennymi i sprzedawcy piszą że są zamienne czy to prawda?

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 01 wrz 2012, 16:57

Mam pytanie odnosnie sterownika. Na sterownik przychodzi wtyczka i czy ktos z was orientuje sie dokad kabelki od tej wtyczki ida? tzn do komputera glownego ktory znajudje sie po stronie pasazera przy pod szybiu? czy po stronie kierwocy tez jest jakas puszka ale mniejsza. I teraz nastepne pytanie. Czy odlaczenie wtyczek od glownego komputera i ponowne ich podlaczenie moze spowodowac jakies powazne usterki, lub koniecznosc udania sie do serwisu w celu zrobienia jakis nastaw? Prosilbym by odpowiedzialy na moje pytanie osoby ktore cos takiego juz robily i wiedza jak sie zachowa sterownik, przypuszczenia i wrozenia z fusow mnie nie interesuja.

gajkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 kwie 2012, 17:48
Lokalizacja: ostrów

Post autor: gajkus » 17 wrz 2012, 13:34

fenomenalny, Mam pytanie bo równierz mam problem ze sterownikem. Vcds pokazuje błąd 13128 brak kominikacji i błąd jest cały czas tzn. jak go skasuję to cały czas powraca. Czy mogę wyjąć sterownik w celu sprawdzenia lutów i gdzie idą od niego przewody bo chcił bym je sprawdzić czy maja przejście?.

Arek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 26 lip 2009, 19:18
Lokalizacja: biala podlaska

Post autor: Arek_ » 17 wrz 2012, 16:05

Kable masz ok, tylko pewnie udało się zrobić poprawnej adaptacji a sterownik i tak pracował i ktoś to tak zostawił.

gajkus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 kwie 2012, 17:48
Lokalizacja: ostrów

Post autor: gajkus » 17 wrz 2012, 18:13

Odkręciłem sterownik i okazało się, że jest ok. Przyczyną błędu była ukręcona ośka w turbosprężarce co spowodowało zacięcie cięgna sterującego łopatkami. :|. Teraz pojawia się pytanie jaką turbosprężarkę kupić, u mnie była kkk. I jeszcze jedno pytanie czy, będę musiał adaptować "turbinę"?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga