[ A6 C6 2.7 Tdi] Problem ze sterownikiem turbosprezarki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja mam takie pytanie
błąd o którym piszemy wyskakuje mi zawsze w takiej sytuacji jadę do 220 jak lekko przekroczę i zaraz potem odpuszczę gaz wchodzi w tryb awaryjny.
ostatnio to nawet nie pokazał trybu awaryjnego a była blokada mocy...
po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko jest ok.
Jednak zhamowałem silnik i w porównaniu do wyniku z przed roku stracił w serii prawie 10 KM czy to nie pokazuje że kończy się jednak turbo a nie sterownik ?
i co ewentualnie robić... regenerować czy kupować...nowe ?
błąd o którym piszemy wyskakuje mi zawsze w takiej sytuacji jadę do 220 jak lekko przekroczę i zaraz potem odpuszczę gaz wchodzi w tryb awaryjny.
ostatnio to nawet nie pokazał trybu awaryjnego a była blokada mocy...
po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko jest ok.
Jednak zhamowałem silnik i w porównaniu do wyniku z przed roku stracił w serii prawie 10 KM czy to nie pokazuje że kończy się jednak turbo a nie sterownik ?
i co ewentualnie robić... regenerować czy kupować...nowe ?
Witam,
Wrocilem od diagnosty. Wyszlo, ze samochod jest po modyfikacji. Cisnienie podciagniete do 2,19 Bara i moment 500Nm.
Jednoznacznie stwierdzil ze ktos zrobil do d... moda i ze duzo szczescia (poprzedni wlasciciel robil moda). Maks moment od 3000rpm do 3200rpm a cisnienie peak 2,19. Cisnienie 1,8 bara od 2500rpm do 3100rpm.
Teraz jestem ciekaw czy to naprawde bylo przyczyna.
Wrocilem od diagnosty. Wyszlo, ze samochod jest po modyfikacji. Cisnienie podciagniete do 2,19 Bara i moment 500Nm.
Jednoznacznie stwierdzil ze ktos zrobil do d... moda i ze duzo szczescia (poprzedni wlasciciel robil moda). Maks moment od 3000rpm do 3200rpm a cisnienie peak 2,19. Cisnienie 1,8 bara od 2500rpm do 3100rpm.
Teraz jestem ciekaw czy to naprawde bylo przyczyna.
Mam pytanie odnosnie sterownika. Na sterownik przychodzi wtyczka i czy ktos z was orientuje sie dokad kabelki od tej wtyczki ida? tzn do komputera glownego ktory znajudje sie po stronie pasazera przy pod szybiu? czy po stronie kierwocy tez jest jakas puszka ale mniejsza. I teraz nastepne pytanie. Czy odlaczenie wtyczek od glownego komputera i ponowne ich podlaczenie moze spowodowac jakies powazne usterki, lub koniecznosc udania sie do serwisu w celu zrobienia jakis nastaw? Prosilbym by odpowiedzialy na moje pytanie osoby ktore cos takiego juz robily i wiedza jak sie zachowa sterownik, przypuszczenia i wrozenia z fusow mnie nie interesuja.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga