Witam kolegów,
Czy ktoś z was ma takie doświadczenie i montował adaptive air suspension do autka które tego nie miały od nowości. Wiem że operacja parę groszy pochłonie ale jestem zdecydowany. Od nowości miałem oryginalną zawiechę S-line -30 mm, i fele 19", było twardo, zamieniłem springi na - 20mm i przednie amory do kompletu, komfort się troszkę poprawił ale i tak to nie to co miało być bo auto stało się mniej zwarte a i tak jest wciąż dość sztywne.
Dlatego klamka zapadła idę w pneumatykę. Jeżeli ktoś z was to robił to proszę o wszelkie informacje dot. operacji.
pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
[A6 C6] Montaż zawieszenia pnematycznego.
Panowie na początek to mam dwa pytanka, otóż:
- po pierwsze to mam pytanko odnosnie eksploatacji po montaż czy nie macie problemów z komputerami w autkach bo w serwisie odradzali mi montaż ASS i powiedzieli że się nie podejmą bo będę co chwile wyskakiwać błędy.
-po drugie to gdzie typowaliście elementy zawieszenia które trzeba wymienić i które dodatkowo dokupić
- po pierwsze to mam pytanko odnosnie eksploatacji po montaż czy nie macie problemów z komputerami w autkach bo w serwisie odradzali mi montaż ASS i powiedzieli że się nie podejmą bo będę co chwile wyskakiwać błędy.
-po drugie to gdzie typowaliście elementy zawieszenia które trzeba wymienić i które dodatkowo dokupić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 512
- Rejestracja: 15 cze 2011, 08:07
- Imię: Jacek
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kozienice
Po pierwsze bzdura choć może nie do końca bo jedyny problem jest przy kkodowaniu ABS pod dany rodzaj silnika, zrobiłem 2.0 TDI i robię teraz 2,7 TDI, co do drugiego twojego pytania to pisz co chcesz wiedzieć
generalnie to wiadomo:
amory+główka, tył 2x wahacz + 2 poduchy
4 szt czujniki wysokości
3 szt czujniklów mas resorowanych
1 szt pompa z zaworami
1 szt sterownik
1 szt zbiornik ciśnienia
1 szt wiązki przewodów ciśnieniowych ze złączkami
1 szt wiązka elektryczna
i to wszystko.
gdzie szukać? u gości co rozbierają auta (najlepiej wszystko z jak najmłodszego samochodu)
generalnie to wiadomo:
amory+główka, tył 2x wahacz + 2 poduchy
4 szt czujniki wysokości
3 szt czujniklów mas resorowanych
1 szt pompa z zaworami
1 szt sterownik
1 szt zbiornik ciśnienia
1 szt wiązki przewodów ciśnieniowych ze złączkami
1 szt wiązka elektryczna
i to wszystko.
gdzie szukać? u gości co rozbierają auta (najlepiej wszystko z jak najmłodszego samochodu)
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
Dzięki za info "Jasper" a ja przez tych tuma..ów z serwisu sie już pół roku okręcałem bo mi kitów o błędach na opowiadali.jasper pisze:Po pierwsze bzdura choć może nie do końca bo jedyny problem jest przy kkodowaniu ABS pod dany rodzaj silnika, zrobiłem 2.0 TDI i robię teraz 2,7 TDI, co do drugiego twojego pytania to pisz co chcesz wiedzieć
generalnie to wiadomo:
amory+główka, tył 2x wahacz + 2 poduchy
4 szt czujniki wysokości
3 szt czujniklów mas resorowanych
1 szt pompa z zaworami
1 szt sterownik
1 szt zbiornik ciśnienia
1 szt wiązki przewodów ciśnieniowych ze złączkami
1 szt wiązka elektryczna
i to wszystko.
gdzie szukać? u gości co rozbierają auta (najlepiej wszystko z jak najmłodszego samochodu)
Czy z przodu oprócz amorów trzeba też wymienić wahacze rórne, dolne + mcperson'a, czy może zostać tenktórego mam aktualnie ?
Pozdrawiam
To i ja się podłączę pod temat.
mam S-line'a i chciałbym mieć mozliwość podniesienia tylko tyłu - chodzi mi o podróże związane z wakacjami. Samochód mam wtedy bardzo naładowany, tył niemalże trze o asfalt. Wymyśliłem sobie, że albo przerobię zawieszenie na pneumatyke oryginalna (napiszcie mi proszę jaki jest to mniej wiecej koszt - cześci + robocizna), albo dokupie tylko amorki regulowane elektrycznie na tył - aby go podniesć do poziomu - a tu też nie jestem specem, nie wiem która opcja jest prostsza, która bardziej skuteczna i mniej problematyczna. Liczę na sugestie i porady.
mam S-line'a i chciałbym mieć mozliwość podniesienia tylko tyłu - chodzi mi o podróże związane z wakacjami. Samochód mam wtedy bardzo naładowany, tył niemalże trze o asfalt. Wymyśliłem sobie, że albo przerobię zawieszenie na pneumatyke oryginalna (napiszcie mi proszę jaki jest to mniej wiecej koszt - cześci + robocizna), albo dokupie tylko amorki regulowane elektrycznie na tył - aby go podniesć do poziomu - a tu też nie jestem specem, nie wiem która opcja jest prostsza, która bardziej skuteczna i mniej problematyczna. Liczę na sugestie i porady.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga