Witam wszystki od jakis 2 miesiecy wywala mi blad 16804 przyczyna niby kat wymienilem go i po 2-3 dniach znowu, test sond OBD II sondy dzialaja dobrze, zauwazylem ze ten blad wywala tylko w trasie po przejechaniu 30-40km, tydzien temu do listy doszedl blad 17536 czyli moze jeden blad miec wplyw na drugi? mam dziurawy wydech taka siateczke nie wiem flexi chyba wyczytalem na forum ze to moze byc jedna z przyczyn nie wiem juz nie mam sily tylko trasa 30-40km i blad 16804 jak wyskoczy blad to wzrasta spalanie i turbo slabo ciagnie po skasowaniu wraca do normy.
i zauwazylem ze brakuje mi tej czesci taki jakis czujnik czy cos na obudowie filtra powietrza moze to jest przyczyna to jest ten maly kwadracik przykrecony 2 srubkami na gorze z gory dzieki i pozdrawiam
http://moto.allegro.pl/obudowa-filtra-p ... 00489.html
[ INNY] Blad 16804 i 17536
[ INNY] Blad 16804 i 17536
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. to że jeden błąd może wywoływać drugi jest jak najbardziej możliwe według opisu błędu 17536 musisz sprawdzić jeszcze oprócz sond przepływomierz i wtryskiwacze benzynowe . co do tego czujnika na obudowie filtra to u ciebie zostały jakies wtyczki po nim czy po prostu sondzisz że go nie ma bo na zdjęciu z allegro jest .?. pozdro
tylko quatrro
!

czesc widzialem juz kilka takich obodow tych filtrow i w kazdej jest ta czesc u mnie zostaly tylko 2 miejsca na srobki i nie wiem czy do tego jest podlaczany jakis czujnik czy cos takiego dlatego sie pytam bo nawet nie wiem jak to sie nazywa szukalem ale nie znalazlem a co do przeplywomierza to czy vag lub obd nie wykazalo by jego awarii? lub wtryskow?
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. co do vaga to przepływomierz możesz sprawdzić na vagu jakie wartości są co do wtrysków to tylko widziałem napięcie na vagu . a wydajność trzeba sprawdzić przez wyjęcie wtrysku . co do samego czujnika na obudowie filtra możliwe że jeśli nie ma pozostałości w postaci wtyczek to w twojej wersji silnika go nie ma .pozdro
tylko quatrro
!

to myslisz ze caczac od przeplywki, pozniej wtryski?
[ Dodano: 2012-09-16, 17:04 ]
a czy ta nieszczelnosc ukladu wydechowego za katalizatorem w ktorym sa 2 sondy poze miec tez wplyw na te bledy? tez czytalem o tym
[ Dodano: 2012-09-16, 17:06 ]
a jak sprawdzic te wtryski ktory niewyrabia? tylko komp czy jest jakis sposob inny wyjac je trzeba i jakos przeczyscic czy jak.dzieki
[ Dodano: 2012-09-16, 17:04 ]
a czy ta nieszczelnosc ukladu wydechowego za katalizatorem w ktorym sa 2 sondy poze miec tez wplyw na te bledy? tez czytalem o tym
[ Dodano: 2012-09-16, 17:06 ]
a jak sprawdzic te wtryski ktory niewyrabia? tylko komp czy jest jakis sposob inny wyjac je trzeba i jakos przeczyscic czy jak.dzieki
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. sprawdz przepływkę bo to na vagu a wtryskiwacze trzeba wyjąć i kręcić silnikiem żeby zobaczyć czy jakis nie leje możesz też do beny nalać dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy STP .co do nieszczelności też to ma wpływ na prace silnika co za tym idzie moga wyskoczyc błędy .sprawdz te sondy dokłanie jeszcze raz czy wszystko jest na pewno ok. pozdro
tylko quatrro
!

z sondami jest ok robione byly testy na sondach programem OBD II cos tam bylo test ON i trzymanie samochodu na 3000-4000tys obr i wyszlo sonda 1 ok, sonda 2 ok, a przeplywke to i tak chyba kupie nowa. Ok dzieki za szybkie podpowiedzi. Bede dzialal od uszczelnienia ukladu wydechowego , pozniej nowa przeplywka, na koncu wtryski .ale jakby ktos mial jakies pomysly co moze byc nie tak z tym moim problemem lub mial owe i sie z nimi uporal to prosze o rade. Z gory dzieki i pozdr.ps chodzi mi po glowie jeszcze pompa paliwa ona tez ma wplyw na dawke pozniej na jej podstawie jest ustalana mieszanka i jak jest zla to tez wywali bledy kata i ten drogi czy mam racje?
[ Dodano: 2012-10-21, 01:45 ]
witam sory ze nie pisalem ale temat mozna zamknac a odpowiedz na problem traktowac jako wskazowke dla innych moze sie przyda...
Mianowicie Vag nie wywalal bledu przeplywki ale ja wymienilem, dzien pozniej siadla mi 1 cewka wymienilem na Bosha po kilkukrotnym odpaleniu samochodu kontrolka silnika zgasla i juz sie nie zaswiecila do dzisiejszego dnia po przejechaniu prawie 1000km, wczesniej przejechane 40km i sie swiecila ..zgasla sama bez kasowania.. takze nie wiem co na 100% bylo przyczyna poniewaz wymienilem praktycznie 2 rzeczy na raz..dzieki za porady temat mozna zamknac...pozdr..
[ Dodano: 2012-10-21, 01:45 ]
witam sory ze nie pisalem ale temat mozna zamknac a odpowiedz na problem traktowac jako wskazowke dla innych moze sie przyda...
Mianowicie Vag nie wywalal bledu przeplywki ale ja wymienilem, dzien pozniej siadla mi 1 cewka wymienilem na Bosha po kilkukrotnym odpaleniu samochodu kontrolka silnika zgasla i juz sie nie zaswiecila do dzisiejszego dnia po przejechaniu prawie 1000km, wczesniej przejechane 40km i sie swiecila ..zgasla sama bez kasowania.. takze nie wiem co na 100% bylo przyczyna poniewaz wymienilem praktycznie 2 rzeczy na raz..dzieki za porady temat mozna zamknac...pozdr..
bylo bmw E36 323 coupe
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6
bylo bmw e36 compakt
teraz czas na A6