[ ASN 3.0 220 KM] Dusi się przy dodawaniu gazu! BÂŁAGAM O POM
Blokada wałków to 150zł: http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-audi ... 18323.html
Blokada wału jest opcjonalna i kosztuje <100zł.
Blokada wału jest opcjonalna i kosztuje <100zł.
Blade05, weź proszę Cie, nie wypisuj takich bzdur bo to w ogóle nie jest do tego silnika, sam mówisz ze się nie znasz a wypisujesz bzdury na forum, potem ludzie będą to czytać i się jeszcze do tego zastosują... tylko takie blokady jak pokazuje niżej pasują do tego silnika i żadne inne...ceny od 400 do 700zł
http://allegro.pl/blokady-rozrzadu-i-wa ... 24895.html
w tych silnikach są zmienne fazy i pływające kółka, są zupełnie inne zasady blokowania i składania takiego rozrządu... poczytaj trochę zanim coś napiszesz
zresztą w twojej aukcji wyraźnie jest napisane
"Blokada rozrządu AUDI/VW/SKODA silniki benzynowe
V6/V8 o pojemności 3.4/4.2."
więc co to się ma do 3.0? oczywiście do tamtych pasują jak najbardziej....
ressor, czyli gość kupił takie blokady jak ja dałem link i zakładał Ci na nich?
http://allegro.pl/blokady-rozrzadu-i-wa ... 24895.html
w tych silnikach są zmienne fazy i pływające kółka, są zupełnie inne zasady blokowania i składania takiego rozrządu... poczytaj trochę zanim coś napiszesz
zresztą w twojej aukcji wyraźnie jest napisane
"Blokada rozrządu AUDI/VW/SKODA silniki benzynowe
V6/V8 o pojemności 3.4/4.2."
więc co to się ma do 3.0? oczywiście do tamtych pasują jak najbardziej....
ressor, czyli gość kupił takie blokady jak ja dałem link i zakładał Ci na nich?
OK. Dzięki, człowiek uczy się całe życie.Merc pisze:Blade05, weź proszę Cie, nie wypisuj takich bzdur bo to w ogóle nie jest do tego silnika, sam mówisz ze się nie znasz a wypisujesz bzdury na forum, potem ludzie będą to czytać i się jeszcze do tego zastosują... tylko takie blokady jak pokazuje niżej pasują do tego silnika i żadne inne...ceny od 400 do 700zł
http://allegro.pl/blokady-rozrzadu-i-wa ... 24895.html
w tych silnikach są zmienne fazy i pływające kółka, są zupełnie inne zasady blokowania i składania takiego rozrządu... poczytaj trochę zanim coś napiszesz
zresztą w twojej aukcji wyraźnie jest napisane
"Blokada rozrządu AUDI/VW/SKODA silniki benzynowe
V6/V8 o pojemności 3.4/4.2."
więc co to się ma do 3.0? oczywiście do tamtych pasują jak najbardziej....
ressor, czyli gość kupił takie blokady jak ja dałem link i zakładał Ci na nich?
Wydawało mi się, że konstrukcja jest podobno tylko litraż i liczba cylindrów mniejsza
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
Mam wrażenie że to jest "neverending story",.Ludzie tam nie ma czarów.Trzeba jechać do ludzi co sie na tym znają i maja sprzęt żeby to zdiagnozować,już kiedyś o tym pisałem.
Merc, Nie wiem czy jesteś entuzjastą tego modelu,masz mnóstwo kasy żeby sie bawić w zgadywanki !? Ale montujesz kase w samochód nie małą.Przychodzi moment kiedy trzeba się poddać,odstawić furę do Audi i niech tam olukają ci Bunie.Informacje jakie zgromadziłeś do tej pory będą pomocne podczas oględzin,ponieważ ich zasób jest ogromny.Tylko musisz spróbować,nie masz nic do starcenia...Bo starciłeś juz i tak dużo.
Pozdro.
Merc, Nie wiem czy jesteś entuzjastą tego modelu,masz mnóstwo kasy żeby sie bawić w zgadywanki !? Ale montujesz kase w samochód nie małą.Przychodzi moment kiedy trzeba się poddać,odstawić furę do Audi i niech tam olukają ci Bunie.Informacje jakie zgromadziłeś do tej pory będą pomocne podczas oględzin,ponieważ ich zasób jest ogromny.Tylko musisz spróbować,nie masz nic do starcenia...Bo starciłeś juz i tak dużo.
Pozdro.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
panowie, ustawiłem rozrząd na blokadach dedykowanych jak być powinno... kąty wałków grupa 093 to:
2
-1
4
3
wartości się zmieniły... znalazły się bliżej wartości idealnych lecz nie rozwiązało to problemu... auto nadal się przydusza przy dodaniu gazu.... a kąt zapłonu BDTC czy jakoś tak skacze na jałowym jak głupie w zakresie 2-20... po dodaniu i podtrzymaniu gazu kąt zapłonu jest powyżej 20 zależy jakie to obroty ale stoi praktycznie w miejscu.. ewentualnie +/-1 wystarczy że lekko dodam gazu na 1000obr/min i kąt zapłonu stoi w okolicy 20... przy ok 4-5tys obr/min kąt zapłonu stoi na granicy 30...
jednak jałowe to wariacja...
to może ktoś wpadł jeszcze na jakiś genialny pomysł co może być przyczyną skakania na jałowych obrotach, kątu czy tam wyprzedzenia zapłonu??? nie wiem jak to się fachowo nazywa...
jak ktoś czegoś mądrego i prostego do sprawdzenia nie napisze to się poddaje i sprzedaje to w c**j... przecież wpier***ić w auto 10tys... to jest przegięcie ludzkiej głupoty...
2
-1
4
3
wartości się zmieniły... znalazły się bliżej wartości idealnych lecz nie rozwiązało to problemu... auto nadal się przydusza przy dodaniu gazu.... a kąt zapłonu BDTC czy jakoś tak skacze na jałowym jak głupie w zakresie 2-20... po dodaniu i podtrzymaniu gazu kąt zapłonu jest powyżej 20 zależy jakie to obroty ale stoi praktycznie w miejscu.. ewentualnie +/-1 wystarczy że lekko dodam gazu na 1000obr/min i kąt zapłonu stoi w okolicy 20... przy ok 4-5tys obr/min kąt zapłonu stoi na granicy 30...
jednak jałowe to wariacja...
to może ktoś wpadł jeszcze na jakiś genialny pomysł co może być przyczyną skakania na jałowych obrotach, kątu czy tam wyprzedzenia zapłonu??? nie wiem jak to się fachowo nazywa...
jak ktoś czegoś mądrego i prostego do sprawdzenia nie napisze to się poddaje i sprzedaje to w c**j... przecież wpier***ić w auto 10tys... to jest przegięcie ludzkiej głupoty...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga