Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEL 2.5 140 KM] Padajace wtryski

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

[ AEL 2.5 140 KM] Padajace wtryski

Post autor: rafal149135 » 08 wrz 2012, 00:12

Mam pytanie, auto zaczyna strasznie kopcic i czasami ma problemy z odpalaniem. Obstawiam ze to wtryski, zamierzam zaniedlugo zrobic chipa wiec przydalo by sie dac tam cos sprawnego tylko pytanie... gdzie kupie wtryski do tego auta? Czy kupowanie uzywanych wtryskow ma sens? Jakie wtryski kupic? Moze jakies inne niz standardowo sa wsadzone?

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 08 wrz 2012, 08:56

podepnij vaga i odczytaj jakie masz korekty wtrysku na poszczegulnych cylindrach, jak bedziesz maił duze odstepstwa od normy to cos sie dzieje. najlepiej wtedy sprawdzic kompresje stan normalny to 30 barów a minimalny 24 bary jak okaze sie te cisnienie w normie to wtedy nalezy sprawdzic wtryski na stanowisku mierniczym przy jakim cisnieniu rozpylaja cisnienie na wtrysku powinno wynosic 190-195 bar a minimum to 165 bar. sprawdz jeszcze dawke paliwa i kąt wtrysku. Potem bedziemy dalej myslec co z toba zrobic <rotfl>

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 08 wrz 2012, 09:54

Ok, poki co auto "sie maluje" :) pozniej bedzie "sie sprzatac" a na koncu pojdzie do naprawy :)
jeszcze fajnie by bylo jak by ktos powiedzial po co zmieniaja ludzie z 210 na 216 :)

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 08 wrz 2012, 10:53

juz ci mówie po co! <lol> dla frajdy z jazdy <radocha>

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 11 wrz 2012, 22:46

Rozumiem, ale nadal nie wiem ile mozna wiecej osiagnac majac wtryski 216 zamiast 210. Z tego co sie orientuje to na 170KM idzie zrobic chipa majac 210, a 216?

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 12 wrz 2012, 15:40

Jeżeli silnik jest w dobrym stanie i dobry chip zrobisz to na 0.216 możesz liczyć na 190-200 koników.

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 12 wrz 2012, 23:21

Poczytalem troche i raczej nie ma sensu... tzn inaczej w okolicy mam goscia ktory za chip+216 z hamownia chce 1550zł mowi ze bezpiecznie jest zrobic 170-180KM tyle ze tyle KM to ja zrobie na 210? Znowu z drugiej strony odzywa sie rozsadek i to co przeczytalem czyli felerny dwumas ktory przy 200kucach bedzie walil pewnie jak mlotem pneumatycznym w bude wiec prawdopodobnie zostane przy 210 i wirus... chyba ze okaze sie ze wtryski sa siadniete ale poki co tego nie wiem bo auto dalej maluje sie :) pozniej wymiana oleju, filtrow, paskow i dopiero diagnoza czemu kopci jak smoluch bo wstepnie stwierdzil ze to przez jakis wąż

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja