Audi S6 // RS6 Shadow line look
W srebrnym to jeszcze ale czarny samochód tak na full czarny to juz moim zdaniem może byc przegięcie :P
Pisi nie masz jakis reflektorow z angola do oddania for free? Przemaluje i zrobie test w wolnej chwili
FOSS co do klapek to założyłem taki temat i będę oczywiście wdzięczny za sugestie
URL: -aqj-42-340-km-uklad-podcisnienia-nie-d ... t49206.htm
Dzisiaj miałem to rozbierać (muszę ściągnąć gazownie z osłony silnika) ale przez tą obcierkę do potęgi trzeciej nie mam ochoty na nic
Pisi nie masz jakis reflektorow z angola do oddania for free? Przemaluje i zrobie test w wolnej chwili
FOSS co do klapek to założyłem taki temat i będę oczywiście wdzięczny za sugestie
URL: -aqj-42-340-km-uklad-podcisnienia-nie-d ... t49206.htm
Dzisiaj miałem to rozbierać (muszę ściągnąć gazownie z osłony silnika) ale przez tą obcierkę do potęgi trzeciej nie mam ochoty na nic
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Blade05, no to wspolczuje.. Znam ten bol, człowiek chodzi chucha i dmucha na auto wklada w to kupe serca i floty a jakis sqrwysyn je niszczy. Sam miełem w zeszłym roku podobne zdarzenie kiedy to zachodze na parking a tu rozbita tylna lampa ( w dodatku in-pro) wgnieciony i obdarty zderzak. Niestety sprawcy brak..
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
Z nieco lepszych news'ów to: wczoraj udało mi się w końcu ogarnąć temat podciśnień sterujących klapkami w kolektorze ssącym. Taki mały dowód, że zasysa gruszki:
Jak już wspomniałem w temacie silnikowym... uważam, że samochód lepiej się zbiera w przedziale 2500-5xxx rpm. Aż chce się cisnąć gaz No ale musze jeszcze troche polatać i to potestować
Raczej na pewno zabiorę się jednak za podkładki w kolektorze ssącym i jego czyszczenie w tym roku.... sam albo przez kolegę FOSSa
Na deser taki mały "gadżet" który nabyłem od kolegi z naszego forum: SzymekCRX
Aluminiowy odpowiednik seryjnej plastikowej rurki łączącej blok i chłodnicę oleju. Oryginalna lubi pękać (ma też tylko 1 o-ring) i np. po 2-3h od zgaszenia pod samochodem tworzy się plama chłodziwa. Niby rok temu ogarnąłem temat ale może jak znowu coś będę robił w okolicach rozrządu to przy okazji zamontuje się tą lepszą która raczej na pewno przeżyje ten samochód
Jak już wspomniałem w temacie silnikowym... uważam, że samochód lepiej się zbiera w przedziale 2500-5xxx rpm. Aż chce się cisnąć gaz No ale musze jeszcze troche polatać i to potestować
Raczej na pewno zabiorę się jednak za podkładki w kolektorze ssącym i jego czyszczenie w tym roku.... sam albo przez kolegę FOSSa
Na deser taki mały "gadżet" który nabyłem od kolegi z naszego forum: SzymekCRX
Aluminiowy odpowiednik seryjnej plastikowej rurki łączącej blok i chłodnicę oleju. Oryginalna lubi pękać (ma też tylko 1 o-ring) i np. po 2-3h od zgaszenia pod samochodem tworzy się plama chłodziwa. Niby rok temu ogarnąłem temat ale może jak znowu coś będę robił w okolicach rozrządu to przy okazji zamontuje się tą lepszą która raczej na pewno przeżyje ten samochód
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2012, 13:51 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
Są dystanse FK Automotive: 15/20/25/30 mm które konwertują 5x112 na 5x130.
ÂŻeby to było bezpieczne to myślę oczywiście o tych większych 25/30mm.
Sprawdzę w weekend ale OEMowe felgi Audi mają chyba ET38.
Czyli mam 19x9 ET38
Te felgi "porsche" znalazłem na allegro w rozmiarze który mi najbardziej odpowiada:
19x8,5 ET55
z dystansem 30mm wyjadą mi po zewnętrznej o ok 7mm czyli prawie tyle ile mi brakowało do zrównania się z krawędzią błotnika
PS.: Shark... chyba powinieneś zmienić opis swojego samochodu w profilu na ten z korbkami od szyb
ÂŻeby to było bezpieczne to myślę oczywiście o tych większych 25/30mm.
Sprawdzę w weekend ale OEMowe felgi Audi mają chyba ET38.
Czyli mam 19x9 ET38
Te felgi "porsche" znalazłem na allegro w rozmiarze który mi najbardziej odpowiada:
19x8,5 ET55
z dystansem 30mm wyjadą mi po zewnętrznej o ok 7mm czyli prawie tyle ile mi brakowało do zrównania się z krawędzią błotnika
PS.: Shark... chyba powinieneś zmienić opis swojego samochodu w profilu na ten z korbkami od szyb
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2012, 12:28 przez Blade-Karol, łącznie zmieniany 1 raz.
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 maja 2012, 00:34
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga