Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Temperatura oleju

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

[ AFB 2.5 150 KM] Temperatura oleju

Post autor: dawid77 » 30 sie 2012, 20:09

Witam. mam pytanie,po wymianie termostatu i czujnika temperatury oleju jest coś nie tak, mianowicie wskazania temperatury oleju na zegarze 80* a na vagu 150*czy te 150* to normalna temperatura czy muszę się martwić już wcześniej nie przekraczała 110* piszę tu o temperaturze na biegu jałowym, na dodatek auto przestało się zbierać i nie ma już takiego kopa.Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
Jeszcze jedno po odpaleniu vaga w logu 007 czyli temperatur jest -40* i po chwili startuje aż do 150*.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 30 sie 2012, 20:27

150 stopni to zdecydowanie za duzo, jesli oczywiscie to prawdziwe wskazanie. Założyłes oryginalne części ?
Części samochodowe online - Motostacja pl

jarcun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 27 maja 2012, 17:24
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jarcun » 30 sie 2012, 20:32

na zimno wszystkie wskazania temperatur powinny być zblićone a skoro tobie z -40 skacze na +150 to logiczne jest że to nie działa poprawnie

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 30 sie 2012, 21:01

RomanS tak założone tylko i wyłącznie oryginały. Czy jest możliwe że, auto stało w garażu i przy zamkniętych drzwiach z dzisiejszą temperaturą zewnętrzną 28* może tak wzrosnąć temperatura oleju na biegu jałowym? Jeżeli nie to może jakieś sugestie odnośnie tego przypadku.Bo w rzeczywistości nie wiem od czego zacząć.
To log przed wyjazdem na urlop dwa miesiące temu.
007 http://vaglog.rtnet.pl/dawid7721_89516.html

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 30 sie 2012, 21:51

dawid77, log pod wzgledem temp oleju jest moim zdaniem OK. U mnie tez jest tak, ze temp oleju jest jakieś 12 stopni powyżej temp cieczy chłodzącej (przy powolnym rozgrzewaniu do logów statycznych). W trakcie jazdy nie sprawdzałem VAGiem ale z tego co pokazuje zegar to maksymalnie pod 120 stopni czasem podchodzi (ale rzadko, ostra jazda autostradowa). Przewaznie w granicach 100-110 stopni w jeździe miejskiej lub pozamiejskiej ale "przepisowej".
Tak, że jak Ty masz 150 a do tego skacze jak napisałeś, to faktycznie jak napisał jarcun, to nie jest OK.

Dlaczego wymieniałeś termostat to się domyślam <okok>

Ale dlaczego wymieniałeś czujnik temperatury oleju ? Był zepsuty ?
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 31 sie 2012, 06:35

RomanS pisze:Ale dlaczego wymieniałeś czujnik temperatury oleju ? Był zepsuty ?
Tak myślałem ale się myliłem nowy czujnik ma takie same wskazania jak i stary.
Zrobiłem test zegarów przed wymianą i było ok dlatego zdecydowałem się go wymienić ale to niczego nie zmieniło.

jarcun
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 27 maja 2012, 17:24
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: jarcun » 01 wrz 2012, 14:02

uzupełnione. Skoro na starym i nowym czujniku jest to samo to może przejrzyj kabel czy jest ok

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 07 wrz 2012, 06:23

Wyjaśnione na kostce dwu pinowej był ułamany wtyk w kostce :> i już na vagu wszystko ok.
Natomiast temperatura oleju na zegarze nadal się nie podnosi i wczoraj przy teście zegarów wszystkie działają poprawnie oprócz temp. oleju <uoee>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja