Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AJK 2.7 230 KM] Dziwna sprawa

Silniki benzynowe
krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

[ AJK 2.7 230 KM] Dziwna sprawa

Post autor: krystek13 » 04 wrz 2012, 15:44

Witam.A więc ta dziwna sprawa wygląda tak,na VAG-u nie ma błędów:/
Auto strasznie nie równo pracuje,jak by zapłon wyskakiwał,im cieplejszy silnik tym gorzej pracuje,i tu obstawiam padnięty moduł zapłonu:)
Teraz pytanie do klubowiczów:
czy przez wypadanie zapłonu może się bardziej grzać turbina?więcej wciągać paliwa?Pytam bo nigdy wcześniej nie miałem samochodu doładowanego,tym bardziej przez dwie suszarki:)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 04 wrz 2012, 16:23

Jak będą wypadały zapłony, to będzie to zanotowane jako błąd w ECU, więc szukaj innej przyczyny :(

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 04 wrz 2012, 16:27

Raz miałem przypadek że błędów nie było a padnięty był moduł,inna rzecz jaka przychodzi mi do głowy to zapchany kat,ale spaliny lekko wychodza z tłumika,czuć tylko nie równą prace silnika no i prawe turbo sie grzeje strasznie.Grzać się może też przez dopalanie paliwa w turbinie i prekacie:/Brak pomysłow:/
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 04 wrz 2012, 16:31

Ciśnienie spalin można zmierzyć manometrem, to pozwoli określić drożność obu wydechów :(
Nie wydaje mi się, aby to była kwestia wypadania zapłonu, prędzej może być zapchany kat/prekat :(

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 04 wrz 2012, 16:40

ale czy kat lub prekat zapchał by się od razu,na dwóch wydechach?Raczej mało prawdopodobne:/Samochód pracował normalnie aż do wczoraj:/Silnik zaczoł szarpać na biegu jałowym,puzniej podczas jazdy było tak że jechałem np 30km/h i dodawałem gazu to było słychać turbiny,ale silnik nie chciał się wkręcić,dopiero po jakiś 3-5 sekundach było tak jak by wszystkie cylindry zaczeły pracowac i auto wyrywało do przodu.
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 04 wrz 2012, 16:48

Dobra, a jakieś błędy w sterowniku silnika?

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 04 wrz 2012, 16:52

no właśnie nic nie pokazało
340KM i 500NM :)

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 04 wrz 2012, 18:41

Dzięki:)
W sumie świece są nowe,mają zrobione coś koło 6000km.Ale sprawdzę.Jutro dostanę nowy moduł więc się okarze:/Mam tylko nadzieje że to nie katy:)i po wymianie modułu wszystko wróci do normy:)
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
Mirras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 06 lut 2012, 15:53
Lokalizacja: Reńska Wieś/k Koźla

Post autor: Mirras » 13 wrz 2012, 22:44

panowie przepraszam ze sie tak podepne pod temat ale zastanawiem sie nad usunięciem katów prekatów nigdzie nie odnalazłem tematu czypo ich usunięciu trzeba coś zmieniać w starownikach docztyałem tylko ze nie wolno montować strumiennic tylko puchy zeby sie spaliny rozpręzały gdzieś słyszałem ze sondy mogą durnieć po takiej operacji
nieważne czym jeździsz, ważne że to AUDI

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 13 wrz 2012, 22:54

Mirras pisze: gdzieś słyszałem ze sondy mogą durnieć po takiej operacji
lambdy na pewno będą szalały, ale załóż może swój temat,co?

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 06 paź 2012, 15:43

Witam.
A więc tak.Po wymianie modułów nic się nie poprawiło,udało mi się konkretnie połączyć vagiem i okazało się że siedzi sonda Bank2,długo nie myśląc zamówiłem dwie nowe sondy org. BOSCH,po ich wymianie było dobrze 2 dni:/
Okazało się ze teraz sonda Bank1.Czy to możliwe żeby nowa odrazu padła?
VAG pokazuje błędy:
16518-Oxygen(lambda)Sensor B1S1;Not Activity
P0134-35-10-INTERMITTENT
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 06 paź 2012, 22:09

Sprawdz przewody. Byc moze ktorys sie odlaczyl i stad zamieszanie. Mozliwe tez, ze nowka sztuka padla-zdarza sie..

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 08 paź 2012, 05:16

Masz w opisie 230KM, pewnie AJK jak mój, w AJK nie pokaże błędu "Misfire Detected", także może być walnięta któraś cewka, załatw/kup jakąś sprawną i trzeba po kolei podmieniać, innej rady nie ma, wykręć świece, zobacz czy któraś nie wygląda inaczej od reszty. Błąd od sondy daje się skasować czy zaraz powraca?

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 08 paź 2012, 09:43

Naprawa zakończona,założyłem starą,dobrą sonde i wszystko wróciło do normy:)Auto zaczeło spalać normalne ilości paliwa:) i normalnie jezdzić.Najgorsze że kase za jedną sąde jestem w plecy
:/
Pozdrawiam
340KM i 500NM :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 08 paź 2012, 11:33

No dobra, ale jeśli stara jest sprawna i działa prawidłowo, a ta, którą kupiłeś nie działa prawidłowo to reklamuj, a może zwrot kasy dostaniesz <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga