Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

S6 C5 ANK - amortyzatory

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

S6 C5 ANK - amortyzatory

Post autor: Zagór » 31 sie 2012, 14:25

Witam

Jako że Was tu więcej, postanowiłem się poradzić.
Amortyzatory ledwo zipią :( 250k km na blacie a jak znam życie, to jeżdżą w tym aucie od fabryki, więc zapadła decyzja zmiana i tu zonk :(
Ori ASO - drogie i nie wiem czy aż tyle warte - 4 sztuki to prawie koszt zakupu Bilsteina B16 PSS-9, a do tego warto byłoby zmienić i sprężynę, bo swoje też już zrobiła :(

Więc na placu boju pozostały dwa rozwiązania
1. Bilstein B8 Sprint x4 + jakaś sprężyna i tu znowu problem, bo nie ma nic normal, wszystko - 30, -40 itd.
2. Bilstein B14 - gwint - ale nie będzie glebiona, choć wiadomo że 2 cm spadnie, bo zakres jest - 30 do -70 a seryjnie S6 z 1BD jest -10

Koszt pewnie porównywalny, ale jak Bilstein coś złożył do kupy razem, to może to będzie lepiej działać niż Bilstein + HR, czy inne sprężyny??

Awatar użytkownika
maciejjernas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 222
Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejjernas » 31 sie 2012, 20:10

A moze taki zestaw:
EIBACH Pro-Street-S AUDI PSS65-15-005-04-22

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 31 sie 2012, 22:00

maciejjernas pisze:A moze taki zestaw:
EIBACH Pro-Street-S AUDI PSS65-15-005-04-22
Dzięki, propozycja warta rozważenia
Cenowo trochę lepiej niż B14, ale....
1. to jednak Eibach - wiem robi dobre sprężyny, ale amortyzatory IMO Bilstein robi lepsze, dodatkowym plusem jest to, że każdy Bilstein (chyba od B6 w górę) jest rozbieralny, można zmienić jego charakterystykę, i podatny na regenerację, po takim zabiegu mamy nówkę amortyzator :)
2. jest -40, a to kolejne 10mm w dół, a ja chcę uniknąć glebienia auta :)
Ale koszt zakupu mniejszy, tylko chyba nie na tyle, żeby zrekompensował + B14.

Może ktoś coś jeszcze podrzuci, poczekam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja