Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] brak mocy co jakis czas

Silniki wysokoprężne
gogosiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 04 lut 2012, 22:03
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: gogosiek » 30 sie 2012, 22:30

nie ma wycieku oleju wszędzie sucho, ale olej trochę łyka czy na pewno turbinka?

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 31 sie 2012, 09:10

mozesz ja sprawdzic mechanicznie zdejmujac filtr powietrza i gume z turbiny nastepnie wkladasz palec do turbo i ruszaj sworzniem w kazda strone jak poczujesz luzy to regeneracja.

gogosiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 04 lut 2012, 22:03
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: gogosiek » 31 sie 2012, 18:05

luzu na pewno nie ma bo sprawdzałem

Awatar użytkownika
ceemack
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 187
Rejestracja: 26 sie 2008, 05:50
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: ceemack » 31 sie 2012, 19:52

jak nie ma luzu na turbo to spróbuj dolac do paliwa jakiegos srodka do czyszczenia wtrysków np stp ja miałem podobie taki dziwny odłosz niby szurania przy puszcaniu gazu, spróbuj tego mi to pomogło a i dodam ze stało mi sie to po tym jak zatankowałem fure na jakiejs stacji '' krzak" od tamtego czasu zawsze shell i vpower
AUDI RULES

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 09 kwie 2017, 20:06

Witam koledzy
Mam problem ze swoją Audiczką od czasu do czasu brakuje mi mocy właściwie teraz to praktycznie jej nie ma
Po zgaszeniu silnika slychać jakiś dziwny dzwięk z zaworu Egr
Podpiąłem kompa pokazało błąd P0403 związany z zaworem Egr zrobiłem jego test i oczywiście podczas testu slychać było z niego jakby się w środku coś łamało
Czy to tryby już mówią papa?
Czy są jakieś zestawy naprawcze trybów czy tylko wymiana na drugi zawór?
Z góry dzieki
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 21:47 przez Maciek1995, łącznie zmieniany 1 raz.

maszczu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 18 lis 2012, 10:11
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: maszczu » 09 kwie 2017, 20:55

Hej

Miałem to samo u siebie , EGR jest do wymiany koniecznie na ori VDO...

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 09 kwie 2017, 21:48

A co sądzicie o tym że zamiast ładować nowy Egr to wyłączyć go programowo?

maszczu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 18 lis 2012, 10:11
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: maszczu » 10 kwie 2017, 19:53

Sa tacy co mowia zeby zaslepic i bedzie git, ja osobiscie wymienilem na nowy bo u mnie wszytko musi byc tak jak fabryka dala :>

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 10 kwie 2017, 20:24

Ale chcialbym go wylaczyc programowo i podniesc moc od razu

[ Dodano: 2017-04-10, 20:24 ]
Na ten moment żeby sie jakoś taczać to dolutowałem kawałek trytytki do trybu żeby się obracał i działa :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga