Testy zakonczone. Wahacze wytrzymaly rowno 3 lata, czyli c.a. 45tys. km. Poleciala cala lewa strona, dwa gorne i dolny tyl, co pozwala przypuszczac, ze moglo to nastapic po zaliczeniu jakiejs dziury. Prawa strona jeszcze ok. kolejny rok powinna wytrzymac. Niezle, jak na zestaw za 550zl (tyle obecnie kosztuja). I nasuwa sie pewien wniosek: na dziury nie ma mocnych (wahaczy). W razie czego, lepiej juz rozwalic zawieszenie za 500zl niz za 2500zl :Ddiabel pisze:Tez postanowilem zostac testerem MasterSportow :D Zobaczymy, jak beda sie sprawowac. Cena na Allegro: 709PLN z przesylka, gwarancja na 2 lata.
[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
to gratulacje kolego 45tys km to niezły wynik na takich tanich wahaczach
a możesz powiedzieć jeszcze jakie masz koła
też w najbliższym tyg teraz zamawiam MASTER-SPORTy wiadomo że muszą być jeszcze dobrze zamontowane i odpowiednio przykręcone. Znajomy mi opowiadał że LMO mu padły po 25tys km a miał standardowe felgi audi 15" na dużym profilu a komplet LMO prawie 2tys zł.
mi na 18" i profilu 40 jakieś niby wzmacniane badziewie wytrzymało prawie 40tys km za 700zł komplet
ale teraz czas na MASTER-SPORTy
a możesz powiedzieć jeszcze jakie masz koła
też w najbliższym tyg teraz zamawiam MASTER-SPORTy wiadomo że muszą być jeszcze dobrze zamontowane i odpowiednio przykręcone. Znajomy mi opowiadał że LMO mu padły po 25tys km a miał standardowe felgi audi 15" na dużym profilu a komplet LMO prawie 2tys zł.
mi na 18" i profilu 40 jakieś niby wzmacniane badziewie wytrzymało prawie 40tys km za 700zł komplet
ale teraz czas na MASTER-SPORTy
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Przymierzam się do wymiany kompletu na Master Sport.
Czy ktoś z was wymieniał samodzielnie wahacze?
Czy opłaca się samodzielnie za to zabierać? - Jaki koszt szacunkowy może być w serwisie/warsztacie?
Czy potrzebuję ściągacz do sprężyn?
W ubiegłym roku w serwisie wymienili mi prawego banana i lewy wachacz reakcyjny górny na RUVILLE i niespełna po 20tyś padły. Teraz ponaddto widzę popękane gumy w innych wachaczach dlatego myslę o wymianie kompletu.
Co Wy "doświadczeni" już w tym temacie radzicie?
Czy ktoś z was wymieniał samodzielnie wahacze?
Czy opłaca się samodzielnie za to zabierać? - Jaki koszt szacunkowy może być w serwisie/warsztacie?
Czy potrzebuję ściągacz do sprężyn?
W ubiegłym roku w serwisie wymienili mi prawego banana i lewy wachacz reakcyjny górny na RUVILLE i niespełna po 20tyś padły. Teraz ponaddto widzę popękane gumy w innych wachaczach dlatego myslę o wymianie kompletu.
Co Wy "doświadczeni" już w tym temacie radzicie?
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:12
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Ja na oryginalnych zrobilem już 60tyś. wymieniane były 5lat temu w serwisie w Szwajcarii,a po Polsce zrobione 40tys. Do wymiany mam górny przedni bo jest naderwany. Od trzech lat smigam na 18" lato zima 16". Wymienie tylko ten jeden na MasterSport i zobaczę ile jeszcze wytrzyma oryginał. Mam nadzieje że chociaż 20tys.
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Panowie nie wiem jak to jest, ale w mojej zmieniłem 3 miesiące temu całe zawieszenie. Było jeszcze calutkie oryginalne 2002. Przejechane miałem 130 tys. (koła 18 stki) Nic nie stukało,dosłownie cisza, ale gumy w tulejach były już delikatnie pokruszone.Wymieniłem wszystko na ruville. Było niewiele tańsze od LMO, no ale tańsze. Przejechałem 9 tys ,a 90% mojej jazdy to nowa droga, gładka jak stół.Zaczął stukać górny wahacz.Mechanik twierdzi , że na pewno trafiłem w dziurę. Wiem, że trafiłem raz w jedną dziurę, ale nawet z felgą nic się nie stało, a końcówka do wymiany!!??? To co to za niby niemiecka firma to ruville, skoro oryginalne potrafiły wytrzymać setki dziur i nierówności. W a4 (fele 17stki)mojej żony mam LMO. Jeździłem tą samą trasą ,zrobiłem ponad 80 tyś i jakoś nic się nie dzieje! LMO to firma, a nie jakiś pseudo niemiecki ruville.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
Ruville to tylko "pakowacz" to co znajduje się w środku opakowania to loteria, coraz częściej jest to tania chińszczyznadareka44 pisze:Panowie nie wiem jak to jest, ale w mojej zmieniłem 3 miesiące temu całe zawieszenie. Było jeszcze calutkie oryginalne 2002. Przejechane miałem 130 tys. (koła 18 stki) Nic nie stukało,dosłownie cisza, ale gumy w tulejach były już delikatnie pokruszone.Wymieniłem wszystko na ruville. Było niewiele tańsze od LMO, no ale tańsze. Przejechałem 9 tys ,a 90% mojej jazdy to nowa droga, gładka jak stół.Zaczął stukać górny wahacz.Mechanik twierdzi , że na pewno trafiłem w dziurę. Wiem, że trafiłem raz w jedną dziurę, ale nawet z felgą nic się nie stało, a końcówka do wymiany!!??? To co to za niby niemiecka firma to ruville, skoro oryginalne potrafiły wytrzymać setki dziur i nierówności. W a4 (fele 17stki)mojej żony mam LMO. Jeździłem tą samą trasą ,zrobiłem ponad 80 tyś i jakoś nic się nie dzieje! LMO to firma, a nie jakiś pseudo niemiecki ruville.
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
kurczę poczytałem i sam nie wiem na co się zdecydować, poprosiłem brata, który pracuje w serwisie aby zorientował się w hurtowniach jakie ich zaopatrują jakie są ceny kompletów, byłem zdecydowany na lmo ale niestety niedostępne na tą chwilę a w innej hurtowni kosmiczna cena, febi ok.1200 a meyle 1350 przy czym zaznaczyli że meyle na pewno lepsze od febi. mam zamiar pojeździć jeszcze z 2 lata tym autem czyli jakieś 3-4k km i nie wiem czy lepiej zainwestować w coś takiego jak meyle czy febi czy lepiej wymienić 2 razy tańszy zestaw. robocizny nie liczę bo kosztuje mnie niewiele
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga