Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
diabel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 23 maja 2009, 19:05
Lokalizacja: Łódź

Post autor: diabel » 24 lip 2012, 17:33

diabel pisze:Tez postanowilem zostac testerem MasterSportow :D Zobaczymy, jak beda sie sprawowac. Cena na Allegro: 709PLN z przesylka, gwarancja na 2 lata.
Testy zakonczone. Wahacze wytrzymaly rowno 3 lata, czyli c.a. 45tys. km. Poleciala cala lewa strona, dwa gorne i dolny tyl, co pozwala przypuszczac, ze moglo to nastapic po zaliczeniu jakiejs dziury. Prawa strona jeszcze ok. kolejny rok powinna wytrzymac. Niezle, jak na zestaw za 550zl (tyle obecnie kosztuja). I nasuwa sie pewien wniosek: na dziury nie ma mocnych (wahaczy). W razie czego, lepiej juz rozwalic zawieszenie za 500zl niz za 2500zl :D

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 24 lip 2012, 18:58

to gratulacje kolego 45tys km to niezły wynik na takich tanich wahaczach <lol>

a możesz powiedzieć jeszcze jakie masz koła :>

też w najbliższym tyg teraz zamawiam MASTER-SPORTy wiadomo że muszą być jeszcze dobrze zamontowane i odpowiednio przykręcone. Znajomy mi opowiadał że LMO mu padły po 25tys km a miał standardowe felgi audi 15" na dużym profilu a komplet LMO prawie 2tys zł.


mi na 18" i profilu 40 jakieś niby wzmacniane badziewie wytrzymało prawie 40tys km za 700zł komplet <rotfl>


ale teraz czas na MASTER-SPORTy <lol>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
diabel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 23 maja 2009, 19:05
Lokalizacja: Łódź

Post autor: diabel » 25 lip 2012, 08:50

xpbit pisze:to gratulacje kolego 45tys km to niezły wynik na takich tanich wahaczach <lol>

a możesz powiedzieć jeszcze jakie masz koła :>
kola standardowe 15" opony 195/65 R15

Pittip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 02 lis 2010, 10:37
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Pittip » 08 sie 2012, 15:48

Przymierzam się do wymiany kompletu na Master Sport.
Czy ktoś z was wymieniał samodzielnie wahacze?
Czy opłaca się samodzielnie za to zabierać? - Jaki koszt szacunkowy może być w serwisie/warsztacie?
Czy potrzebuję ściągacz do sprężyn?

W ubiegłym roku w serwisie wymienili mi prawego banana i lewy wachacz reakcyjny górny na RUVILLE i niespełna po 20tyś padły. Teraz ponaddto widzę popękane gumy w innych wachaczach dlatego myslę o wymianie kompletu.

Co Wy "doświadczeni" już w tym temacie radzicie?
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 08 sie 2012, 19:39

ja mam meyle hd narazie 1 k XDDDD zadnych stuków XD

Awatar użytkownika
Splawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 02 sie 2009, 09:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Splawik » 11 sie 2012, 08:41

Zajcu pisze:ja mam meyle hd
Też się na to skusiłem w maju.
Pittip pisze:Jaki koszt szacunkowy może być w serwisie/warsztacie?
Ja zapłaciłem za wymianę kompletu 300zł + zbieżność 80zł.

dominik8484
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:12
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Post autor: dominik8484 » 11 sie 2012, 11:24

Ja na oryginalnych zrobilem już 60tyś. wymieniane były 5lat temu w serwisie w Szwajcarii,a po Polsce zrobione 40tys. Do wymiany mam górny przedni bo jest naderwany. Od trzech lat smigam na 18" lato zima 16". Wymienie tylko ten jeden na MasterSport i zobaczę ile jeszcze wytrzyma oryginał. Mam nadzieje że chociaż 20tys.

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 19 sie 2012, 14:21

Panowie nie wiem jak to jest, ale w mojej zmieniłem 3 miesiące temu całe zawieszenie. Było jeszcze calutkie oryginalne 2002. Przejechane miałem 130 tys. (koła 18 stki) Nic nie stukało,dosłownie cisza, ale gumy w tulejach były już delikatnie pokruszone.Wymieniłem wszystko na ruville. Było niewiele tańsze od LMO, no ale tańsze. Przejechałem 9 tys ,a 90% mojej jazdy to nowa droga, gładka jak stół.Zaczął stukać górny wahacz.Mechanik twierdzi , że na pewno trafiłem w dziurę. Wiem, że trafiłem raz w jedną dziurę, ale nawet z felgą nic się nie stało, a końcówka do wymiany!!??? To co to za niby niemiecka firma to ruville, skoro oryginalne potrafiły wytrzymać setki dziur i nierówności. W a4 (fele 17stki)mojej żony mam LMO. Jeździłem tą samą trasą ,zrobiłem ponad 80 tyś i jakoś nic się nie dzieje! LMO to firma, a nie jakiś pseudo niemiecki ruville.
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

swis79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 sie 2011, 14:44
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: swis79 » 23 sie 2012, 13:16

dareka44 pisze:Panowie nie wiem jak to jest, ale w mojej zmieniłem 3 miesiące temu całe zawieszenie. Było jeszcze calutkie oryginalne 2002. Przejechane miałem 130 tys. (koła 18 stki) Nic nie stukało,dosłownie cisza, ale gumy w tulejach były już delikatnie pokruszone.Wymieniłem wszystko na ruville. Było niewiele tańsze od LMO, no ale tańsze. Przejechałem 9 tys ,a 90% mojej jazdy to nowa droga, gładka jak stół.Zaczął stukać górny wahacz.Mechanik twierdzi , że na pewno trafiłem w dziurę. Wiem, że trafiłem raz w jedną dziurę, ale nawet z felgą nic się nie stało, a końcówka do wymiany!!??? To co to za niby niemiecka firma to ruville, skoro oryginalne potrafiły wytrzymać setki dziur i nierówności. W a4 (fele 17stki)mojej żony mam LMO. Jeździłem tą samą trasą ,zrobiłem ponad 80 tyś i jakoś nic się nie dzieje! LMO to firma, a nie jakiś pseudo niemiecki ruville.
Ruville to tylko "pakowacz" to co znajduje się w środku opakowania to loteria, coraz częściej jest to tania chińszczyzna

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 24 sie 2012, 18:21

jeśli zamierzasz tym samochodem jeździć, to daruj sobie MasterSport. Przejedziesz na nich 10-30tys. Ale to nie znaczy, że nie padną po kilku tysiacach (tak jak kumplowi w Passacie). Ja mam nalatane już ~60kkm na LMO po polskich drogach i polecam ten kierunek. Chyba, że jeździsz mało.

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 25 sie 2012, 11:00

Ja już wypowiadałem się na temat zawieszenia Febi. Teraz stuka jeszcze bardziej niż wcześniej, niebawem jade do mechanika.

Chciałem napisać, że oryginalne zawieszenie po 220ttk nie stukało tak mocno jak nowe Febi po 20tyś!! Zapewne to jeden wahacz się wybił, ale jednak.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 05 wrz 2012, 20:42

kurczę poczytałem i sam nie wiem na co się zdecydować, poprosiłem brata, który pracuje w serwisie aby zorientował się w hurtowniach jakie ich zaopatrują jakie są ceny kompletów, byłem zdecydowany na lmo ale niestety niedostępne na tą chwilę a w innej hurtowni kosmiczna cena, febi ok.1200 a meyle 1350 przy czym zaznaczyli że meyle na pewno lepsze od febi. mam zamiar pojeździć jeszcze z 2 lata tym autem czyli jakieś 3-4k km i nie wiem czy lepiej zainwestować w coś takiego jak meyle czy febi czy lepiej wymienić 2 razy tańszy zestaw. robocizny nie liczę bo kosztuje mnie niewiele

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 05 wrz 2012, 21:05

grzałka pisze: mam zamiar pojeździć jeszcze z 2 lata tym autem czyli jakieś 3-4k km

Do takiego deklarowanego przebiegu to można zainwestować w najtańsze lub pomęczyć się z tym co jest. <luzik> :)

Awatar użytkownika
aras123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 17 gru 2011, 19:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: aras123 » 05 wrz 2012, 21:49

LMO z pozdzieranymi znaczkami ale w sklepie a nie allegro,
komplet 1500, +robota 250 (obie strony)
zrobione ~20tys i buzia dupcia laska prezesa

iro83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 15 mar 2010, 13:36
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: iro83 » 06 gru 2012, 08:30

aras123 pisze:LMO z pozdzieranymi znaczkami ale w sklepie a nie allegro,
komplet 1500, +robota 250 (obie strony)
zrobione ~20tys i buzia dupcia laska prezesa
u mnie na LMO padło 45 tys. i jeździmy dalej ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga