Witam wszystkich forumowiczów...
Dzisiaj po udanym wypoczynku urlopowym udałem sie w drogę do domu...i aby nie było za miło po przejechaniu ok 40 km dało się usłyszeć takie delikatne, miarowe (wraz ze wzrostem obrotów) "cykanie", jakby spaliny z nieszczelnego układu wychowego...poza tym wszystko było OK...po ok 150 km i małej przerwie na kawę, po przejechaniu kilku kilometrów samochód stracił moc (tzn. jechał ale przyśpieszanie porównywalne do Poloneza)...cykanie z czasem robiło sie coraz głośniejsze aż w końcu po przejechaniu kolejnych 150 km ,pod domem zapaliła mi się kontrolka silnika...
Czt ktoś z Was miał może podobny przypadek lub wie co może być przyczyną ?
I tak na koniec udanego urlopu straciłem w miarę dobry humor:(
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję
PS
Kod silnika BLB i zdaje sie powinno być jeśli 103 to KW
U mnie i tak troche wyżej bo turbina CAHA pod maską...
[ BLB 2.0 103 KM] Nagły spadek mocy, cykanie i kontrolka sil
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:55
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
[ BLB 2.0 103 KM] Nagły spadek mocy, cykanie i kontrolka sil
Ostatnio zmieniony 25 sie 2012, 23:15 przez escobar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 20 wrz 2011, 15:55
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Ciepło Panowie, ciepło...
Puścił spaw takiej rurki w chłodnicy recyrkulacji spalin i zamiast do turbiny spaliny szły pod maskę.
Teraz to już tylko problem z kupieniem tego ustrojstwa, w A4 silnik ułożony inaczej a do A6 z tym silnikiem części jak na lekarstwo bo przy tym samochodzie taki w miarę słaby silnik nie jest za często spotykany...
Po dwóch dniach usilnych poszukiwań pozostanie mi chyba serwis i wydatek ok. 1 400 zł
Po wielkich poszukiwaniach używka znaleziona, pacjent wyleczony wszystko wrocilo do poprzedniego stanu.
Wszystkim dziękuję za sugestie i uwagi, temat do zamknięcia.
Puścił spaw takiej rurki w chłodnicy recyrkulacji spalin i zamiast do turbiny spaliny szły pod maskę.
Teraz to już tylko problem z kupieniem tego ustrojstwa, w A4 silnik ułożony inaczej a do A6 z tym silnikiem części jak na lekarstwo bo przy tym samochodzie taki w miarę słaby silnik nie jest za często spotykany...
Po dwóch dniach usilnych poszukiwań pozostanie mi chyba serwis i wydatek ok. 1 400 zł
Po wielkich poszukiwaniach używka znaleziona, pacjent wyleczony wszystko wrocilo do poprzedniego stanu.
Wszystkim dziękuję za sugestie i uwagi, temat do zamknięcia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga