
[ C5+LPG] 2.7 biturbo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 mar 2012, 23:20
- Lokalizacja: kępno
[ C5+LPG] 2.7 biturbo
witam chciał bym się dowiedzieć jaką najlepiej instalacje założyć do mojej audi i czy ten silnik jest odporny na lpg , i jeżeli ktoś ma gaz w takim silniku to jak wychodzi ze spalaniem
, z góry dziękuje za odpowiedź

- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
moja właśnie stroi na warsztacie-montują gaz. mój gazownik (polecany na lpg-forum.pl) założy mi 2x reduktor, hanki i sterownik lpgtech, zbiornik toroidalny 72l. podobno ten sterownik daje radę i jest jakościowo zbilożony do staga, podobno, możliwościami przewyższa staga. jak będzie zobaczymy...
koszt instalacji 4300pln.
wydaje mi się, że i tak warto, bo przez 3 tyg użytkowania tego samochodu na pb, zaoszczędziłbym już ok 400-500pln

wydaje mi się, że i tak warto, bo przez 3 tyg użytkowania tego samochodu na pb, zaoszczędziłbym już ok 400-500pln

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 mar 2012, 23:20
- Lokalizacja: kępno
a taki gaz mógł by być bo mi gazownik polecił
http://allegro.pl/instalacja-lpg-brc-se ... 03384.html

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
odpuść sobie brc. patrz za stagiem/lpgtech.blazej1991 pisze:a taki gaz mógł by być bo mi gazownik poleciłhttp://allegro.pl/instalacja-lpg-brc-se ... 03384.html
graty z tej aukcji są na styk, a jeśli są na styk to są za słabe

do tego silnika potrzebujesz zapas, tym bardziej jeśli planujesz w przyszłości bliższej lub dalszej zrobić mu czipsa

zapytaj na lpg-forum.pl co ma ci gaziarz zamontować, podrzuć im ew. ww. zestaw i dowiesz się, co kumaci gazownicy myślą o tej konfiguracji.
auto odebrałem z warsztatu, koszt całkowity 4200pln.
blazej1991, jesteś z bralina jeśli się nie mylę. warsztat, w którym montowałem instalację znajduje się w okolicy wrocławskiego psiego pola, jeśli chcesz podrzucę ci namiary na PW.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 mar 2012, 23:20
- Lokalizacja: kępno
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
koleś jest spod wrocławia, chcesz? nie ma problemu.
powiem tylko, że fura lata ładnie, tak jak na benzynce, na trasie 1600km, średnie spalanie przy 130km/h wypił mi 11,2ltr lpg, a przy 160-180, ok 14,5-15ltr;) nic tylko gazować i zapier....
adres:
Paweł Rząca
ul.Polna 12
51-361 Wilczyce koło Wrocławia
tel.509633733
normalny koleś, prywatnie użytkownik S6, tylko nastaw się na kilka dni bez auta;)
mój był unieruchomiony na 3dni, ale mieli niezłą zabawę z nim.
powiem tylko, że fura lata ładnie, tak jak na benzynce, na trasie 1600km, średnie spalanie przy 130km/h wypił mi 11,2ltr lpg, a przy 160-180, ok 14,5-15ltr;) nic tylko gazować i zapier....

adres:
Paweł Rząca
ul.Polna 12
51-361 Wilczyce koło Wrocławia
tel.509633733
normalny koleś, prywatnie użytkownik S6, tylko nastaw się na kilka dni bez auta;)
mój był unieruchomiony na 3dni, ale mieli niezłą zabawę z nim.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 mar 2012, 23:20
- Lokalizacja: kępno
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
problem polegał na ty, że nie mieli gdzie tych gratów upchać pod maską, bo nima miejsca 
u ciebie będą mieli lepiej,bo widziałem już model taki jak twój zagazowany i reduktory zmieściły się pod maską. u mnie zakładali po sztuce w błotniku
do tego trzeba wężologię poprowadzić, podłączać, regulować to wszystko czas. najprawdopodobniej nie bedziesz miał auta na 2 dni
uwierz mi, lepiej niemieć auta przez 2-3 dni i mieć wszystko zrobione na cacy, niż zrobić to w jeden dzień i mieć wszystko wrzucone pod maskę byle jak, i jeździć do poprawek raz w tygodniu...
później zrobię zdjęcia jak to u mnie wygląda, spalanie jak kilka postów wyżej. ja póki co jestem zadowolony, a zrobiłem na LPG już kilka tyś km... co najważniejsze fura zapier... jak należy

u ciebie będą mieli lepiej,bo widziałem już model taki jak twój zagazowany i reduktory zmieściły się pod maską. u mnie zakładali po sztuce w błotniku


później zrobię zdjęcia jak to u mnie wygląda, spalanie jak kilka postów wyżej. ja póki co jestem zadowolony, a zrobiłem na LPG już kilka tyś km... co najważniejsze fura zapier... jak należy

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
metyoo powiem Ci, że faktycznie niebieskie Hany świetnie się sprawują z tym silnikiem - tak jak radziłeś
dzięki 


Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
viewtopic.php?t=3681
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Całkiem przyzwoicie założona instalka
Dałbyś radę zrobić zdjęcia, jak i gdzie wkręcone są dysze w kolektor? Wiem, że tam ciasno, ale może się da
Piszę w związku z tematem -c5-lpg-koncowka-wtryskiwacza-bosch-vt49140.htm - jak ja sobie zmieniłem adaptery na wkrętki, to mi spalanie podskoczyło chyba ze 20% . Mam pewną teorię co do tego
i zdjęcia Twoich wkrętek pomogłyby mi ją potwierdzić lub obalić
ps. zdjęcia "całościowe" mojej instalki http://elfly.pl/inne/calosc.jpg http://elfly.pl/inne/reduktor.jpg

Dałbyś radę zrobić zdjęcia, jak i gdzie wkręcone są dysze w kolektor? Wiem, że tam ciasno, ale może się da



ps. zdjęcia "całościowe" mojej instalki http://elfly.pl/inne/calosc.jpg http://elfly.pl/inne/reduktor.jpg
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Reduktor mam jeden - trochę pomodzony PRINS. Obawiałem się, że nie starczy na 300PS w turbo, ale daje radę
.
Też postaram się wrzucić zdjęcia mojej instalki ze zdjętymi pokrywami jak zrobię fotki, bo te dwa powyżej to jedyne, jakie udało mi się znaleźć.

Też postaram się wrzucić zdjęcia mojej instalki ze zdjętymi pokrywami jak zrobię fotki, bo te dwa powyżej to jedyne, jakie udało mi się znaleźć.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW