Witam, na wstępie zaznaczę że przeszukałem forum i nie znalazłem podpowiedzi usunięcia swojej usterki....
Mianowicie przy szybkiej zmianie biegu na wyższy czy gdy hamuje silnikiem ( przy zmianie biegu na niższy), słyszę taki stuk gdzieś jakby po środku auta ( taki nieco głuchy i jakby metaliczny, jak by guma o metal ), podejrzewam że mam do wymiany poduszkę pod skrzynia biegów.... ale... gdyby nie fakt że jak odpalam silnik, i pracuje on na luzie, słyszę takie metaliczne odgłosy jakby tłumik wpadał w rezonans, dodam gazu i jest ok... tak że podejrzewam że tłumik może gdzieś mieć coś ... ale .... czuje też drgania na pedale sprzęgła, tu może być do wymiany koło dwu masowe... ( choć w sieci ludzie piszą że te drgania są normalne )....
Jutro po pracy ( jak się uda ) podjadę na kanał i sprawdzę cały wydech, ale nie wiem jak sprawdzić resztę .. te poduszki pod skrzynia / silnikiem i te sprzęgło ... ewentualnie inne części zawieszenia , proszę o wskazówki diagnozy poszczególnych części bo ten stuk jest meczący dla ucha.. a wibracje pedału sprzęgła męczące na dłuższy dystans...
[ MANUAL] [A6 C5] "01' " 1.9 TDi ON KM 115 stuk pr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 137
- Rejestracja: 10 cze 2012, 19:13
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żagań
nie, nie znalazłem,aras123 pisze:i co, zlokalizowałeś usterkę?
[ Dodano: 2012-10-21, 12:56 ]
sprawdziłem tłumik, nigdzie nie lata, gumy są ok, natomiast dziwny dźwięk na jałowych obrotach jest ...
co do drgań na pedale sprzęgła, to albo ustały albo się przyzwyczaiłem, nie odczuwam ich już ...
ale stuk przy zmianie biegu z wyższego na niższy dalej jest,
może wiecie dlaczego tak jest ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga