Brak podswietlenia drzwi prawych,help:)
Brak podswietlenia drzwi prawych,help:)
Witam..założyłem nowy temat ponieważ w tych co sa niczego sie człowiek nie dowiedział:) a wiec tak od kad kupiłem fure nie działało mi podświetlenie prawej strony,ale postanowiłem sie za to wziąć w wolnej chwili,poczytałem forum i wziąłem sie do roboty,skutek jest taki ze prawy tył zrobiłem,żarówki świecą i pokazuje na fisie otwieranie drzwi,okazały sie styki tak jak niektórzy radzili na forum ale z prawym przodem mam juz problem ponieważ ani czyszczenie ani nic nie daje,napięcie dochodzi do żarówek oraz do samego mikro włącznika(zaznaczone na zdjeciu),po naciśnięciu jego również jest napięcie na całej tej blaszce oraz obwodzie(dobrałem sie do samego środka z układem scalonym włącznie) a mimo to nie załącza ani jednego światła..a wiec gdzie może być przyczyna,układ walnięty?bo na nim napięcie również jest no ale nic się nie dzieje..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
No tak dokładnie,zasadę działania znam,tylko chodzi o to ze nie załącza nawet bez tego rygielka( sprawdziłem w podobny sposób na drzwiach tylnich jak je robiłem,po przez zdjęcie tego czarnego plastiku który jest zaznaczony na zdjęciu i złączeniu tych blaszek wewnątrz które z kolei po styknieciu daja napięcie na cały obwód co z kolei powodowało zapaleniem się żarówek:) w przypadku włożenia zamka w drzwi zapalały się dopiero po otwarciu drzwi )
Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
U mnie gubiła się masa we wtyczce od zamka (nie od wiązki - w tej części zalanej plastikiem). Ciągłość była na całym obwodzie w środku i swich działał, męczyłem się ze 3 godziny aby to zrobić i nic - poddałem się i zrobiłem bypass masy omijający wtyczkę do krańcówki - wszystko elegancko działa.
Bardzo proste jest sprawdzenie co nawala: wiązka czy zamek - połącz piny we wtyczce zamka: drzwi przód 6 i 8, drzwi tylne 4 i 6. Mam nadzieję, że dobrze pamiętam piny. Jak zaświeci się oświetlenie to problem jest w zamku, a jak nie to wiadomo w wiązce lub dalej.
Bardzo proste jest sprawdzenie co nawala: wiązka czy zamek - połącz piny we wtyczce zamka: drzwi przód 6 i 8, drzwi tylne 4 i 6. Mam nadzieję, że dobrze pamiętam piny. Jak zaświeci się oświetlenie to problem jest w zamku, a jak nie to wiadomo w wiązce lub dalej.
Witam,sorry wszytkich za dluzsza nieobecnosc...a wiec tak instalka napewno spoko bo napiecie dochodzi do samej zarowki,sprawdzilem tez zamiane zamkow z prawego na lewy no i wychodzi na to ze to raczej zamek,moga tez byc te zimne luty jak mowicie ale juz nie chcialo mi sie znowu rozkrecac tego wszystkiego,dlatego wymienie caly zamek bo i zauwazylem ze ktos przy ciegnach sie bawil i sa polutowane mozliwe ze i dla tego czasem mi centralny nie otwieral w tych od pasazera...jak kupie i wstawie to dam znac w niedalekiej pszyszlosci co tam wyszlo;) reszta podswietlenia dziala znakomicie(odpukać he ) 

Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Skoro FIS pokazuje Ci poprawnie, to milkrowyłączniki umieszczone w zamkach drzwi działają poprawnie. Na początek, sprawdź, czy do żarówek przychodzi +12V (powinno być na jednym z biegunów) - jeżeli go nie będzie, to możliwe że jest gdzieś uszkodzenie w okablowaniu, bądź w module komfortu (to z niego wychodzi to napięcie)blackstr8 pisze:Witam, od niedawna jestem posiadaczem a6 c5 i od początku jest problem z oswietleniem prawej strony tzn drzwi prawe przednie i tyl oraz podświetlenie w fotelu pasażera. Na fisie wszystko działa poprawnie. Lewa strona też ok. Czy to wina wyłącznika krańcowego? Z góry dziękuję za podpowiedzi