Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] wtryskiwacze leja

Silniki wysokoprężne
daruniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:35
Lokalizacja: zachodniopomorskie

[ AKN 2.5 150 KM] wtryskiwacze leja

Post autor: daruniu » 14 sie 2012, 14:57

witam wszystkich
moje audi zaczelo tracic moc i kopcic na czarno podczas przyspieszania mechanik wyczyscil turbo oraz odme i powiedzial ze moga lac ktores wtryski chcialbym sprawdzic wtryskiwacze w jakims porzadnym serwisie czy tez u dobrego mechanika, bo tam gdzie mieszkam jest blisko serwis boscha ale nie polecaja go mowia ze partacze :( czy moglby mi ktorys z kolegow polecic takiego sprawdzonego mechanika w zachodniopomorskim i ile to moze kosztowac ;) pozdrawiam

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 14 sie 2012, 16:02

Kolego...mechanik Ci wtryskiwaczy nie sprawdzi gdyz do tego potrzebna jest odpowiednia maszyna ktora kosztuje dobre xxx tys zl....

Ja mimo wszystko bym pojechal do Boscha...czemu ? bo to Bosch...sprawdza Ci wtryski i zrobia wydruk.

Jezeli mimo wszystko nie ufasz Boschowi to mozesz zawsze wyjac wtryskiwacez i wyslac do odpowiedniego serwisu...
Niedawno mi Piotrek polecal 2 serwisy...
o ile pamietam to 1 z nich :
http://www.wtryskiwacze.pl/
drugi polecany :
http://naprawa-wtryskiwaczy.pl/

daruniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:35
Lokalizacja: zachodniopomorskie

wtryski leja

Post autor: daruniu » 14 sie 2012, 17:55

Dzieki za pomoc <luzik> , nie o to chodzi ze nie ufam wszystkim serwisom Bosch ale temu jednemu co jest w mojej okolicy wszyscy mi odradzaja wiec po co sie tam pchac :(

daruniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:35
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: daruniu » 14 sie 2012, 22:19

zibi06 pisze:daruniu, określ czym sugerował sie mechanik stwierdzając potrzebę czyszczenia Turbo jak również sprawdzenia wtrysków ? Tak jak napisałeś "powiedział że mogą lać wtryski" jest zastanawiające. Powiedział ponieważ.... ?
Mechanik sugerowal sie moimi spostrzezeniami na temat auta a mianowicie ze przy obrotach powyzej 2000obr/min pojawia sie turbo dziura a wiec auto przestaje przyspieszac a przy dodawaniu gazu kopci na czarno, zwiekszylo sie minimalnie spalanie a wiec wyczyscil Turbo auto odzyskalo moc wyczyscil odme, kopcenie znacznie sie zmniejszylo ale jeszcze czasami przykopci ale juz nie tak no i powiedzial ze moga lac ktores wtryski a wiec lepiej to sprawdzic w jakims sprawdzonym serwisie Boscha bo sami wiecie co sie moze stac gdy leja wtryski

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 14 sie 2012, 22:44

Kolego po 1 to odmy z tego co czytalem to sie nie czysci tylko wymienia...
kolego zibi06...Kolega zadal konkretne pytanie gdzie warto sprawdzic/regenerowac wtryski...wiec mu odpowiedzialem.

Kolega zibi06 ma tutaj racje. Dobra opcja jest podpiecie Vaga i zlogowanie statyczne grup odpowiedzialnych za uklad wtryskowy ( 004,001,013 i 014 ).

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 14 sie 2012, 23:56

zibi06 pisze:
daruniu pisze: Mechanik sugerowal sie moimi spostrzezeniami
daruniu, Hm....to "trochę" za mało. Czy oprócz Twoich sugestii/odczuć mechanik dysponuje programem diagnostycznym do obsługi aut grupy VAG aby to co naprawia jakoś sprawdzić ?
Diagnostyka => na jej podstawie można wyciągnąć jakieś tam wstępne wnioski. Warto sprawdzić/odczytać zapisane błędy. Sugestie czy subiektywne odczucia są często mylące.
michok pisze:Dobra opcja jest podpiecie Vaga i zlogowanie statyczne grup odpowiedzialnych za uklad wtryskowy ( 004,001,013 i 014 ).

Taaa. a może jak już to na początek komplet logów statycznych i Bs-ów ? Dymienie na czarno to tylko "wada" układu wtryskowego ?
dziurawy dolot, przeplywka, wtryskiwacze, turbo odrzucam gdyz moze skoro mechanik je ogarnal to stwierdzil, ze jest ok. cos pominalem ?

daruniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:35
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: daruniu » 15 sie 2012, 09:38

michok pisze:
zibi06 pisze:
daruniu pisze: Mechanik sugerowal sie moimi spostrzezeniami
daruniu, Hm....to "trochę" za mało. Czy oprócz Twoich sugestii/odczuć mechanik dysponuje programem diagnostycznym do obsługi aut grupy VAG aby to co naprawia jakoś sprawdzić ?
Diagnostyka => na jej podstawie można wyciągnąć jakieś tam wstępne wnioski. Warto sprawdzić/odczytać zapisane błędy. Sugestie czy subiektywne odczucia są często mylące.
michok pisze:Dobra opcja jest podpiecie Vaga i zlogowanie statyczne grup odpowiedzialnych za uklad wtryskowy ( 004,001,013 i 014 ).

Taaa. a może jak już to na początek komplet logów statycznych i Bs-ów ? Dymienie na czarno to tylko "wada" układu wtryskowego ?
dziurawy dolot, przeplywka, wtryskiwacze, turbo odrzucam gdyz moze skoro mechanik je ogarnal to stwierdzil, ze jest ok. cos pominalem ?
witam turbo jest ok przeplywka sprawdzona dolot sprawdzony, nie ma zadnych dziur ani pekniec, niestety ja nie mam i nie umiem poslugiwac sie VAG aby sprawdzic uklad wtryskowy

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 15 sie 2012, 11:08

robert229 pisze:
daruniu pisze:mechanik wyczyscil turbo oraz odme
daruniu, w Twoim roczniku auta odmy się nie czyści bo to nic nie daje,koniecznie musisz wymienić na nową <okok>
Napisz jaki masz typ silnika.
w tytule masz kolego :P. akn

Kolego daruniu, kto Ci bledy odczytywal i czego uzywal ?

Mam prosbe... Powiedz mi kolego jak przeplywka itp. zostala "sprawdzona" ?

minos4u
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 31 sty 2011, 13:01
Lokalizacja: wrocław

Post autor: minos4u » 15 sie 2012, 11:09

kopcenie na czarno przy 2000 obr to raczej dziurawy dolot ewentualnie zablokowany egr

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 15 sie 2012, 13:17

Kolego prosty test na odme...
odpal samochod...niech pochodzi troszke i nagrzeje do 60-70 stopni...wtedy otwierasz maske i odkrecasz koreczek... jak strzeli to odma ;p...

W AKN odma chyba nie padala tak jak w AFB...ale i tak warto profilaktycznie wymienic.

daruniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:35
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: daruniu » 15 sie 2012, 13:38

michok pisze:Kolego prosty test na odme...
odpal samochod...niech pochodzi troszke i nagrzeje do 60-70 stopni...wtedy otwierasz maske i odkrecasz koreczek... jak strzeli to odma ;p...

W AKN odma chyba nie padala tak jak w AFB...ale i tak warto profilaktycznie wymienic.
o to ciekawe spostrzezenie dzieki za podpowiedz sprawdze napewno

Kolego daruniu, kto Ci bledy odczytywal i czego uzywal ?

Mam prosbe... Powiedz mi kolego jak przeplywka itp. zostala "sprawdzona" ?

Bledy odczytywal mi mechanik uzywal pewnie jakiegos programu nie wiem jakiego bo auto zostawilem u niego i on wszystko sprawdzal i robil a co do przeplywki to mowil ze parametry sa dobre wiec sadze ze tez sprawdzal ja przy pomocy VAG

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 15 sie 2012, 13:58

daruniu pisze:
michok pisze:Kolego prosty test na odme...
odpal samochod...niech pochodzi troszke i nagrzeje do 60-70 stopni...wtedy otwierasz maske i odkrecasz koreczek... jak strzeli to odma ;p...

W AKN odma chyba nie padala tak jak w AFB...ale i tak warto profilaktycznie wymienic.
o to ciekawe spostrzezenie dzieki za podpowiedz sprawdze napewno

Kolego daruniu, kto Ci bledy odczytywal i czego uzywal ?

Mam prosbe... Powiedz mi kolego jak przeplywka itp. zostala "sprawdzona" ?

Bledy odczytywal mi mechanik uzywal pewnie jakiegos programu nie wiem jakiego bo auto zostawilem u niego i on wszystko sprawdzal i robil a co do przeplywki to mowil ze parametry sa dobre wiec sadze ze tez sprawdzal ja przy pomocy VAG
Kolego....czy masz mozliwosc zebrania wszystkich logow?
mowiac krotko czy masz laptopa + mozliwosc kupienia/pozyczenia kabla ?

daruniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:35
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: daruniu » 15 sie 2012, 18:34

michok pisze:
daruniu pisze:
michok pisze:Kolego prosty test na odme...
odpal samochod...niech pochodzi troszke i nagrzeje do 60-70 stopni...wtedy otwierasz maske i odkrecasz koreczek... jak strzeli to odma ;p...

W AKN odma chyba nie padala tak jak w AFB...ale i tak warto profilaktycznie wymienic.
o to ciekawe spostrzezenie dzieki za podpowiedz sprawdze napewno

Kolego daruniu, kto Ci bledy odczytywal i czego uzywal ?

Mam prosbe... Powiedz mi kolego jak przeplywka itp. zostala "sprawdzona" ?

Bledy odczytywal mi mechanik uzywal pewnie jakiegos programu nie wiem jakiego bo auto zostawilem u niego i on wszystko sprawdzal i robil a co do przeplywki to mowil ze parametry sa dobre wiec sadze ze tez sprawdzal ja przy pomocy VAG
Kolego....czy masz mozliwosc zebrania wszystkich logow?
mowiac krotko czy masz laptopa + mozliwosc kupienia/pozyczenia kabla ?
Nie nie mam mozliwosci zebrania logow wprawdzie mam laptopa ale nie mam ani kabla ani programu oraz po prostu nie umiem zrobic logow

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 15 sie 2012, 19:03

program to 5 min szukania i masz...kabel...40 zl na allegro.
Chyba, ze Twoj mechanik zrobi/pozyczy Ci kabel

daruniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:35
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: daruniu » 15 sie 2012, 19:18

michok pisze:program to 5 min szukania i masz...kabel...40 zl na allegro.
Chyba, ze Twoj mechanik zrobi/pozyczy Ci kabel
Ok jaki program kolego polecasz posiadam Win7 ? a kabelek jakis konkretny trzeba kupic, mozesz napisac jak zrobic te logi <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja