
Problem z odpalaniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
Koledzy (i koleżanki
).Mam dziwny problem.Czasem zacina mi się kluczyk w stacyjce gdy chcę odpalić(przekręcić w "drógą" pozycję),a czasem przekręci się ale nie odpala,dopiero za którymś razem,nieraz odrazu odpali.Ktoś mi mówił,że przy automacie jest jakiś czujnik w pozycji "P" i "N" i może on nie załapuje i dlatego się tak dzieje.Chcę "psiknąć" spreyem do czyszczenia styków w stacyjkę bo może coś tam nie trybi ale niewiem czy to bezpieczne.Dodam że z kluczykiem serwisowym jest tak samo.Proszę o sugestje.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Andi,a mógł byś napisać gdzie jest ta kostka(co i jak śćiągnąć)oraz jakie piny zmostkować?
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Trochę w tym niejasności bo poza P i N kluczyk nie da się przekręcić w pozycję rozruchuAndi 2.5 tdi pisze:"ZAPAMIęTAJ
Nie da się uruchomić silnika, jesli lewarek nie znajduje się w położeniu "N" lub "P".
Rozrusznik w ogóle nie będzie pracował pomimo przekręcenia kluczyka w pozycje rozruchu silnika. "

Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No to jestem prawie w domu
Pewnie jest jakiś czujnik albo coś takiego co czyta położenie dzwigni zmiany biegów( i jest niezbyt sprawne u mnie),bo raz "czyta" że dzwignia jest na "P" a nieraz nie.Dopiero jak przełączę na "N" albo pociągnę do siebie i mocniej uderzę na "P" to zaskakuje i mogę odpalić.Teraz pytanie:co to jest,gdzie szukać i jak wymienić <szok>

- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
długas, oczywiście niczego nie przesądzam ale jesli pomagają w odpaleniu te manewry dźwignią zmiany biegów to wygląda, że to jest to.
Pod dźwignia zmiany biegów jest płytka sterująca. Szczegółów nie podam, bo sam nigdy nie musiałem sie do tego dobierać, na szczęście. Ale zdejmujesz dźwignię zmiany biegów (a właściwie gałkę) potem zdejmujesz nakładkę (dekor) i pod nia to już tam jest. Nie jestem pewien czy nie ma tam jeszcze czegoś ale to już bedziesz widział. Zalecana ostroznośc, nic na siłę bo to delikatne mocowania
Poszukaj na forum, bo czytałem o tym kiedyś jak się do tego dobrac i co z ta płytką, a zdejmowanie gałki to chyba sam dośc dawno temu opisywałem
Pod dźwignia zmiany biegów jest płytka sterująca. Szczegółów nie podam, bo sam nigdy nie musiałem sie do tego dobierać, na szczęście. Ale zdejmujesz dźwignię zmiany biegów (a właściwie gałkę) potem zdejmujesz nakładkę (dekor) i pod nia to już tam jest. Nie jestem pewien czy nie ma tam jeszcze czegoś ale to już bedziesz widział. Zalecana ostroznośc, nic na siłę bo to delikatne mocowania

Poszukaj na forum, bo czytałem o tym kiedyś jak się do tego dobrac i co z ta płytką, a zdejmowanie gałki to chyba sam dośc dawno temu opisywałem

Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
RomanS, chyba o to mi chodziło
.Poszukam na forum co i jak ściągnąć i co dalej.Dzięki wielkie
.Jakby ktoś coś znalazł względem tego jak ściągnąć gałkę zmiany biegów i tą nakładkę(dekor) to był bym wdzięczny,bo szukajka forumowa to masakra jest(jak na większości forów zresztą
)



Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Znalazłem swój post z 2008 :długas pisze:.Jakby ktoś coś znalazł względem tego jak ściągnąć gałkę zmiany biegów i tą nakładkę(dekor) to był bym wdzięczny
"Ha, to już całkiem proste jest: ÂŚciągasz w dół rurke chromowaną co siedzi na drążku zmiany biegów, wtedy gałkę ściągasz bez problemu "
A co do dekora to podważa się od strony dźwigni hamulca ręcznego i powoli winduje do góry

Części samochodowe online - Motostacja pl