Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] 2.7 TDI CHIP, czy daje rade???

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
G-CS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 23 cze 2010, 19:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: G-CS » 20 wrz 2010, 22:57

The Rock pisze:Witam ja powiem tak ostatnio na tuning show w krakowie stała kołomnie a6 c6 własnie z 2,7 tdi i 180 ps i koleś miał ją zrobioną aż na 250 ps i 570 nm i na prawde tyle miał bo akurat była hamownia normalnie byłem w szoku :shock: tak samo jak ci z hamowni pytali się go czy mu się dobrze jeżdzi powiedział że tak i nic mu sie nie dzieje a to był przód napęd i manual . Jak rozmawiałem z nim to zrobił program tylko znaczy (chip)
...heh..no popatrz...byłem tam..i go hamowałem :-P ..zacny wynik i ładnie "ułożony" <ok>

Obrazek
hlip...hipp..hurra!!

kochinur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 02 maja 2011, 16:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kochinur » 24 sie 2011, 21:55

[quote="tmr"]w czerwonym menu serwisowym sprawdzasz pamięć wyjątków krytycznych (które są zapisywane np. po zwykłym odłączeniu akumulatora :lol: ) i które zapisywane są z przebiegiem auta :lol:


Witaj!
A czy mógłbyś jaśniej gdzie w czerwonym menu można to sprawdzić, bo nie chciałbym być nazywany głąbem :>

P.S.
Jak za pomocą VCDS sprawdzić stan DPF-a?

[ Dodano: 2011-08-24, 21:58 ]
próbowałem vcds'em i wywala błąd, że "ecu does not store mileage or is not supported" i nie wiem co o tym myśleć

u mnie jedt podobna sytuacja, co to może znaczyć?

kochinur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 02 maja 2011, 16:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kochinur » 02 wrz 2011, 08:49

Po prostu sterownik silnika nie zapisuje przebiegu w pamięci

Ale czy tak ma być w naszych autach, czy ktoś coś zmienił i dlatego nie zapisuje?

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 09 sie 2012, 22:23

parę dni temu zrobilem mapę w Poznaniu A6 C6 2.7 tdi quattro tiptronic i różnica jest kolosalna!
szczerze polecam bo reakcja na gaz jest nieporównywalna a moc trzyma równo do prawie 4,5 tys.
Odetkane auto daje mnóstwo frajdy z jazdy a spalanie w trasie jak seria.

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1127
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 10 sie 2012, 15:59

yoshii pisze:parę dni temu zrobilem mapę w Poznaniu A6 C6 2.7 tdi quattro tiptronic i różnica jest kolosalna!
szczerze polecam bo reakcja na gaz jest nieporównywalna a moc trzyma równo do prawie 4,5 tys.
Odetkane auto daje mnóstwo frajdy z jazdy a spalanie w trasie jak seria.
Wrzuć wykres, chętnie popatrze ;) Przy jakim przebiegu robiony chip i ile to kosztowało?

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 10 sie 2012, 17:42

przebieg już niestety 201000 km, a koszty śmiesznie małe, sam byłem mile zaskoczony.
w dodatku fajna ekipa się tym zajmuje .
Wykresu nie mam jeszcze , bo wszsytko robione na drodze a nie mialem czasu jechać od razu na hamownie :( nie mieszkam już w Poznaniu , a obowiązki..
niedługo ode mnie jedzie też tam A6 C6 2.7 multitronic i razem mamy zamiar wybrać się na hamownie, więc wrzucimy wyniki

wydług założeń miało być ok 220 i 470-500Nm, ile będzie , zobaczymy.

[ Dodano: 2012-08-10, 17:49 ]
chętnie bym go zmierzył z innym egzemplarzem po mapie <lol>

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 10 sie 2012, 18:44

multi na chipa ?

Wiem ,ze w c5 te skrzynie niezbyt moment wytrzymywaly...w c6 juz cos ulepszyli ?

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 10 sie 2012, 19:21

hmm dobre pytanie..
z tego co wiem to chyba do 500 Nm znoszą tortury

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1127
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 10 sie 2012, 21:22

yoshii pisze:przebieg już niestety 201000 km, a koszty śmiesznie małe, sam byłem mile zaskoczony.
w dodatku fajna ekipa się tym zajmuje .
Wykresu nie mam jeszcze , bo wszsytko robione na drodze a nie mialem czasu jechać od razu na hamownie :( nie mieszkam już w Poznaniu , a obowiązki..
niedługo ode mnie jedzie też tam A6 C6 2.7 multitronic i razem mamy zamiar wybrać się na hamownie, więc wrzucimy wyniki

wydług założeń miało być ok 220 i 470-500Nm, ile będzie , zobaczymy.

[ Dodano: 2012-08-10, 17:49 ]
chętnie bym go zmierzył z innym egzemplarzem po mapie <lol>
Podnosiłeś moc bez testu na hamowni przed i po modyfikacjach? Jeśli tak to ręce mi opadły...

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 11 sie 2012, 02:03

To nawet nie wiadomo czy Kolega po tym chipie skrzyni nie zabija za kazdym razem skoro nie wiadomo jaki nm

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 11 sie 2012, 10:32

chyba nie myślicie ,że tuner z prawie 15 letnią praktyką robi coś na oko??
widziałem po testach drogowych wykres krzywej przebiegu momentu( tak przynajmniej mi się wydaje i czy dobrze zrozumiełem co mi mówiono ) więc chyba jakoś musi to sie dać zrobić bez hamowni :)
jeśli ktoś ma inną wiedzę na temat hamowania poprzez testy drogowe to niech coś doda w tym temacie ...

program miał byc bezpieczny <lol> niedlugo zobaczymy czy to się potwierdzi ;)

Awatar użytkownika
G-CS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 23 cze 2010, 19:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: G-CS » 11 sie 2012, 11:52

...znam naprawdę genialnych stroicieli vag-ów, robiących to na drodze, ale zanim zdłubią, diagnozują auto, przysyłają do mnie na hamownię i po modzeniu wysyłają powtórnie i w 50% przypadków, robią jakieś korekty :]
hlip...hipp..hurra!!

shaqal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1127
Rejestracja: 15 mar 2010, 19:47
Imię: hmm?
Rocznik: 2021
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Kontakt:

Post autor: shaqal » 11 sie 2012, 13:15

G-CS pisze:...znam naprawdę genialnych stroicieli vag-ów, robiących to na drodze, ale zanim zdłubią, diagnozują auto, przysyłają do mnie na hamownię i po modzeniu wysyłają powtórnie i w 50% przypadków, robią jakieś korekty :]
Wniosek jeden, ważne że klient jest zadowolony płacąc za coś na co nie ma dowodu a tylko subiektywne odczucia <hura>

Awatar użytkownika
yoshii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 24 mar 2012, 21:13
Lokalizacja: Złotów

Post autor: yoshii » 11 sie 2012, 14:06

dowody to nie tylko subiektywne odczucia <lol> monitorowane wszystko było na bierząco również przez racelogica.
nikt nie pozwoliłby sobie chyba dzisiaj na branie kasy za dobre słowo...
cała operacja trwała prawie 6h, i oczywiscie korekty byly robione po każdych testach

ogólnie jest naprawdę fajnie , dokładniejsze testy niebawem :)

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 11 sie 2012, 16:26

shaqal pisze:
G-CS pisze:...znam naprawdę genialnych stroicieli vag-ów, robiących to na drodze, ale zanim zdłubią, diagnozują auto, przysyłają do mnie na hamownię i po modzeniu wysyłają powtórnie i w 50% przypadków, robią jakieś korekty :]
Wniosek jeden, ważne że klient jest zadowolony płacąc za coś na co nie ma dowodu a tylko subiektywne odczucia <hura>
A płacąc za wykres z kompa jest inaczej??
Hamownia nie jest niezbędna jeżeli tuner zna konkretnie swój fach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja