[ A6 C5] [A6 C5 2.5TDI AKE automat] Drżenie pojazdu
Witam błędów w skrzyni biegów nie ma i nigdy nie było. Obroty przy których poszarpuje to jest ok 1.2-1.5 chociaż jak depnie się mocniej na D i obroty są np ok 3 tys to też szarpie. Co ciekawe wykonując to samo na ręcznej zmianie lewarkiem szarpanie nie ma wogóle co mnie bardzo dziwi ?
Dzwoniłem do 2 firm które się zajmują naprawą skrzyń. W jednej powiedzieli że wiele rzeczy może powodować taki stan rzeczy ale ogólnie powiedzieli że lepiej nie dotykać tej skrzryni bo po złożeniu skrzyni może się elktronika rozsypać co jest dla mnie zagadką !
W drugiej firmie powiedzieli ze na pewno nie jest to problem z koputerem w skrzyni tylko ze sprzegłem w skrzyni które przy dużym obciązeniu przepuszcza !. Tylko dziwne że przy takich samych obratach ręcznie zmieniając biegi nie przepuszcza. Nie czaje tego !
Dzwoniłem do kolesi co naprawiają elektronikę od krzyni biegów i jeden co chciał mi bardzo sprzedać sterownik za 1500 zł powiedział ze to przez elektronikę a drugi powiedział że to na pewno nie jest problem z elektroniką tylko mechaniczny problem.
Kurde ta skrzynie to mi już nerwy zszargała i każdy mówie coś innego !
Dzwoniłem do 2 firm które się zajmują naprawą skrzyń. W jednej powiedzieli że wiele rzeczy może powodować taki stan rzeczy ale ogólnie powiedzieli że lepiej nie dotykać tej skrzryni bo po złożeniu skrzyni może się elktronika rozsypać co jest dla mnie zagadką !
W drugiej firmie powiedzieli ze na pewno nie jest to problem z koputerem w skrzyni tylko ze sprzegłem w skrzyni które przy dużym obciązeniu przepuszcza !. Tylko dziwne że przy takich samych obratach ręcznie zmieniając biegi nie przepuszcza. Nie czaje tego !
Dzwoniłem do kolesi co naprawiają elektronikę od krzyni biegów i jeden co chciał mi bardzo sprzedać sterownik za 1500 zł powiedział ze to przez elektronikę a drugi powiedział że to na pewno nie jest problem z elektroniką tylko mechaniczny problem.
Kurde ta skrzynie to mi już nerwy zszargała i każdy mówie coś innego !
Witam dalej walcze bez rezultatu z szarpaniem. Teraz Panowie którzy remontowali skrzynie wymienili mi na inną i dalej to samo. Dodatkowo wymieniali sterownik w skrzyni i to samo. Kurde jakaś masakra ten samochód. Teraz będę walczył z przegubem może to jest to choć wątpię bo jak recznie zmieniam to nie szarpie wogóle. Skrzynia nie ma żadnych błędów. Na zimnym silniku wogóle nie szarpie tylko na rozgrzanym. Jakieś sugestie ? Pozdrawiam
darksys odłącz tą dużą wtykę od sterownika ABS, masz to pod machą stojąc przodem do auta po prawej stronie w komorze silnika, zaraz koło pompy ABS, nie przejmuj się błędem który się pokaże, bo sobie go skasujesz wsiadaj w auto i zrób jazdę próbną na D ( na tym co Ci poszarpuje) jeżeli przestanie szarpać to będzie oznaczać że jakiś magik wymienił ori przeguby zewnętrzne na jakieś zamienniki a co za tym idzie, masz błędne info z czujników abs do sterownika skrzyni o obrotach kół przednich i się skrzynka gubi tak jakby nie wiedziała czy już ma zmieniac bieg czy jeszcze nie. Problem ten nie występuje jak jedziesz na manualu, bo wtedy Ty decydujesz kiedy ma być zmiana biegu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego...ja ostatnio przerabialem taki temat :
-tip-drgania-silnika-po-wrzuceniu-d-r-vt50247.htm
po wrzuceniu D i przytrzymaniu hamulca karoseria drgala...bylo to naprawde irytujace...
Oddalem samochod do mechanika i z tego co pamietam " komputer skrzyni "zgubil" adaptacje"...kosztowalo mnie to 150 zl...Podobno Pan w ASO mowil, ze to sie czesto zdarza...
Teraz nic nie czuc jak przerzucam na D, N, R...
-tip-drgania-silnika-po-wrzuceniu-d-r-vt50247.htm
po wrzuceniu D i przytrzymaniu hamulca karoseria drgala...bylo to naprawde irytujace...
Oddalem samochod do mechanika i z tego co pamietam " komputer skrzyni "zgubil" adaptacje"...kosztowalo mnie to 150 zl...Podobno Pan w ASO mowil, ze to sie czesto zdarza...
Teraz nic nie czuc jak przerzucam na D, N, R...
prawdopodobnie wypadła adaptacja jedż na serwis i za 300 złociszy o ile pamiętam ci zrobią tak się dzieje jak auto długo stoi i jest nie używane w multi jest tak że skrzynia się uczy twojej jazdy pośmigaj troszkę jak nie chcesz wydawać kasy i sama się adaptacja wrzuci chyba ze się mogę mylić ale dużo tematu przerobiłem olej wymienić to też podstawa przy multi i lej oryginał z aso 87 zł litr.powodzenia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga