Nie chciałbym tu koledze zaśmiecać tematu ale że i tak jest zainteresowany ósemką więc dodatkowe informacje zawsze mogą się przydaćADA$KO pisze:FOSS, tak masz racje ale chyba jest wolniejsze ? a nie wiem czy moznacos zdzialas elektronika zeby na seryjnych podzespolach zglebic bardziej ? cos tam dzialales u siebie w tym temacie ? pozdro
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Zawias fabryczny działa wolniej niż dokladany air, nie da się ukryć... i zakres działania też jest pewnie trochę mniejszy ale i tak nie ma sensu tego wydłubywać.
Ósemkę też można rzucić na glebę... u siebie zmodyfikowałem zawias, mechanicznie i elektronicznie, a wygląda to tak ↓
Po progach tego nie widać ale z przodu w okolicy wydechu jest tak nisko że bez uniesienia go nie przejadę nad leżącą kostką brukową... trochę utrudnia to jazdę po mieście ale minął rok od zrobienia tej gleby i jakoś daję radę... można się tak spokojnie poruszać na codzień bo przecież zawsze można go podnieść, przejechać nad przeszkodą i opuścić... natomiast na sporcie jest bajka, przykleja się do gleby jak gekon do podłoża
![<glupek> <glupek>](https://a6klub.pl/images/smilies/glupek.gif)