witam
mam problem z dławieniem sie silnika przy rozpedzaniu auta od 0 do 70-80 km/h . przy dodawaniu gazu czuje zadławnienia i brak równomiernego przyśpieszenia, zadławienia do 80 km występują z 3-4 razy, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane- moj mechanik ocenił to na pompe paliwa i tam chce zajrzeć. co o tym sądzicie ? czy ma to coś współnego z charczeniem po zdjęciu nogi z gazu do 40-50 km/h . jadac na wolnych obrotach tak do 50/h i gdy sciągam noge z gazu i słysze charczenie w silniku po prawej stronie. tez poinformowano mnie ze to sprzegiełko alternatora jest winne i mam polecenie od mechanika aby je zamówić ? co o tym sądzicie, dodam ze zawór egr miałem czyszczony ,przewody podciśnienia sprawdzone i całe, mierzone wtryski i w tej kwesti niby wszystko cacy .
[ AWX 1.9 131 KM] Zadławienia
tak, własnie słyszałem opinie że to wina turbo i dlatego turbo też sprawdziłem, stad czyszczenie egr , i niby turbo sprawne . byłem u mechanika i specjalnie podnosiłem auto na podnośniku. nie słychać tego bez obciążenia kół. tylko podczas jazdy , bo na postoju przy dodawaniu gazu też nic nie słychac
proszę Ci o link jakiś na ten filmik - będę wdzięcznyszczerba2 pisze:no to bankowo turbo bo turbawka ze zmienna geometria inaczej pracuje na luza a inaczej pod obciazeniem , nawet masz w testerach parametr tzw ,,moment wymagany przez kierowce,, wyciagaj i wtczysc dla laika to 4 godziny roboty, byl temat na forum z filmikiem
i czy zadławienia też mogą być powodem turbo zawalonego ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zadławienia
Co to za mechanik jak w silniku z pompowtryskiwaczami chce zajrzeć do pompy paliwabigisss pisze:witam
mam problem z dławieniem sie silnika przy rozpedzaniu auta od 0 do 70-80 km/h . przy dodawaniu gazu czuje zadławnienia i brak równomiernego przyśpieszenia, zadławienia do 80 km występują z 3-4 razy, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane- moj mechanik ocenił to na pompe paliwa i tam chce zajrzeć. .
kompletnie nie mam pojęcia o tych silnikach , ale tak mi powiedział , być może co innego miał na myśli . a oprócz śmiechu możesz coś wiecej powiedzieć o moich obiawach czy tylko na tym się opierasz ?
[ Dodano: 2012-07-24, 13:58 ]
[ Dodano: 2012-07-24, 13:58 ]
z miłą chęcią chciałbym zrobić logi ,ale w naszej małej mieścinie nie mam do kogo się zwrócić o pomoc w tej kwestiimichok pisze:Kolego zapodaj logi dynamiczne auta 010 i 011.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Rozbawił mnie jedynie ten tekst z pompą wtryskową w AWX... tak poza tym zbyt się nie znam na usterkach w tych silnikach. Polecam Ci żeby ktoś podpiął pod laptopa i Vagiem zbadał co jest grane... Oczywiście żeby ten ktoś znał się na rzeczy. Czasami jakiś czujnik za szwankuje i już silnik nie pracuje tak jak trzeba.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga