Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AWX 1.9 131 KM] Zadławienia

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
bigisss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 02 wrz 2011, 22:53
Lokalizacja: pomorze

[ AWX 1.9 131 KM] Zadławienia

Post autor: bigisss » 23 lip 2012, 23:39

witam
mam problem z dławieniem sie silnika przy rozpedzaniu auta od 0 do 70-80 km/h . przy dodawaniu gazu czuje zadławnienia i brak równomiernego przyśpieszenia, zadławienia do 80 km występują z 3-4 razy, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane- moj mechanik ocenił to na pompe paliwa i tam chce zajrzeć. co o tym sądzicie ? czy ma to coś współnego z charczeniem po zdjęciu nogi z gazu do 40-50 km/h . jadac na wolnych obrotach tak do 50/h i gdy sciągam noge z gazu i słysze charczenie w silniku po prawej stronie. tez poinformowano mnie ze to sprzegiełko alternatora jest winne i mam polecenie od mechanika aby je zamówić ? co o tym sądzicie, dodam ze zawór egr miałem czyszczony ,przewody podciśnienia sprawdzone i całe, mierzone wtryski i w tej kwesti niby wszystko cacy .

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 24 lip 2012, 08:06

a sama turbawka sprawdzona pod wzgledem plynnosci pracy zmiennej geometrii lopatek, bo objaw o ktorym piszesz daje wlasnie turbo noi halas z prawej strony( strona turba)

bigisss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 02 wrz 2011, 22:53
Lokalizacja: pomorze

Post autor: bigisss » 24 lip 2012, 11:41

tak, własnie słyszałem opinie że to wina turbo i dlatego turbo też sprawdziłem, stad czyszczenie egr , i niby turbo sprawne . byłem u mechanika i specjalnie podnosiłem auto na podnośniku. nie słychać tego bez obciążenia kół. tylko podczas jazdy , bo na postoju przy dodawaniu gazu też nic nie słychac

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 24 lip 2012, 11:47

no to bankowo turbo bo turbawka ze zmienna geometria inaczej pracuje na luza a inaczej pod obciazeniem , nawet masz w testerach parametr tzw ,,moment wymagany przez kierowce,, wyciagaj i wtczysc dla laika to 4 godziny roboty, byl temat na forum z filmikiem

bigisss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 02 wrz 2011, 22:53
Lokalizacja: pomorze

Post autor: bigisss » 24 lip 2012, 11:55

szczerba2 pisze:no to bankowo turbo bo turbawka ze zmienna geometria inaczej pracuje na luza a inaczej pod obciazeniem , nawet masz w testerach parametr tzw ,,moment wymagany przez kierowce,, wyciagaj i wtczysc dla laika to 4 godziny roboty, byl temat na forum z filmikiem
proszę Ci o link jakiś na ten filmik - będę wdzięczny
i czy zadławienia też mogą być powodem turbo zawalonego ?

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 24 lip 2012, 13:24

Kolego zapodaj logi dynamiczne auta 010 i 011.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zadławienia

Post autor: 130TDI » 24 lip 2012, 13:43

bigisss pisze:witam
mam problem z dławieniem sie silnika przy rozpedzaniu auta od 0 do 70-80 km/h . przy dodawaniu gazu czuje zadławnienia i brak równomiernego przyśpieszenia, zadławienia do 80 km występują z 3-4 razy, nie mam pojęcia czym to jest spowodowane- moj mechanik ocenił to na pompe paliwa i tam chce zajrzeć. .
Co to za mechanik jak w silniku z pompowtryskiwaczami chce zajrzeć do pompy paliwa <lol>

bigisss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 02 wrz 2011, 22:53
Lokalizacja: pomorze

Post autor: bigisss » 24 lip 2012, 13:56

kompletnie nie mam pojęcia o tych silnikach , ale tak mi powiedział , być może co innego miał na myśli . a oprócz śmiechu możesz coś wiecej powiedzieć o moich obiawach czy tylko na tym się opierasz ?

[ Dodano: 2012-07-24, 13:58 ]
michok pisze:Kolego zapodaj logi dynamiczne auta 010 i 011.
z miłą chęcią chciałbym zrobić logi ,ale w naszej małej mieścinie nie mam do kogo się zwrócić o pomoc w tej kwestii

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 24 lip 2012, 22:11

Rozbawił mnie jedynie ten tekst z pompą wtryskową w AWX... tak poza tym zbyt się nie znam na usterkach w tych silnikach. Polecam Ci żeby ktoś podpiął pod laptopa i Vagiem zbadał co jest grane... Oczywiście żeby ten ktoś znał się na rzeczy. Czasami jakiś czujnik za szwankuje i już silnik nie pracuje tak jak trzeba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga