Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ASN 3.0 220 KM] Dusi się przy dodawaniu gazu! BÂŁAGAM O POM

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Merc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 165
Rejestracja: 08 sie 2011, 13:15
Lokalizacja: Rumia/Gdynia

Post autor: Merc » 20 cze 2012, 23:44

marmi29, czyli to że on przydusza się to nie wina rozjechanego rozrządu?
tak czy siak rozrząd powinien być dobrze ustawiony... to bez wątpienia...
ale skutkiem złego ustawienia co może być?
bo wypadania zapłonu nie mam....
większe spalanie?
marmi29 pisze:teraz doprowadziłem do 8-9 i bez wymiany jednego z kół na wałku nic juz lepiej nie bedzie,
tzn że po ustawieniu na blokadach masz takie wartości?

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 21 cze 2012, 00:17

iceweed pisze:
LOQ pisze:lub 250zł na allegro :) Chodzi o tą regulację pojemności dolotu ? Są z tym czasem problemy, bo ten wałek jest chyba plastikowy i lubi się połamać. Było to gdzieś na forum.

To daj mi te za 250zl wezme 20 jak sprawne
Widziałem wcześniej już kompletne za 250 i 350zł, aktualnie jest ten za 600zł. To i tak nie 4500zł :)
http://moto.allegro.pl/audi-a4-a6-c5-3- ... 64114.html

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 21 cze 2012, 20:14


LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 21 cze 2012, 22:00

Goły :) więc pewnie bez tego świdra w środku o który chodzi ;)

Merc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 165
Rejestracja: 08 sie 2011, 13:15
Lokalizacja: Rumia/Gdynia

Post autor: Merc » 21 cze 2012, 22:19

panowie, nie dyskutujcie o cenach części, tylko pomóżcie w temacie... :)

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 23 cze 2012, 00:02

Kolego a byłeś już w ASO na porządnej diagnozie?? Tak będziemy tu gdybać i gdybać i do następnej wiosny Ci zejdzie, a potem go sprzedasz... Ja bym się już poddał i nazbierał te 500 czy nawet 1000zł na diagnozę w ASO. A może taniej to wyjdzie, kto wie? Oni tam mają procedury i sprzęt jakiego nie znajdziesz u garażowych naprawiaczy. U mnie są dwie osoby w okolicy co rozkminiają przypadki nie do ogarnięcia nawet przez ASO, mają pożądne narzędzia Bahco, ale to będzie dla Ciebie kawałek niestety <uoee> .

kotek17171
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 30 sty 2012, 17:45
Lokalizacja: Toruń

Post autor: kotek17171 » 23 cze 2012, 22:56

Ja na swoim przykładzie a może coś pomoże :)
A jakie masz opony ,wszystkie 4 jednakowe ???
może włącza się przy przyśpieszaniu ASR lub inne coś :) które przerywa dojście paliwa i myśli ,że wpadasz w poślizg ?
moduł ABS ??
może się wydać śmieszne :)
KoTeK :)

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 24 cze 2012, 09:56

U mnie jak założę zapasówkę 235/45/r17 a (jeżdżę na 225/50/r17) to muszę wyłączyć ESP bo wyskoczy po pewnym czasie błąd. Poza tym podejrzewam, że klocki zużyłyby się bardzo szybko. Ale można sprawdzić, już wiele razy okazało się, że przyczyna jest banalna tylko trzeba wpaść na to :)

marmi29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 04 sty 2012, 09:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marmi29 » 25 cze 2012, 10:50

Merc,

Przy tak przesuniętym rozrządzie, silnik nadal ladnie wkreca sie na obroty, nie bedzie go az tak przyduszac. Tyle ze bedzie słabszy, a u mnie spalanie bylo wieksze.
ja miałem poprawiany rozrzad, ale bez wymiany kola na wałku juz lepiej u mnie nie bedzie. Wiec posmigam jeszcze troche i zmienie kolo razem z paskiem i napisaczem. Bo koszt tego kola jest spory. Ja miałem rozjazd az do 14 stopni, wiec mialem i cykliczne wypadanie zapłony na tej stronie.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 26 cze 2012, 12:27

Merc pisze:możecie dokładniej....? nie wiem o co wam chodzi....

[ Dodano: 2012-06-20, 19:20 ]
kolektor mam drugi cąły, mogę przełożyć... nie ma problemu... jeśli chodzi o tego slimaka.. to patrzyłem pracuje... przekręca się po odpaleniu i wraca na pierwotną pozycję po zgaszeniu... to z zewnątrz... a co wewnątrz to nie mam pojęcia... jeśli myślę nie o tym co trzeba proszę mnie nakierować...
przypomnę jeszcze jedną rzecz...
Obrazek
czy to jest dobrze ustawiony rozrząd?
Nie :(
I jeśli nie zrobisz z tym porządku, nie szukaj dalej.
To że blokady da się założyć, to nie wszystko, rozrząd ma być odpowiednio napięty, i nie chodzi tu o stopieĂą napięcia paska, ale o siły napinające przyłożone do poszczególnych napinaczy.

Z tego co pamiętam, w 093 jest w ASN ustawienie wałków - 1,2 to ssące, 3,4 to wydechowe, albo odwrotnie, w każdym bądź razie masz mieć dwie grupy po dwie podobne wartości, oczywiście im bliższe wartości 0, tym lepiej, a u Ciebie jak widać jest każda inna :(
Braki mocy w niskim zakresie obrotów mają podłoże w błędnie działąjącym układzie zmiany fazy rozrządu, więc .... musisz to ogarnąć.

Tak naprawdę do pełnej jasności potrzebne są jeszcze logi dynamiczne grup 091, 092.

Blade-Karol

Post autor: Blade-Karol » 27 cze 2012, 14:24

Nie czytałem calego tematu tylko pierwszy post więc sorry jeśli ktoś to proponował ale:

Sprawdzałeś albo wymieniałeś sondy lambda? Jak dla mnie pasujątutaj idealnie (wysokie spalanie i to dławienie przy dodaniu gazu). Miałem identycznie w poprzednim samochodzie...

Merc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 165
Rejestracja: 08 sie 2011, 13:15
Lokalizacja: Rumia/Gdynia

Post autor: Merc » 21 lip 2012, 09:59

Blade05, sondy były testowane pod komputerem, sprawne :)
mieszanka tak czysta że mechanicy byli w szoku, nowe auta z salonu mają takie spaliny jak moje... więc sondy działają dobrze...

panowie... mechanik ustawiał mi rozrząd na zakupionych blokadach... i po ustawieniu nic się nie zmieniło...
kąty wałków pozostały takie same... 093 wygląda jak dobrze pamiętam, tak: 02 04 11 02
jak to możliwe?

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 21 lip 2012, 22:04

Nie znam się za bardzo na tych sprawach, ale u mojego ojca poleciał właśnie rozrząd w A6 C6 2.4 i tam na jednej stronie silnika nie ma w ogóle odchyleĂą faz ( są zera na obu wałkach) a na drugiej właśnie jest od 4 do 8 stopni i silnik chodzi nierówno. Jak mi znajomy wymieniał rozrząd w 3.0 ASN z blokadami itd. to po wymianie też były sprawdzone odchylenia i na wszystkich wałkach były zera. Ale to była pierwsza wymiana rozrządu w tym aucie, silnik jest jak nowy praktycznie - jeśli ma to jakieś znaczenie dla tych faz. Może te kółka od wałków są już zjechane. To takie moje laickie spostrzeżenia :| Mam nadzieję, że uda Ci się to znaleźć.

ressor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:20
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: ressor » 31 lip 2012, 20:32

Witam i jak tam w temacie posunelo sie cos do przodu. Ja walcze z podobnym problemem w moim ASN to jest dlawienie sie po wcisnieciu gazu. Obadalem juz katy sa ok, ta podcisnieniowa przepustnice w kolektorze, wymienilem wszystkie sondy za bagatela 1400zl, nowy rozrzad swiece za kolejne 2000zl a problem jak byl tak jest, z ta tylko roznica ze nie mam juz zadnych bledow na Vagu. Zauwazylem natoniast ze po lekkin wcisnieciu pedalu gazu, gdy fura sie tak dlawi kat wyprzedenia zaplonu nurkuje do -25 stopni, a na wolnych faluje ale nie spada ponizej zera. Wszyscy mechanicy juz mnie opuscili bo nie maja sily do mojej fury wiec sam sie za to biore, jak do czegos dojde to napewno dam znac. Powodzenia w walce z tym chochlikiem

[ Dodano: 2012-07-31, 22:57 ]
Moze to cos pomoze, pewnie nie ale warto sprobowac.

Merc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 165
Rejestracja: 08 sie 2011, 13:15
Lokalizacja: Rumia/Gdynia

Post autor: Merc » 01 sie 2012, 20:19

ressor pisze:rozrzad swiece za kolejne 2000zl
na blokadach robiony?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga