Witam!
Jestem świeżo po przekładce silnika z AZA na AJK i wciąż jakieś problemy...
Nie dość że została mi kostka - zupełnie nie wiem od czego.. Dwu-pinowa obydwa kabelki w kolorze zółty z zielonym paskiem oraz zielony z żółtym paskiem. Może ktoś ma jakieś pomysły?
Apropo głównego problemu.. Po stronie kierowcy, na pierwszym cylindrze od frontu auta, na wtrysku obydwa kable po podłączeniu miernika mają napięcie. Porównywałem z innymi wtryskami i jeden (brązowy z białym paskiem o ile się nie mylę) napięcia nie ma. Uciąłem "masę" z " pierwszego " cylindra i podłączyłem bezpośrednio pod akku, okazało się jednak że wtrysk po tym zabiegu lal do oporu Zadzwoniłem do znajomego mechanika i stwierdził iż trzeba podłączyć przewód do innego wtrysku który idzie w tym samym cyklu co mój pierwszy.. Teraz pytanie, do którego się mam podłączyć? Padła sugestia że do tego od ściany grodziowej ( trzeci od pasa przedniego, po stronie kierowcy ), jednak patrząc na krzywki na wałku - nie wydaje mi się iż to będzie akurat ta sama faza.
Czy podłączając masę do innego cylindra, komputer nie będzie wariował?
Edit :
Dobra, teraz sprostowanie..
Na naszym drugim cylindrze ( w środku po stronie kierowcy ) przy przekręceniu zapłonu niebiesko czarny kabel ma napięcie, drugi go nie ma.. Rozumiem że tak ma pozostać i przed odpaleniem i po. Na naszym pierwszym cylindrze ( strona kierowcy, od pasa przedniego ) przy przekręceniu zapłonu żaden nie ma napięcia, po odpaleniu silnika mają obydwa.. O co chodzi?
Edit2: Podłączyliśmy wtrysk 1 bezpośrednio do kompa pomijając całą wiązkę silnikową i dalej to samo. Auto jest przelewane i to dość mocno, bo z łącznika rury wydechowej cieknie prawie ciurkiem
Jakieś sugestie?
Druga sprawa to problem z sondą. Wiem już że jest uszkodzona, ale czy przez to auto mogło być zalewane?
Sonda już wymieniona i jak tylko będę wiedział gdzie wpiąć się z masą wtrysku, będę wiedział co i jak.
Pozdrawiam Serdecznie
[A6 C5 2.7TT] Zwarcie na wtrysku.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam!
Bez vaga nie brał bym sie za przekładke
Jedna z sond była uszkodzona, wiec ja wymienilem.
Okazało sie ze dwie wtyczki były złe podpiete.
Pomylilem wtyczkę czujnika położenia walka z wtyczka wtrysku o.O
Temat można spokojnie zamknąć - sprawa została rozwiązana.
Chyba ze ktoś ma pomysł co to za kostka z przewodami żółto zielonym i zielono żółtym jest w niej napięcie, dochodziła gdzieś do czujnika w silniku aza, w ajk chyba tego czujnika nie ma, ale napięcie w niej jest.
Pozdrawiam serdecznie
Bez vaga nie brał bym sie za przekładke
Jedna z sond była uszkodzona, wiec ja wymienilem.
Okazało sie ze dwie wtyczki były złe podpiete.
Pomylilem wtyczkę czujnika położenia walka z wtyczka wtrysku o.O
Temat można spokojnie zamknąć - sprawa została rozwiązana.
Chyba ze ktoś ma pomysł co to za kostka z przewodami żółto zielonym i zielono żółtym jest w niej napięcie, dochodziła gdzieś do czujnika w silniku aza, w ajk chyba tego czujnika nie ma, ale napięcie w niej jest.
Pozdrawiam serdecznie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga