Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.7TT] Zwarcie na wtrysku.

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
WSGarage
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Okolice ZS

[A6 C5 2.7TT] Zwarcie na wtrysku.

Post autor: WSGarage » 21 lip 2012, 12:27

Witam!

Jestem świeżo po przekładce silnika z AZA na AJK i wciąż jakieś problemy...
Nie dość że została mi kostka - zupełnie nie wiem od czego.. Dwu-pinowa obydwa kabelki w kolorze zółty z zielonym paskiem oraz zielony z żółtym paskiem. Może ktoś ma jakieś pomysły?

Apropo głównego problemu.. Po stronie kierowcy, na pierwszym cylindrze od frontu auta, na wtrysku obydwa kable po podłączeniu miernika mają napięcie. Porównywałem z innymi wtryskami i jeden (brązowy z białym paskiem o ile się nie mylę) napięcia nie ma. Uciąłem "masę" z " pierwszego " cylindra i podłączyłem bezpośrednio pod akku, okazało się jednak że wtrysk po tym zabiegu lal do oporu ;/ Zadzwoniłem do znajomego mechanika i stwierdził iż trzeba podłączyć przewód do innego wtrysku który idzie w tym samym cyklu co mój pierwszy.. Teraz pytanie, do którego się mam podłączyć? Padła sugestia że do tego od ściany grodziowej ( trzeci od pasa przedniego, po stronie kierowcy ), jednak patrząc na krzywki na wałku - nie wydaje mi się iż to będzie akurat ta sama faza.
Czy podłączając masę do innego cylindra, komputer nie będzie wariował?

Edit :

Dobra, teraz sprostowanie..
Na naszym drugim cylindrze ( w środku po stronie kierowcy ) przy przekręceniu zapłonu niebiesko czarny kabel ma napięcie, drugi go nie ma.. Rozumiem że tak ma pozostać i przed odpaleniem i po. Na naszym pierwszym cylindrze ( strona kierowcy, od pasa przedniego ) przy przekręceniu zapłonu żaden nie ma napięcia, po odpaleniu silnika mają obydwa.. O co chodzi? ;]

Edit2: Podłączyliśmy wtrysk 1 bezpośrednio do kompa pomijając całą wiązkę silnikową i dalej to samo. Auto jest przelewane i to dość mocno, bo z łącznika rury wydechowej cieknie prawie ciurkiem ;/

Jakieś sugestie?

Druga sprawa to problem z sondą. Wiem już że jest uszkodzona, ale czy przez to auto mogło być zalewane?
Sonda już wymieniona i jak tylko będę wiedział gdzie wpiąć się z masą wtrysku, będę wiedział co i jak.

Pozdrawiam Serdecznie

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 21 lip 2012, 20:41

Pierwsze co jak masz zalewany silnik sprawdza się sondy lambda,
najpierw sprawdź wskazania i wyeliminuj usterki a potem grzeb dalej.
Podpinałeś wogóle vaga?

Awatar użytkownika
WSGarage
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Okolice ZS

Post autor: WSGarage » 22 lip 2012, 17:46

Witam!

Bez vaga nie brał bym sie za przekładke :)
Jedna z sond była uszkodzona, wiec ja wymienilem.
Okazało sie ze dwie wtyczki były złe podpiete.
Pomylilem wtyczkę czujnika położenia walka z wtyczka wtrysku o.O

Temat można spokojnie zamknąć - sprawa została rozwiązana.

Chyba ze ktoś ma pomysł co to za kostka z przewodami żółto zielonym i zielono żółtym :) jest w niej napięcie, dochodziła gdzieś do czujnika w silniku aza, w ajk chyba tego czujnika nie ma, ale napięcie w niej jest.

Pozdrawiam serdecznie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga